شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

توسعه گردشگری به چه قیمتی ؟!!!

شرمنده باید ببخشید

این حقیر به عنوان یک عضو  دلسوز  در توسعه صنعت گردشگری ایران همیشه این باور را داشتم که مردم کشور ما باید توان و ظرفیت خود را در تعامل با فرهنگ های دیگر بالا ببرند و موانع  سر را ه  این صنعت پر سود و ارزشمند در کشور به تدریج برداشته شود تا بتوان از طریق این جایگزین نفت ،هم  درآمد و اشتغال ایجاد کرد وهم اینکه  فرهنگ غنی خودمان  بخصوص میراث ارزشمند گذشته ایران زمین را  که در محدودیت شدید رسانه های امپریالیسم غرب قرار دارد وبه همین دلیل چهره ایی وحشی و حامی تروریسم از ایران و ایرانی  در هالیود  به دنیا نشان می دهند  ارائه دهیم ولی متاسفانه چند روز پیش  در یک مکان مورد احترام نمونه ایی از چند توریست خارجی را دیدم که به قول معروف دود از کله ام بلند شد . دیدن این صحنه مبتذل  انگار پتکی بود بر سرم و هر کاری کردم نتوانستم خودم را قانع کنم این شد که به فکر فرو رفتم متولیان امر در کدام محاسبات خود اشتباه کرده اند که ما در یک دولت  ارزشی مدافع راه امام وشهدا به اینجا  رسیده ایم؟ لذا به عنوان یک شهروند ایرانی  حق قانونی خود می دانم از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر سلیمی بخواهم به لحاظ این کوتاهی که قلب خانواده معظم شهیدان و ایثارگران را جریحه دار می کند  و تکرار آن در آینده بیشتر خواهد کرد بخواهم برای دقایقی هم که شده وقت گرانسنگ اسفندریار این دیار را در خانه ملت گرفته و نسبت به این توهین آشکار به ارزشها ، امام و خون شهدا در حضور نمایندگان ملت توضیح بخواهد . عکس های دیگری هم دارم که فعلا صلاح ندیدم در معرض دید عموم قرار گیرد .