شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

توصیه یک برادر کوچک به برادران بزرگتر خود در بسیج


چگونه مثبت اندیش باشیم ؟


در جایگاه یک بردار کوچک به مسئولین بسیج و پایگاه های شهر توصیه می کنم درکنار تمامی آموزش های لازم به بسیجان کلاس های مثبت اندیشی را نیز در دستور کار خود قرار دهید .

بسیجیان بخصوص جوانان  بسیجی باید باید الگوی جوان موفق ایرانی اسلامی  باشند و این موفقیت حاصل نخواهد شد مگر اینکه روحیه  اعتماد به نفس در سایه مثبت اندیشی در آنها تقویت گردد.

بسیج باید به کانون ارسال سیگنال های مثبت در شهرها  تبدیل شود که هر کس از کنار آن عبور می کند تحت تاثیر روحیه و انرژی های مثبت  در آن جذب فعالیت های این نهاد مقدس گردد .

لطفا برای مطالعه مطلبی مرتبط با این بحث به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب ...