شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

خیلی سرم شلوغه

دوستان عزیز برگزاری همایش روز جهانی بنا های تاریخی و دعوت از ۴۰۰ نفر میهمان خیلی وقت من را گرفته ببخشید اگه مطلب جدیدی براتون ندارم فردار چهار شنبه بعد از همایش خدمت می رسم

فعلا خدا حافظ تا بعد

اولین همایش استانی میراث فرهنگی در شهر نراق

به لحاظ آماده شدن قسمتی از زیر ساخت های گردشگری شهر نراق و آما ر ۲۰ هزار نفری بازدید کنندگان ایام تعطیلات نوروزی مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به این نتیجه رسیدند که همایش استانی روز جهانی بافت های تاریخی ُ محوطه های تاریخی و مرمت و حفاظت را امسال خود را  در شهر نراق برگزار نماید . این همایش قرار است با حضور مدیران ارشد سازمان از کشور و بسیاری از مسئولین اجرایی استان و کارشناسان  چهار شنبه ۲۹/۱/۸۵ در تالار علامه نراقی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردد . در پایان این مراسم ۴۰۰ نفر  میهمانان از توانمدی های شهر تاریخی نراق و فعالیت های معاونت حفظ و احیاء بافت تاریخی نراق بازدید بعمل آورده و با توان شهرداری در حفظ و احیاء و مرمت بافت تاریخی شهر آشنا خواهند شد  . منتظر خبر های جدید و خوشی از این مراسم باشید.

مردانی از سرزمین پارس

دستیابی به فن آوری هسته ای و جدیدا تولید سوخت صنعتی  آرزویی بودکه توسط جوانان برومند ایران زمین تحقق پیدا کرد .این جوانان  متوسط سنی بین26 تا 30  دارند واین  یعنی ماحصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کمی به این جریان فــــکر کنید .

ایران را خواهیم ساخت با توکل برخدا و  به برکت خون شهیدانمان و کاری خواهیم کرد که در 20 سال آینده ایران کانون علم جهانی باشد و ثابت خواهیم کرد که مردان  حدیث نبوی (اگر علم در ستاره ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد) ما  هستیم .

شما چه نظری دارید ؟

 این روزها سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی است برای شادی روحش که با قلم و هنر خود به نظام خدمت کرد صلواتی مرحمت فرمائید .

 

گلایه از خوانندگان وبلاگ

 

وبلاگ در فضای مجازی مکانی است برا گفتگوی دو طرفه. فردی با نوشتن مطلبی دیگران را وادار به اعلام نظر پیرامون آن می نماید و در واقع بخش نظرات هر وبلاگ به مراتب اهمیتی بیشتر از مطلب نوشته شده توسط  مالک وبلاگ دارد . متاسفانه در سه ماه گذشته که وبلاگ را راه اندازی نموده ام و هر شب متوسط 10 نفر از آن بازدید می کند خیلی کم عزیزان اقدام به برقراری ارتباط و اعلام نظر  در خصوص مطالب می نمایند و این  امر در بلند مدت موجب  رکود در کار وبلاگ نویسی خواهد شد، لذا از تمامی کاربران محترمی که لطف کرده و وبلاگ را مطالعه می نمایند عاجزانه استدعا دارم بخش نظرات را کلیک کرده و حتی اگر شده با اسم مستعار مطلبی کوتاه در حد یک کلمه بنویسند تا مطلب آنها در معرض دید دیگر خوانندگان قرار گیرد . در بهترین شرایط فضای وبلاگ اجازه می دهد تا کاربران متعدد نظرات همدیگر را تایید یا رد کنند و من هم به شما قول اخلاقی می دهم حتی اگر مطلبی بر علیه خودم هم بنوسید البته با رعایت شئونات اخلاقی آن را در معرض دید خوانندگان قرار دهم .  جوانان عزیز نراقی از طریق این وبلاگ موضوعاتی که فکر می کنید لازم است عنوان شود را ذکر کنید و شما بخواهید که بنده در خصوص چه موضوعی مطلب بنویسم .

بزودی کلاس آموزش وبلاگ نویسی را در شهر نراق برگزار خواهیم کرد .به امید روزی که هر دختر و پسر نراق برای خودش یک وبلاگ مستقل داشته باشد و ستون لینک ما هم پر بشود از نویسندگان جوان واگر فردی هم تمایل به یادگیری ساخت وبلاگ و اصول وبلاگ  نویسی دارد می تواند شخصا مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت نماید. ساخت یک وبلاگ زمانی بین 10 تا 15 دقیقه وقت می خواهد و در دو جلسه 2 ساعته می توان این فن را آموخت . 

دو کلوم درد دل با برادر احمدی نژاد

 

حاجی نمی دونم این مطلب به سمعت می رسه یانه ولی قدیمی ها گفتن اگه می خواهی  درد دل نگیری حرف دلتو بریز بیرون حد اقل درد بی درمون نمی گیری .

یه جون نراقی را می شناختم که ظرف 6 ماه تمرین قهرمان کشتی استان شد و به قول خودش اگه امکانات داشت کمتر از دو سال قهرمان جهان می شد ولی افسوس که با اینهمه استعداد ساکن شهر نراق بود با هیچی امکانات ورزشی . وقتی اومدی به استان دلمون را خوش کردیم که دیگه جوانهای ما استعدادشون  اینجوری هدر نمی ره وبه قول خودت یه سالن برا آقا پسرها و یه سالن برا دختر خانوم ها می سازی ولی ظاهرا بچه شهرهای مثل نراق که مرکز شهرستان نیستند هنوز باید برن پای منقل و گرز بافور را به جای میله هارتل با لا و پائین کنن چون شنیدم سقف سالن نیمه کاره ای  که سال پیش قبل از سفر شما در شهر نراق با اعتبار سفر ریاست جمهوری  زمان خاتمی اجرا شده بود بعد از آمدن و رفتن شما پیمانکار به خاطر عدم تامین اعتبار جمع کرد و با خودش برد .

این در دولت شما با شعارهایی که می دید کمی عجیب نیست .

مطمئن باشید قوت قلب ما خواهید بود

چهار شنبه۱۶/۱/۸۶ ساعت ۱۴ مراسم اختتامیه ستاد تسهیلات نوروزی در حسینیه و آب انبار حاج عبدالباقی است  .از الان شما به این مراسم دعوت شدید اگه تشریف بیارید چشمان خود را فرش زیر پایتان خواهیم کرد. قراره تو این روز برو بچ نراق به داشتن اینهمه پیشینه تاریخی افتخار کنن، شما هم سعی کنید خودتون را به این مراسم برسونید مطمئن باشید قوت قلب ما خواهید بود .   

وقتی که مردم می خندند

بهترین لحظه برای کسی که خود را وقف خدمت به مردم کرده  لحظه ای است که مشاهده می کنه مردم از نتیجه عملکرد او احساس رضایت  دارند  و با زدن لبخنداین احساس را  منتقل می کنن .این روزها مردم شریف شهر نراق با به ثمر نشستن بیش از 3 سال تلاش پرسنل شهرداری در راستایی رونق صنعت گردشگری شهر با شادی وصف نشدنی میهمانان خود را  برای بازدید از این اماکن راهنمایی می کنند .

با دیدن صحنه های شادی مردم  خستگی سالهای گذشته  که با فشار های سخت روحی نیز  همراه بود در این اولین روزهای سال 86 از بین رفت و ما با انگیزه ایی دو چندان تصمیم داریم با کمک همین مردم  زیر ساخت های  صنعت  جذب توریسم را که صنعتی جهانی است در شهر آماده کنیم .

لازم به ذکر است که آمار بازدید کنندگان در 8 روز اول سال بیش از 6000 نفر بوده است .