شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

مقصر حادثه اخیر جاده نراق دلیجان کیست ؟

دیروز مورخ 21/4/86 ساعت 17 عصر به طرف نراق عازم بودم  که مشاهده کردم مینی بوس قرمز رنگی واژگون شده و موتور سیکلتی هم در کنار آن در حاشیه جاده وجود دارد که به علت شدت تصادف کاملا از بین رفته بود .

در این حادثه دو نفر راکب موتور سیکلت به شدت مصدوم شده بودند که متاسفانه امروزمطلع شدم یکی از آنها به علت شدت صدمات وارده  فوت کرده است و نفر دوم هم حال مساعدی ندارد تعدادی از سرنشینان مینی بوس هم مصدوم بودند  که به بیمارستان امام صادق دلیجان اعزام شده بودند .

 بنده کارشناس راهنمایی و رانندگی نیستم و قصد  اعلام نظر در خصوص علت حادثه را ندارم ولی چیزی که از ظاهرمسائل به وضوح مشهود بود این است که  مینی بوس مورد نظر به علت قدمت زیاد از رده خارج  و بیمه سرنشین ندارد .اتفاقا در روز قبل بنده از نراق به سمت دلیجان عازم بودم که توسط مامورین پلیس راه متوقف و چون کارت بیمه  خورو شخصی ام را  همراه نداشتم قصد داشتند ماشینم را به پارکینگ منتقل کنند و علت این کار خود را قانون می دانستند ولی ظاهرا در همین مسیر جابجایی مسافر با خودروی که هیچ استاندارد فنی ندارد و حتی بیمه هم حاضر به ارائه خدمت به آن نمی باشد مجاز است و نباید به پارکینگ برود!!!!

 همین خودرو چند سال پیش به دلایل فوق در حادثه ای دونوجوان نراقی را راهی گورستان کرد وامروز شهروندی دیگرو فراد خدا می داند چه بخت برگشته ای را .

 به نظر شما مقصر این حادثه کیست ؟ پایانه ها ، نیروی انتظامی ( پلیس راه ) ، فرمانداری . دادگستری ......   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد