شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

دانشگاه آزاد اسلامی دلیجان دانشجو می پذیرد!!!!!!!

 

مدت ها است که یه بابایی هر وقت کم می آره در بین صحبتهاش دم از اتحاد ، انسجام و تفاهم بین مردم شهر نراق و دلیجان می زنه و به مردم در ظاهر سفارش میکنه که بیائید اختلافات را کنار بگذاریم ولی خودش در پشت صحنه اون کاری را میکنه که خودشون می خوان و فکر میکنه کسی  هم خبردار نمیشه .

الان حدود نزدیک به 18 سال است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق به دست خیرین نراقی تاسیس شده و هزاران دانشجو تابحال از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و به جرات می توان گفت که بسیاری از مسئولین شهرستان نیز از این دانشگاه مدرک گرفته اند ولی حالا به برکت نفوذ همین آقا دکترجاسبی را خفت کردن و زیر گوش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق به فاصله 15 کیلومتر مجوز احداث دانشگاه گرفتند .  نکته جالبش این است که هر دانشگاه تازه تاسیس باید چند سالی زیر نظر یک دانشگاه قدیمی باشه واینها حاضر نشدن دانشگاه شهرشون زیر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق باشه و با تلاش فراوان دانشگاه را زیر مجموعه دانشگاه اراک قرار دادن تا به جایگاه شهرستان بودنشان لطمه نخورد ولی از اونجایی که سنت الهی این است که کاری که برای رضای خدا نباشه پا نمی گیره ،شنیدم و دیدم که امسال مجبور شدن کلاس های درسشون را در دانشگاه نراق برگزار کنن و از هیات علمی نراق بهره ببرند، یعنی در واقع میشه اینطوری بیان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی  دلیجان از بین متقاضیان ثبت نام می کند، در دانشگاه نراق.

 به نظر شما این مسخره نیست ؟  

شکر الله محمد هاشم مردی ماندگار در تاریخ شهر نراق

 

می خواهم یه حرفی بزنم ولی نمی دونم  چه طوری . شمامرحوم  شکر الله محمد  هاشم را می شناسید؟ این بنده خدا  پدر آقای  مرتضی رادفر معلم بازنشسته و شهردار قدیم شهر خودمون است. خیلی از جذبه ایشان از بزرگتر های شهر تعریف شنیده بودم تا اینکه همین  روز معلم امسال  توفیق حاصل شد واز آقای رادفر معلم بازنشسته دیدن کردیم برای اولین بار در منزل ایشان عکس مرحوم پدرشان را گوشه طاقچه دیدم خدائیش بد سیبیلی داشت و با اینکه مرده بود آدم تو دلش ابهت این مردم را احساس می کرد .این بابا در تاریخ شهر نراق کاری کرده کارستان و با این کارش همیشه در ذهن تاریخی مردم این سرزمین زنده است. من می خواهم بگم اگه ما چند تا شکری هاشم داشتیم الان اینهمه بدبختی نمی کشیدیم .به قول قدیمی ها به هر دستی خوابیده  روحش شاد که نگذاشت خفت یه عمر ستم به گرده ما بار بشه و امروز اگه نراقیها  در خصوص  منطقه چالنخجیر حرفی دارن  به پشتوانه تلاش مرادن گمنامی به نام شکرالله محمد هاشم است .

در ضمن شنیدم یه بابایی تو شورای شهرداری  در پی تیتر  مطلب شورای دوم خواب بود شورای سوم نیامده خودش رابه خواب زد  گفته ما از خواب بیدار شدیم و حالا بین چه کار بکنیم . باید بگم که برای بیدار شدن شما از خواب بنده یه آش و1000 صلوات نذر کردم. خدا را شکر که به حاجتم رسیدم ولی افسوس و صد افسوس !!!!!!!!!!

یه خبر خوب دیگه اینکه آقای شفیعی  عضو محترم شورا برای شهر نراق یک برگ برنده دیگه به ارمغان آورد و آن  انتخاب ایشان به سمت سخنگویی شورای استان است که ازاین طریق به ایشان تبریک گفته برایشان آرزوی موفقیت دارم .     

مقصر حادثه اخیر جاده نراق دلیجان کیست ؟

دیروز مورخ 21/4/86 ساعت 17 عصر به طرف نراق عازم بودم  که مشاهده کردم مینی بوس قرمز رنگی واژگون شده و موتور سیکلتی هم در کنار آن در حاشیه جاده وجود دارد که به علت شدت تصادف کاملا از بین رفته بود .

در این حادثه دو نفر راکب موتور سیکلت به شدت مصدوم شده بودند که متاسفانه امروزمطلع شدم یکی از آنها به علت شدت صدمات وارده  فوت کرده است و نفر دوم هم حال مساعدی ندارد تعدادی از سرنشینان مینی بوس هم مصدوم بودند  که به بیمارستان امام صادق دلیجان اعزام شده بودند .

 بنده کارشناس راهنمایی و رانندگی نیستم و قصد  اعلام نظر در خصوص علت حادثه را ندارم ولی چیزی که از ظاهرمسائل به وضوح مشهود بود این است که  مینی بوس مورد نظر به علت قدمت زیاد از رده خارج  و بیمه سرنشین ندارد .اتفاقا در روز قبل بنده از نراق به سمت دلیجان عازم بودم که توسط مامورین پلیس راه متوقف و چون کارت بیمه  خورو شخصی ام را  همراه نداشتم قصد داشتند ماشینم را به پارکینگ منتقل کنند و علت این کار خود را قانون می دانستند ولی ظاهرا در همین مسیر جابجایی مسافر با خودروی که هیچ استاندارد فنی ندارد و حتی بیمه هم حاضر به ارائه خدمت به آن نمی باشد مجاز است و نباید به پارکینگ برود!!!!

 همین خودرو چند سال پیش به دلایل فوق در حادثه ای دونوجوان نراقی را راهی گورستان کرد وامروز شهروندی دیگرو فراد خدا می داند چه بخت برگشته ای را .

 به نظر شما مقصر این حادثه کیست ؟ پایانه ها ، نیروی انتظامی ( پلیس راه ) ، فرمانداری . دادگستری ......   

آیا ما شیفتگان خدمتیم ؟

بهشتی به بهشت رفت و حرفهایی را برای اهل زمین به یادگار گذاشت از جمله حرفهای او همین جمله معروف ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت است . و یا در جایی دیگر گفته است بهشت را به بها دهند نه به بهانه . آیا مسئولی که کار می کند که مردم از او تعریف کنند شیفته خدمت است؟

آیابه نظر شما  کسی که بیشرمانه اعلام می کند من رای ۳۰ هزار نفر را ول نمی کنم رای ۲۰۰۰ نفر را بگیرم مصداق تشنه قدرت نیست؟

آیا چنین فردی مصداق واقعی یک خدمتگذار مردم است ؟

چه می شود که ما وقتی به قدرت می رسیم مردم را فراموش می کنیم؟

کاربران محترم در این خصوص اعلام نظر فرمائید .  

آقا کلاغه خبر داد

اقا کلاغه خبر داد بر اساس فشار های  سیاسی برادر ح ع و غ ص، ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان  اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان به ساخت مسجد مس سر ( مسجد النبی ) دلیجان  اختصاص داد . در بیلبردی که در یکی از میادین شهر دلیجان نصب شده است ادعا کرده اند  مسجد مورد نظر قدیمی ترین مسجد شهرستان دلیجان است . در خصوص این ادعا من هیچ حرفی نمی زنم و قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم ولی از عمل آقای حسینی به این سادگی نمیشه گذشت . یکی نیست به این برادر محترم بگه بابا تو کارت ساخت و جعل میراث فرهنگیه یا نگهداری و مرمت آنها .

اگه یه نفر رئیس کمیته گردشگری مجلس شد باید تو شهر زادگاهش برای خوش آمدش میراث فرهنگی جعل کرد ؟

 خداوکیلی  یکی تو این استان  نیست جلو این کارهای سلیقه ای و سیاسی را بگیرد ؟

راستی با این روال اگه چند وقت دیگه یه کتاب دیدید به اسم معراج السعاده تالیف علامه سید عبد الهادی دلیجانی (بزرگترین عالم شهرستان دلیجان) تعجب نکنید  چون امروز روز هر کاری امکان داره فقط کافیه قدرت سیاسی داشته باشی !!!!!!!!!!