شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

گلایه از خوانندگان وبلاگ

 

وبلاگ در فضای مجازی مکانی است برا گفتگوی دو طرفه. فردی با نوشتن مطلبی دیگران را وادار به اعلام نظر پیرامون آن می نماید و در واقع بخش نظرات هر وبلاگ به مراتب اهمیتی بیشتر از مطلب نوشته شده توسط  مالک وبلاگ دارد . متاسفانه در سه ماه گذشته که وبلاگ را راه اندازی نموده ام و هر شب متوسط 10 نفر از آن بازدید می کند خیلی کم عزیزان اقدام به برقراری ارتباط و اعلام نظر  در خصوص مطالب می نمایند و این  امر در بلند مدت موجب  رکود در کار وبلاگ نویسی خواهد شد، لذا از تمامی کاربران محترمی که لطف کرده و وبلاگ را مطالعه می نمایند عاجزانه استدعا دارم بخش نظرات را کلیک کرده و حتی اگر شده با اسم مستعار مطلبی کوتاه در حد یک کلمه بنویسند تا مطلب آنها در معرض دید دیگر خوانندگان قرار گیرد . در بهترین شرایط فضای وبلاگ اجازه می دهد تا کاربران متعدد نظرات همدیگر را تایید یا رد کنند و من هم به شما قول اخلاقی می دهم حتی اگر مطلبی بر علیه خودم هم بنوسید البته با رعایت شئونات اخلاقی آن را در معرض دید خوانندگان قرار دهم .  جوانان عزیز نراقی از طریق این وبلاگ موضوعاتی که فکر می کنید لازم است عنوان شود را ذکر کنید و شما بخواهید که بنده در خصوص چه موضوعی مطلب بنویسم .

بزودی کلاس آموزش وبلاگ نویسی را در شهر نراق برگزار خواهیم کرد .به امید روزی که هر دختر و پسر نراق برای خودش یک وبلاگ مستقل داشته باشد و ستون لینک ما هم پر بشود از نویسندگان جوان واگر فردی هم تمایل به یادگیری ساخت وبلاگ و اصول وبلاگ  نویسی دارد می تواند شخصا مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت نماید. ساخت یک وبلاگ زمانی بین 10 تا 15 دقیقه وقت می خواهد و در دو جلسه 2 ساعته می توان این فن را آموخت . 

نظرات 3 + ارسال نظر
اقای طوطی شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 11:32 ب.ظ

اقای مرادی سلام.من تصمیم گرفتم که هر چند شب یک بار برای شما جملاتی از بزرگان بنویسم امید وارم که مثمر ثمر باشد.
دانا ترین مردم کسی است که دانش مردم را به دانش خود جمع کند. (پیامبر اکرم(ص))

با سلام حتما مثمر ثمر خواهد بود چون جملات بزرگان برگرفته از نو نگاه آنها است و متاسفانه جوانان ما با فرهنگ مطالعه و آشنا شدن با اندیشه های مردان بزرگ نا آشنا هستند . بنده به شخصه استفاده خواهم کرد و اطمینان دارم کاربران هم از این کار شما راضی خواهند بود . به امید دیدار مجدد در فضای مجازی

مینا شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام آقای مرادی
واقعاْ خسته نباشید . عید حسابی خسته شدید . از پذیرایی خوبتون هم ممنون . دنبال کاری هم که فرمودید هستم‌‌ ... در اولین فرصت.
موفق باشید
زنده باد ایران .... زنده باد نراق
خدا همراهتون

با سلام
از کامنتی که گذاشتید نهایت تشکر را دارم . پذیرایی در شان شما نبود امیدوارم که در آینده با انگیزه دو چندان بر خاک پاک نراق قدم بگذارید. خاکی که ذرات آن از گوشت و خون و پوست اجداد من و شما تشکیل شده است و برایمان تقدس دارد.
به مادر و تمامی اعضاء محترم خانواده سلام برسانید .
منتظر ارتباط بعدی شما هستم .

امینیان شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 07:52 ب.ظ

اقای مرادی خسته نباشی چون گلایه کرده بودی من اعلام نظر کردم اگر امکان دارد بخشی از وبلاگ خود را به تاریخ نراق اختصاص بده شما اطلاعات جامعی نسبت به تاریخ نراق دارید سعی کنید هر چه زودتر کتاب خود را به چاپ برسانید ما منبع معتبری برای مطالعه تاریخ و فرهنگ نراق نداریم .
متشکرم

آقا یا خانم امینیان
از اینکه به درخواست این حقیر جواب مثبت دادید نهایت تشکر را دارم
فضای وبلاگ اجازه بیان تاریخ شهر تاریخی نراق را نمی دهد اگر خدا بخواهد در اولین فرصتی که فراهم شد مقاله ای پیرامون تاریخ نراق بعد از اسلام نوشته و از طریق سایت در اختیار کاربران قرار خواهم داد و اما کتاب در حال تکمیل شدن مطالب و اسناد تاریخی است و نیاز به پژوهش کتابخانه ای دارد. امیدوارم با دعای خیر شما و تمامی علاقه مندان تا پایان سال ۸۶ کتاب را آماده نشر نمایم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد