شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

حرمت رهبری پیشکش حداقل حرمت ملا احمد را نگهدارید !!!

 

شهر نراق صرفا زادگاه فاضلین نراقی نیست بلکه به نوعی می توان گفت زادگاه تئوری  پرداز ولایت فقیه در فقه سیاسی شیعه اثنی عشری است . ملا احمد نراقی با نوشتن کتاب عواید الایام  آخرین نظریات فقهی خود را در 88 عائده مطرح  نمود  که در عائده 54 پیرامون نظریه ولایت فقیه به صورت قاطع ، صریح و روشن  دیدگاه های نو گرایانه خود را به رشته تحریر در آورده است . 

حکم حکومتی و رعایت آن حتی توسط دیگر مراجع تقلید از اصول اولیه ولایت فقیه است چرا که اگر اینطور نباشد نظم در جامعه اسلامی برقرار نمی گردد .  


 قمه و تیغ زنی در مراسم روز عاشورا یکی از سنت های عزاداری مردم نراق طی یک قرن گذشته بوده که بعد از فتوای حرمت این کار توسط مقام عظمای ولایت بسیاری از مردم مومن و دیندار شهر قمه های خود را برای همیشه غلاف کردند ولی ظاهرا در این چند سال گذشته دست هایی مرموز در حال لوث کردن این حکم حکومتی در زادگاه فاضل نراقی هستند .  

 برخی از این افراد به ظاهر موجه فضای مجازی را فرصتی مغتنم برای نشر افکار پوسیده و فسیل شده خود دانسته و با انتشار تصاویر قمه زنی سال های گذشته احساسات نوستالژیک جوانان و شهروندان را تحریک می کنند .

از این تریبون و با این مطلب به نوچه های مکتب شیرازی که قصد سوار شدن برموج احساسات پاک جوانان حسینی را دارند و با این حرکات خود زمینه کم رنگ شدن حکم حکومتی مقام معظم رهبری را در شهر فراهم می نمایند هشدارمی دهیم نراق برای دفاع از حریم اسلام و ولایت خون بیش از 80 جوان خود را تقدیم کرده است و ترسی از بالا رفتن این آمار در آینده ندارد !

  ادامه مطلب ...