شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

مطمئن باشید قوت قلب ما خواهید بود

چهار شنبه۱۶/۱/۸۶ ساعت ۱۴ مراسم اختتامیه ستاد تسهیلات نوروزی در حسینیه و آب انبار حاج عبدالباقی است  .از الان شما به این مراسم دعوت شدید اگه تشریف بیارید چشمان خود را فرش زیر پایتان خواهیم کرد. قراره تو این روز برو بچ نراق به داشتن اینهمه پیشینه تاریخی افتخار کنن، شما هم سعی کنید خودتون را به این مراسم برسونید مطمئن باشید قوت قلب ما خواهید بود .   
نظرات 1 + ارسال نظر
مجید حبیبی سه‌شنبه 14 فروردین 1386 ساعت 11:07 ق.ظ

جناب آقای مرادی

بنده به اتفاق خانواده در روز سیزدهم نوروز گردشگر شهر اعجاب انگیز نراق بودیم ....پیش از هر گونه جذابیت مذهبی و تاریخی برخورد سازنده و صادقانه جوانانی که به عنوان راهنما به صورت داو طلبانه در معرفی و اعتلای نام شهرشان تلاشگر واقعی بودند . و حتی حضور حضرتعالی برای ملاقات با وجود مشغله فراوان مهمترین عوامل برای ساختن روزی خاطره انگیز در جوار شما بودند.
به عنوان یک گردشگر پیشنهاد کوچکی داشتم که اعلام آن را خالی از فایده نمی بینم حضور گردشگرانی امثال بنده که به طور اتفاقی از طریق سایت اینترنت نراق با شهر شما آشنا شدم همواره با سعی و خطا همراه خواهد بود توضیحات حضرتعالی در خصوص آماده نبودن زیر ساختها از جمله هتل و رستوران و... به حد کفایت رو شنگر جهت گیری موجود مواضع گردشگری بود اما اصرار اینجانب به پیشنهاد تورهای یکروزه همچنان پابرجاست به این دلیل که در برگزاری تورهای یکروزه نیاز به امکاناتی همچون هتل و رستوران نمی باشد و فراهم سازی محل اقامه نماز و سرویس های بهداشتی حداقل های قابل قبول خواهند بود در راستای این پیشنهاد شناسائی برگزارکنندگان تورهای یکروزه و برگزاری تور آموزشی رایگان جهت تور لیدر های برگزار کننده و توزیع بروشور های رایگان جهت انتقال به گردشگران در قدم اول این اقدام پیشنهاد می گردد. این در حالی است که پتانسیل های گردشگری شهر نراق نیز به عنوان یک جاذبه جدید در سبد های برگزار کنندگان تور به عنوان یک فرصت طلائی محسوب خواهد شد .

از زیاده گوئی و تضیع وقت حضرتعالی متاسفم به عنوان یک ایرانی بر خود واجب دیدم در پاسخ به تمام مهنوازانی شما و یارانتان سهم کوچکی در دغدغه شما جهت معرفی میراث ایران زمین داشته باشم.
حاشا به همت بلندتان و یاد دوستانمان همیشه سبز...سید موسویان...آقای حیدری... علی آقا که زحمت رساندن ما به رستوران را داشتند.... رستوران عمو حسن...عمو حسن پیرمرد باصفای تعزیه خوان و شاعر مسلک....
به امید روزی که مشکلات غار چال نخیر نیز حل شده تا مجددا فرصت دیدار داشته باشیم
در پناه امیر المومنین شاد و پیروز باشید

مجید حبیبی

با سلام
از اینکه کامنت گذاشتید متشکرم و به پیشنهادات شما به صورت جدی فکر خواهیم کرد و از اینکه بنده و تیم راهنمایان را مورد لطف خود قرار دادید نهایت سپا س را دارم . امید است در آینده نزدیک مجددا شما را در نراق زیارت کنیم و بیشتر از تجربه و تخصص حضرتعالی و همسر محترمتان استفاده نمائیم شما هم به جمع دو ستداران شهر تاریخی نراق پیوستید و سعی خواهم کرد زمینه مشارکت شما و تمامی علاقه مندان برای توسعه صنعت گردشگری این شهر کهن فراهم گردد .
لطفا آدرس پستی خود را ارسال کنید تا در اولین اقدام فیلم مستندی از عمو حسن پیر مرد شاعر نراقی به اسم شمر مهربون برایتان ارسال کنم . ایشان در شهر نراق به خاطر اینکه در تعزیه نقش شمر را بازی می کرده به حسن شمر معروف است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد