شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

امر به معروف و نهی از منکر امام زمان و واکنش ما !!!!!

امشب شب تولد مهدی(عج) است و مردم در جشن و سرور این تولد میمون خیابانها و میادین را چراغانی کرده اند .

روایتی را خوانده ام که وقتی آن بزرگوار ظهور می کنند همه اذعان می دارند ما این آقا را دیده بودیم و برایمان آشنا است . همین روایات مرابه فکر فرو برد که اگر آقا امشب به برخی از این جشنها که متاسفانه به مسائل حرام و نامشروع آلوده شده است سری بزند و بر حسب تکلیف  شرعی بخواهد امر به معروف و نهی از منکر بکند و مثلا به برگزار کنندگان مراسم تذکر دهند که این موسیقی حرام است و شما نباید از آن استفاده کنید شما فکر می کنید آن بزرگوار چه جوابی خواهند گرفت .

از نگاه برگزار کنندگان مراسم با توجه به اینکه امام را نمی شناسند جواب این سوال را بنویسد و کمی در آن تامل نمائید .  

نظرات 4 + ارسال نظر
ققنوس شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 01:39 ب.ظ

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم ولی دل به پاییز نسپرده ایم
چو گلدان خالی، لب پنجره پر از خاطرات ترک خورده ایم
اگر داغ دل بود، ما دیده ایم اگر خون دل بود، ما خورده ایم
اگر دل دلیل است، آورده ایم اگر داغ شرط است، ما برده ایم
اگر دشنه دشمنان، گردنیم! اگر خنجر دوستان، گرده ایم؟!
گواهی بخواهید، اینک گواه: همین زخمهایی که نشمرده ایم!
دلی سربلند و سری سر به زیر از این دست، عمری به سر برده ایم

سعید چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:12 ب.ظ

به نظر من آقا بیکار نیست که به این جشنها سر بزند او جایی خواهد رفت که از زرق و برق دنیا خبری نباشد .
ولی نگرانی شما را درک میکنم و قبول دارم که به قول معروف سوراخ دعا را گم کرده ایم .
خدا خیرت بدهد که در این خصوص در حد خودت ابراز نگرانی میکنی و حداقل اینکه در ذهن خوانندگان جرقه ای ایجاد می شود .

سعید جان به اعتقاد بنده آقا نیاز به سر زدن ندارد او با علم امامت بر تمامی اعمال و رفتار ما مسلط است و بر اساس روایات هر روز اعمال شیعیان را بر ایشان عرضه میکنند .

مرد بزرگ چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:07 ب.ظ

حتما به آقا میگن خدا خیرت بده برو بزار حلشو ببریم جشن ما را خراب نکن

مرد بزرگ منظورت حالشو ببریم است دیگه ؟
شاید هم اینطوری جواب دهند !!!!!

حالا چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

این بحثا خیلی کهنه بنظر میرسه و شما و امثال شما هرچقدر هم زور بزنین دیگه از دست گرفته
تازه بد تر از اینش هم معمولیه
شما بهتره که بچسبی به قضیه برق بی بی که اینقدر مسخره براش تصمیمگیری شده

وای خدا چقدر روشنفکرانه
یعنی چی زور بزنی ؟
کی خواسته زور بزنه ؟
ما چه کاره ایم که بخواهیم در این بلبشو بازار نرخ تعیین کنیم .
برق امامزاده را هم پیگیری کردم و متوجه شدم هنوز نتوانسته اند کاملا طرح اولیه را تغییر دهند و ظاهرا قصد دارند میزان حساسیت نراقیها را محک بزنند تا اگه حساس نبودن کار خودشون را بکنن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد