شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

مراسم اختتامیه ستاد تسهیلات نوروزی

جوانانی که کل ایام تعطیلات خود را وقف شهر خود کردند
نظرات 1 + ارسال نظر
ققنوس سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 07:43 ق.ظ

یا زهرا
برو بچس خسته نباشید
عشق است نراققققققققققققق

چهار تا کامنت گذاشتی چهار بار علیک سلام . درد دل داری قبول ولی همرزمان شهدا حداقل بوی شهدا را میدن البته بعضی هاشون خیلی ادکلن مصرف می کنن بوی شهیدشون گم شده ولی وظیفه من و تو دعا برای اصلاح آنها است نه اینکه بمیرن . حرفهای منو جدی نگیر همه سر و ته یه کرباسیم باید دید چی شده که امروز به بهانه تجلیل از شهدا شهدا و شهادت را تضعیف می کنن .
داداش حسین بی خیال ما بعد از شهدا به چرخه سوخت اتمی با مقیاس صنعتی هم دست پیدا کردیم به کوری چشم اونایی که می خوان بگن ما بعد از شهدا کاری نکردیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد