شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

وعده ما سر پل صراط !!!

   

آثار تصادف تریلی  مورخ ۳/۱۲/۸۸ را از شهر پاک نکرده بودیم که دوباره تریلی رکورد دار حادثه های کشور (هوو ) در تاریخ ۱۸/۱/۸۹ آمد و نراق را برای چندمین بار طی چند سال گذشته در وحشت و استرس فرو برد .    

من به سهم خود فردای قیامت یقه خیلی ها را خواهم گرفت  بخصوص این ۱۸ نفر زیر را  . 

اگه کسی دستش به این  ۱۸ نفر میرسه بهشون بگه فلانی گفت :  وعده ما سر پل صراط  انشا الله

  

۲۲ فروردین ماه این خبر در  رسانه ها منتشر شد : مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود و سخنگوی کمیسون عمران مجلس در گفتگو با مهر اظهار داشت: حدود 30 نفر طرح استیضاح وزیر راه و ترابری را امضا کرده بودند که تا کنون 18 نفر از این تعداد از امضای خود برای استیضاح آقای بهبهانی صرف نظر کرده اند. وی افزود: در حال حاضر 12 نفر بر امضای خود برای استیضاح وزیر راه و ترابری پافشاری می کنند که اگر 3 نفر دیگر از امضای خود صرف نظر کنند این استیضاح حذف می شود.

 لاهوتی تصریح کرد: با توجه به اینکه استیضاح وزیر راه و ترابری یک ماه به تعویق افتاده است احتمال انصراف 3 نفر دیگر وجود دارد که در این صورت استیضاح بهبهانی حذف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش از این نیز طرح استیضاح حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری دولت دهم اوایل اسفند ماه سال گذشته در پی اتفاقات پرواز هواپیمایی کیش ایر و تحریف نام خلیج فارس در 8 محور تنظیم شده بود که با پس گرفتن امضا از سوی 8 نفر از نمایندگان مجلس، منتفی شد.

تکه ای از غار چالنخجیر به قیمت سه هزار تومان

 

هنوز شیرنی افتتاح  و بهره برداری از غار چالنخجیر نراق دلیجان  از حلقوم ما پائین نرفته بود که  با خبر شدیم متاسفانه برخی از بازدید کنندگان که تعداد آنها هم کم نبود به لحاظ اینکه   سه هزارتومان پول به قول خودشان زور داده بودند سعی کردند تکه ای از این اثر طبیعی را با خود به عنوان سوغات سفر به خانه و دیار خود ببرند تا سندی داشته باشند برای اینکه ثابت کنند توانسته اند از غار چالنخجیر بازدید نمایند . این موضوع باعث شد که شیرنی افتتاح  در همان روز های اول در کام ما تلخ شود . انگار به ما نیامده که کامی شیرین داشته باشیم .

به راستی  به نظر شما چه کس یا کسانی در تخریب وحشتناک غار چالنخجیر در این مدت پانزده روز مقصر هستند .   

مردم یا مسئولین ؟