شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

شاید این آخرین مطلب وبلاگ باشد !

  

 به نام خدا یی که داشتنش جبران همه نداشته ها است

سلام  به همه دوستان  

به لطف الهی بعد از سالها انتظار ظاهرا برات کربلای ما امضاء شد و قرار است از چهار شنبه مورخ  ۱۹/۱۲/۸۸ به مدت ۸ روز در سفر زیارتی سید و سالار شهیدان باشیم . وظیفه خود می دانم نایب الزیاره تمامی دوستان فضای مجازی بخصوص خوانندگان این وبلاگ  باشم . شاید این آخرین مطلب وبلاگ شهر من نراق  باشد به همین دلیل از تمامی خوانندگان  و مخاطبان آن  حلالیت می طلبم .  

اگر گاهی انصاف را در قلم رعایت نکرده و در حق کسی ظلمی شد امید دارم که به بزرگواری خود مرا خواهند بخشید .  

التماس دعا  

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

نرو .....
نرو تو که میدونی دووم نمیارم.... بی تو............./

سلام تا حالا که نرفت .
اگه خدا بخواهد به این زودی ها هم تصمیم به رفتن از این دنیا را ندارم .

ایرانی پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 08:20 ب.ظ

خرسندم از افتتاح غار نخجیر نراق و استقبال زیاد مسافران نوروزی برای بازدید این غار به امید ایجاد راه ارتباطی غار به ابشار نراق و شهر تاریخی

فرهاد پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

شما که برگشتید چرا مطلب نمی ذارید؟؟؟

سلام دوست عزیز
متاسفانه درگیر مسافران نوروزی هستم
ولی به چشم در اسرع وقت اقدام خواهم کرد .

کمال چهارشنبه 4 فروردین 1389 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.arakihaa.ir

سلام داداش

من امروز به شهر نراق سر زدم
واقعا میگم تو ایران بافت تاریخیش یکه
بهتون تبریک میگم.
وچیزی که منو خوشحال کرد مهمون نوازی شدید مردمان نراقه واقعا مردمان نراق فرشته اند.

سلام
ممنون از ابراز لطف شما به مردم و بافت تاریخی آن نراق

بسوی ظهور سه‌شنبه 3 فروردین 1389 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.313yarmahdi.blogfa.com

موفق باشید

هادی دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 06:29 ب.ظ

Salam,be salamati enshaalah ;yade maham bash.eltemase 2a!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد