شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

شاید این آخرین مطلب وبلاگ باشد !

  

 به نام خدا یی که داشتنش جبران همه نداشته ها است

سلام  به همه دوستان  

به لطف الهی بعد از سالها انتظار ظاهرا برات کربلای ما امضاء شد و قرار است از چهار شنبه مورخ  ۱۹/۱۲/۸۸ به مدت ۸ روز در سفر زیارتی سید و سالار شهیدان باشیم . وظیفه خود می دانم نایب الزیاره تمامی دوستان فضای مجازی بخصوص خوانندگان این وبلاگ  باشم . شاید این آخرین مطلب وبلاگ شهر من نراق  باشد به همین دلیل از تمامی خوانندگان  و مخاطبان آن  حلالیت می طلبم .  

اگر گاهی انصاف را در قلم رعایت نکرده و در حق کسی ظلمی شد امید دارم که به بزرگواری خود مرا خواهند بخشید .  

التماس دعا  

این مردم به چه دردی مبتلا شده اند؟ !!!

 

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر سلیمی نماینده محترم مردم شهرستان های محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی  اگر مردم شهر نراق را قابل می دانید باید به عرض مبارکتان برسانم که  این مردم مدتی است دچار نوعی مرض شده اند که دائما با خود حرف می زنند و زیر لب کلمه تریلی دوباره آمد را تکرار می کنند . خواهشمند است اگر زورتان به وزیر راه نمی رسد که نمی رسد ُ حد اقل یک تذکر به این وزیر بهداشت و درمان که خانم است بدهید . از قدیم  الایام به زن جماعت میگفتن ضعیفه .    

خدا را چه دیدی شاید  حساب برد و چند روان پزشک فرستاد نراق ببیند این مردم  به چه دردی  مبتلا شده اند!!!  

چند عکس یادگاری هم با شما و جناب شیخ الوزار در همان چند ثانیه پیاده شدنتان در نراق شکار کردیم که متعاقبا  جهت  چاپ در کارنامه عملکرد  حضورتان تقدیم می گردد .

 در ضمن سلام حقیر را به جناب اخوان نماینده محترم تفرشُ آشتیان و فراهان ابلاغ بفرمائید .ایشان حق  استادی به گردن بنده دارد . یادم هست روزی می گفت تونل نقره کمر تفرش را به هر قیمتی شده خواهم زد . اعتبار استانی ُ ریاست جمهوری ُ رهبری و..... !!!