شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

من میهمان نیستم حاکمم!!!

رئیس جمهوری می گفت به من نگوئید رئیس جمهور(رجایی) بلکه به من بگوئید خادم ملت به خاطرهمین مرامش وقتی که شهید شد و ازبین ما رفت تازه ما فهمیدیم که اگه بخواهیم به جایی برسیم باید جا پای او بگذاریم  و گرنه راه به بیراهه می بریم حال این شده حکایت یه بابایی که بعد از گذشت اینهمه سال از انقلاب تازه  یادش افتاده که به جای خادم ملت ، حاکم مردم است .

دو روز بعد از حادثه تریلی مسئولین یادشون افتاد که سری به شهر نراق بزنند و از نزدیک شاهد بدبختی مردم باشند . در حاشیه این بازدید و جلسه آن مردم در سال اجتماعات شهرداری تجمع و خواستار گفتگو با فرماندار شدند . جلسه شکل گرفت و سوال و پاسخ ها شروع شد از مردم سوال و از مسئولین طبق معمول توجیه . در این بین فرزند شهیدی بلند شد و در ابتدای عرایضش از اینکه فرماندار میهمان شهر است و ایشان مجبور است مطالبی را که ناخوشایند ایشان است مطرح کند پوزش خواست ولی از آنجایی که قدرت ظاهرا عقل آقایون را ضایع کرده طرف بدجوری گاف داد و گفت: نه من میهمان نیستم بلکه حاکمم و اینجا هم ملک ما است (یعنی شهرداری ) این راگفت و بلا گفت دیگه یه ذره حرمتی را هم که مردم نگه می داشتن  از بین رفت و هر کس هر چی تو دلش بود خالی کرد .

البته طبق اعتقادات ما حاکم اصلی خدا است و خداوند این ولایت را به پیامبر و امامان و در زمان غیبت به فقها ( ولی فقیه ) واگذار نموده است. حال این بابا از کجا این حکومت را به دست آورده من در تعجبم .

شما فکر میکنید چرا انسان کارش به اینجا می رسه که به جای خادم، خودش را حاکم مردم میدونه ؟

 

میگن خدا دو جا خنده اش میگیره !!!!

میگن خدا دو جا خنده اش میگیره !یه جایی که خدا بخواهد یکی را بزرگ کند و همه مردم بخواهند او را زمین بزنند و دیگه موقعی که بخواهد یکی را به زمین بزنه ولی همه مردم  بخواند او را بلند کنن . حال این شده حکایت شهر ما خیلی ها قصد دارند با جعل و دستکاری تاریخ و ساخت آثار تاریخی جعلی هویت  تاریخی شهر نراق را مخدوش کنند و به قول خودشون نراق را متروکه کنند ولی غافل از اینکه خدا وند به وجود برکت محبت اهل بیت عصمت و طهارت که در دل مردم این شهروجود دارد  روز به روز زمینه رشد آنرا فراهم می آورد. شما ملاحضه فرمائید در کنار تمامی جاذبه های بی نظیر تاریخی ُ طبیعیُ مذهبی  و فرهنگی شهر نراق خداوند متعال در سال ۱۳۵۳ یه سنگ آسمانی تو شهر نراق فرود آورده که در کل  تاریخ ایران نمونه مشابه ندارد و در حال حاضر محل برخورد سنگ به یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری نراق تبدیل شده است  . با این اوصاف قبول دارید که خدا می خواهد نراق و نراقیها همیشه در طول تاریخ سربلند باشند ؟

تعریف و تمجید شیطان از زنان

برای اینکه وبلاگ از حالت معمول خود خارج گردد سعی خواهم نمود هر چند وقت یک بار مباحثی اخلاقی را در آن طرح، امیدوارم که کاربران خانم این نوشته را خارج از تفکرات فمینیستی تجزیه و تحلیل نمایند و نسبت به آن تامل نمایند .

 

در کتاب بحار الانوار ج 63ص 229 آمده است

 

در ملاقاتی که شیطان با حضرت عیسی (ع) داشت ، ضمن گفتگو های زیادی که با هم داشتند ، شیطان گفت : ای پیامبر خدا ! امید وار کننده ترین چیزها نزد من و آن چیزی که پشتم را محکم و باعث روشنی چشم من می شود ، زنان هستند.

زیرا آنان وسیله گمراهی مردم و دامها و تیرهایی هستند که به خطا نمی روند . پدرم فدای آنان باد. اگر آنان نبودند ، قدرت نداشتم که حتی یک نفر را گمراه کنم. به واسطه آنان است که به مقصد می رسم و مردم را به مهلکه می اندازم . چقدر آنان خوب هستند!

وقتی که نیکان بر من غالب شدند و لشکریانم را تار و مار کردند، پیش زنان می روم و قلبم روشن و غضبم تمام می شود . اگر زنان ذریه آدم نبودند ، من آنان را سجده می کردم ! آنان سرور من هستندو جایشان گردن من است و آنان را بر گردن خود می نشانم و آگر خواسته ای داشته باشند، نه با پا و دست، بلکه با سر انجام می دهم زیرا ایشان مایه امید ، نگهدار، تکیه گاه ، مورد اعتماد و فریادرس من هستند !

وقتی که مردم راه به جایی ندارند الا عزرائیل(ع)!!

دیروز مورخ 9/6/86  بر اثر واژگون شدن یک دستگاه خودرو  پراید در گردنه نراق دو نفر کشته و سه نفر مجروح شدند . در این حادثه که حوالی ساعت 10 صبخ رخ داد یک کودک 6 ساله و یک دختر 13 ساله در دم جان باختنه و سه نفر دیگر که به شدت مجروح شده بودند وحال یکی از آنها وخیم گزارش شده بود  به بیمارستان امام صادق دلیجان  منتقل گردیدند .

نکته قابل توجه این حادثه این است که درمانگاه شبانه روزی نراق نزدیکترین مرکز درمانی به این حادثه، آمبولانس  در اختیار نداشته و مجبور شده است برای انتقال مجروحین از دلیجان و مشهد اردهال کمک بگیرد . در پیگیری های صورت گرفته مشخص شد آمبولانس مرکز درمانی نراق که توسط یکی از شهروندان نراقی به رایگان در اختیار این مرکز جهت رفاه حال شهروندان قرار داده شده است به علت مرخصی رفتن راننده  در پارکینگ درمانگاه پارک ومسئولین این مرکز بدون جایگزین کردن راننده کمک شهر را در وضعیت ذکر شده بالا قرار دادند .

به نظر شما برخورد با چنین سهل انگاری فاحشی که مصداق واقعی بازی کردن با جان مردم است وظیفه کیست ؟

آیاطبق قانون مدعی العوم نباید از این خواسته بحق مردم دفاع کند؟

گوشت تن مردم نراق لرزید

دیروز مورخ  6/6/86 یک بار دیگه گوشت تن مردم نراق لرزید چون یه تریلی با بار 28 تن کانتینر با سرعت بیش از 100 کیلومتر در ساعت در حالی که بوق های ممتد میکشید و دود از لنت هاش بلند می شد  از وسط شهر در حالی که مردم وحشت کرده بودند  به لطف الهی و صاحب این ایام آقا امام زمان (عج) عبور کرد و در مزارع کشاورزی پائین نراق از جاده منحرف و متوقف گردید . راننده که ترک زبان بود رنگش شده بود مثل کاه و دائما زیر لب می گفت یا ابوالفضل . خدا را شکر، ابوالفضل کمکم کرد که بدبخت نشدم . وقتی علت این حادثه را از او پرسیدم گفت به خاطر مسدود بودن اتوبان کاشان به قم پلیس راه ما را مجبور کرد مسیر خود را تغییر داده و از این جاده عبور کنیم که من هم به جاده آشنا نبودم وقتی که گردنه نراق  را رد کردم به دلیل ترمز زیاد متوجه شدم که ترمز ندارم و این حادثه به وجود آمد .

یادتان هست فرماندار در برنامه شهر به شهر شبکه آفتاب در جواب سوال شهروندی که علت کم کردن 110 میلیون تومانی اعتبار کمربندی در سال 86 و تعطیل شدن آن چه جواب داد ؟

او جواب داد ما اعتبار را بر اساس شاخص جمعیت تقسیم کرده ایم و چون جمعیت نراق کم است اعتبار آنهم کم شده است و به همین راحتی از زیر بارمسئولیت این کار شانه خالی کرد و رفت .

به نظر شمااگه خدای ناکرده این تریلی حادثه ای در نراق به وجود می آورد وشادی ایام نیمه شعبان نراقیها به عزا تبدیل میشد فرماندار چه توجیهی برای وجدان خودش پیدا میکرد ؟

خاوه روستایی است که دو جاده آسفالته دارد اگه خواستید سوال کنید تا علتش یک بام و دو هوا را براتون بگم به همین موضوع مربوط میشه .   

امر به معروف و نهی از منکر امام زمان و واکنش ما !!!!!

امشب شب تولد مهدی(عج) است و مردم در جشن و سرور این تولد میمون خیابانها و میادین را چراغانی کرده اند .

روایتی را خوانده ام که وقتی آن بزرگوار ظهور می کنند همه اذعان می دارند ما این آقا را دیده بودیم و برایمان آشنا است . همین روایات مرابه فکر فرو برد که اگر آقا امشب به برخی از این جشنها که متاسفانه به مسائل حرام و نامشروع آلوده شده است سری بزند و بر حسب تکلیف  شرعی بخواهد امر به معروف و نهی از منکر بکند و مثلا به برگزار کنندگان مراسم تذکر دهند که این موسیقی حرام است و شما نباید از آن استفاده کنید شما فکر می کنید آن بزرگوار چه جوابی خواهند گرفت .

از نگاه برگزار کنندگان مراسم با توجه به اینکه امام را نمی شناسند جواب این سوال را بنویسد و کمی در آن تامل نمائید .