شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

تشابه عجیب برخی انسان ها به مگس !!!


مگس در بین حشرات معروف است  به برخی صفات خاص.شعرای بزرگ هم برای بیان بعضی از واقعیت های اجتماعی مجبور شده اند رفتار تعدادی از  انسان ها رابه مگس تشبیه کنند ماننداین بیت  معروف (( این دغل دوستان که می بینی مگسانند گرد شیرینی)) اما بنده در این مطلب قصد دارم از زاویه ای  دیگر این تشابه را بررسی کنم . مگس موجودی است که  ذاتا هر کجا آلودگی ، چرک و کثافتی وجود داشته باشد او هم حاضر است . برای مثال اگر یک زخم کوچک بر بدن تمیزی مشاهده کند حتما خود را به آن رسانده و بر روی آن نقطه فرود  آمده نیش خود را در آن وارد می کند .

در جامعه پیرامون ما هم انسان هایی یافت می شوند که انگار خداوند آنها را از دیدن خوبی های افراد  کور مادرزاد آفریده است .ولی برعکس به محض یافتن یک عیب یا اشکال حتی کوچک  بر روی آن زوم کرده آنقدر نیش زبان خود را در آن عیب فرو می برند تا فرد  مورد نظر از پای درآید .

خدا یا به حق برگزیدگان درگاهت ما را از ابتلای به این نوع از امراض روحی در امان بدار .