شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

آقا کلاغه خبر داد

اقا کلاغه خبر داد بر اساس فشار های  سیاسی برادر ح ع و غ ص، ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان  اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان به ساخت مسجد مس سر ( مسجد النبی ) دلیجان  اختصاص داد . در بیلبردی که در یکی از میادین شهر دلیجان نصب شده است ادعا کرده اند  مسجد مورد نظر قدیمی ترین مسجد شهرستان دلیجان است . در خصوص این ادعا من هیچ حرفی نمی زنم و قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم ولی از عمل آقای حسینی به این سادگی نمیشه گذشت . یکی نیست به این برادر محترم بگه بابا تو کارت ساخت و جعل میراث فرهنگیه یا نگهداری و مرمت آنها .

اگه یه نفر رئیس کمیته گردشگری مجلس شد باید تو شهر زادگاهش برای خوش آمدش میراث فرهنگی جعل کرد ؟

 خداوکیلی  یکی تو این استان  نیست جلو این کارهای سلیقه ای و سیاسی را بگیرد ؟

راستی با این روال اگه چند وقت دیگه یه کتاب دیدید به اسم معراج السعاده تالیف علامه سید عبد الهادی دلیجانی (بزرگترین عالم شهرستان دلیجان) تعجب نکنید  چون امروز روز هر کاری امکان داره فقط کافیه قدرت سیاسی داشته باشی !!!!!!!!!!

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 تیر 1386 ساعت 01:57 ب.ظ

شنیده شده که یکی از اهالی شهر آران (ج -د)قصد کاندید شدن در مجلس شورای اسلامی شهرستان دلیجان را دارد و میخواهدمنزلش را به نراق منتقل نماید؟؟؟!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 تیر 1386 ساعت 01:52 ب.ظ

در تابلوی دانشگاه مرکز دلیجان می خواستند بنویسند دانشگاه آزاد واحد دلیجان و تا چند وقت دیگر میخواهند بنویسند سازمان مرکزی دانشگاه آزاد به همین دلیل در تابلو کلمه مرکز پاک شده است

رادمرد چهارشنبه 6 تیر 1386 ساعت 09:08 ب.ظ

عجب کلاغی بوده این آقا کلاغه که این خبر را آورده پس این خبر را هم با خودش برای آقای حسینی ببره که عباسی از نظر سیاسی پاش لب گوره و اگه ما نراقیها دیگه گذاشتیم از این سوراخ (دلیجان) دو بار گزیده بشیم بلا نسبت شما خیلی احمقیم .

به نکته جالبی اشاره کردید ولی چشم من آب نمی خوره تو نراق هنوز آدمهایی پیدا میشن که در تحلیل سیاسی خود مردم را به اشتباه می اندازند بخصوص نسل جوان را ولی نا امید نیستیم خارج شدن ریاست شورای شهرستان و نماینده شورای شهرستان در استان از دست دلیجانی ها را به فال نیک گرفته امیدواریم که عباسی نتیجه سیاسی کاری خود رادر عدم اقبال مردمی ببیند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد