شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

تعریف و تمجید شیطان از زنان

برای اینکه وبلاگ از حالت معمول خود خارج گردد سعی خواهم نمود هر چند وقت یک بار مباحثی اخلاقی را در آن طرح، امیدوارم که کاربران خانم این نوشته را خارج از تفکرات فمینیستی تجزیه و تحلیل نمایند و نسبت به آن تامل نمایند .

 

در کتاب بحار الانوار ج 63ص 229 آمده است

 

در ملاقاتی که شیطان با حضرت عیسی (ع) داشت ، ضمن گفتگو های زیادی که با هم داشتند ، شیطان گفت : ای پیامبر خدا ! امید وار کننده ترین چیزها نزد من و آن چیزی که پشتم را محکم و باعث روشنی چشم من می شود ، زنان هستند.

زیرا آنان وسیله گمراهی مردم و دامها و تیرهایی هستند که به خطا نمی روند . پدرم فدای آنان باد. اگر آنان نبودند ، قدرت نداشتم که حتی یک نفر را گمراه کنم. به واسطه آنان است که به مقصد می رسم و مردم را به مهلکه می اندازم . چقدر آنان خوب هستند!

وقتی که نیکان بر من غالب شدند و لشکریانم را تار و مار کردند، پیش زنان می روم و قلبم روشن و غضبم تمام می شود . اگر زنان ذریه آدم نبودند ، من آنان را سجده می کردم ! آنان سرور من هستندو جایشان گردن من است و آنان را بر گردن خود می نشانم و آگر خواسته ای داشته باشند، نه با پا و دست، بلکه با سر انجام می دهم زیرا ایشان مایه امید ، نگهدار، تکیه گاه ، مورد اعتماد و فریادرس من هستند !

نظرات 2 + ارسال نظر
آشنای غریب سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام
وبلاگت بدکی نیست
قابل تحمله
فقط اگه چندتا عکس هم باری بدکی نیست
دوستتدار شما

حسام چهارشنبه 14 شهریور 1386 ساعت 06:56 ب.ظ http://parsatanaz.blogsky.com

سلام !
راستش من تازه به بلاگ اسکای پیوستم !‌
خیلی دوست دارم دوست بلاگ اسکایی مثل شما پیدا کنم !
خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنیدو توی سیستم عضویتش عضو شین تا از امکاناتش بهره مند بشین !
راستی خوشحال میشم نظرتون رو درباره ی وبلاگ جدیدم بدونم !‌
منتظرما .........
فعلا بای !

حسام
ما را با عشق و عاشقی کاری نیست ولی توصیه می کنم شما همیشه عاشق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد