شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

خیلی سرم شلوغه

دوستان عزیز برگزاری همایش روز جهانی بنا های تاریخی و دعوت از ۴۰۰ نفر میهمان خیلی وقت من را گرفته ببخشید اگه مطلب جدیدی براتون ندارم فردار چهار شنبه بعد از همایش خدمت می رسم

فعلا خدا حافظ تا بعد

نظرات 3 + ارسال نظر
صادق راستگو یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام
ببخشید که مزاحم می شوم یه مطلب در حاشیه برگزاری همایش مذکور دارم .
آن چیزی نیست جز تاکید فرماندار دلیجان بر عبارت { نراق دلیجان } و همچنین تاکید صدا و سیمای استان مرکزی در پخش تصاویر و اخبار مربوط به نراق که بعد از کلمه نراق ، دلیجان را پشت بند آن میکنند . مثل اینکه کسی نراق را نمی شناسد و حتما باید نام دلیجان بعد از آن بیاید تا مردم تفهیم شوند که نراق کجاست .
به ایشان بگویید بعد از دلیجان هم بگویند اراک و بعد از اراک بگویند ایران .
راستی چرا خدا دشمنان ما را از احمقها آفرید ؟!
متشکرم

[ بدون نام ] یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 ساعت 09:55 ق.ظ

کارت گرفته

[ بدون نام ] جمعه 31 فروردین 1386 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام
بازم خسته نباشید
تبریک میگم
هم به خاطر نتیجه گرفتن از زحماتتون و هم به خاطر پست جدیدتون... امیدوارم که به اونچه که لیاقتتون هست برسید
به خانواده هم سلام برسونید
زنده باد نراق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد