شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

میگن خدا دو جا خنده اش میگیره !!!!

میگن خدا دو جا خنده اش میگیره !یه جایی که خدا بخواهد یکی را بزرگ کند و همه مردم بخواهند او را زمین بزنند و دیگه موقعی که بخواهد یکی را به زمین بزنه ولی همه مردم  بخواند او را بلند کنن . حال این شده حکایت شهر ما خیلی ها قصد دارند با جعل و دستکاری تاریخ و ساخت آثار تاریخی جعلی هویت  تاریخی شهر نراق را مخدوش کنند و به قول خودشون نراق را متروکه کنند ولی غافل از اینکه خدا وند به وجود برکت محبت اهل بیت عصمت و طهارت که در دل مردم این شهروجود دارد  روز به روز زمینه رشد آنرا فراهم می آورد. شما ملاحضه فرمائید در کنار تمامی جاذبه های بی نظیر تاریخی ُ طبیعیُ مذهبی  و فرهنگی شهر نراق خداوند متعال در سال ۱۳۵۳ یه سنگ آسمانی تو شهر نراق فرود آورده که در کل  تاریخ ایران نمونه مشابه ندارد و در حال حاضر محل برخورد سنگ به یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری نراق تبدیل شده است  . با این اوصاف قبول دارید که خدا می خواهد نراق و نراقیها همیشه در طول تاریخ سربلند باشند ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
غریبه سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 01:55 ب.ظ

آخه آقای مرادی عزیز شما از کجا به این مطلب پی بردید که من جوونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه نباشی که خیلی بده
چون میگن خدا پیر ها را به بهشت را نمیده .
یعنی اینکه اول جونشون میکنه بعد وارد بهشت میشن .
خیلی مطالب من رو جدی نگیر !
برام در این روزها دعا کن .

سعید دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 10:03 ب.ظ

هر چند که ققنوس با نوع ادبیات من موافق نیست ولی باید بگم که من هم اول مثل ققنوس با ادب و با کلاس بودم اما کمی که گذشت متوجه شدم این آدم های پوست کلفت با حرف های ملایم و انتقاد های نرم تو راه نمیان خدا وکیلی این شورای شهر تو نراق جز دک و پز چه غلطی میکنه چرا نمی خواهند از خودشون هزینه کنند و جوری حرف میزنن که هیچ مسئولی به گوشه قباش بر نخوره . ققنوس اگه تو نکته مثبتی از آنها سرغ داری برا ما هم بگو تا مثل تو خوشبین باشیم .

سعید جان از دغدغه ای که در خصوص نراق داری نهایت تشکر را دارم ولی نکته ای که لازم دیدم متذکر شوم این است که شورای شهر به کمک من و شما نیاز دارد اونها دست تنها هستند . اگر مردم پشتیبان آنها نباشن کاری از پیش نمی برند .
اگه شورای شهر جایی را آباد نکرده جایی را هم خراب نکرده و این خودش جای شکر داره . من و شما و همه جوانهای نراقی وظیفه داریم در خدمت شورا باشیم و با نقد کارشناسانه و از سر انصاف آنها را یاری کنیم . برای قضاوت به نظر من زوده .

غریبه چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

منم باهاتون موافقم
با وجود تمام کارهای خلاف اخلاقی که ب علیه ما صورت میگیرد
ولی دقیقا جواب عکس میدهد
با آرزوی موفقیت روز افزون برای آقای مرادی که اینقدر پر انرژی هستند
امیدوارم همیشه اینطوری باشی
ما هم پشتتیم

انرژی ما به خاطر وجود جوانان سر شار از محبتی است که در نراق چشم به ما دوخته اند تا برخی مشکلاتشان بخصوص اشتغال را حل کنیم امید دارم در ۱۰ سال آینده هیچ جوانی در نراق بیکار نباشد و هر کدام به شکلی در خدمت صنعت گردشگری و جذب توریسم باشند . انشا الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد