شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

شکر الله محمد هاشم مردی ماندگار در تاریخ شهر نراق

 

می خواهم یه حرفی بزنم ولی نمی دونم  چه طوری . شمامرحوم  شکر الله محمد  هاشم را می شناسید؟ این بنده خدا  پدر آقای  مرتضی رادفر معلم بازنشسته و شهردار قدیم شهر خودمون است. خیلی از جذبه ایشان از بزرگتر های شهر تعریف شنیده بودم تا اینکه همین  روز معلم امسال  توفیق حاصل شد واز آقای رادفر معلم بازنشسته دیدن کردیم برای اولین بار در منزل ایشان عکس مرحوم پدرشان را گوشه طاقچه دیدم خدائیش بد سیبیلی داشت و با اینکه مرده بود آدم تو دلش ابهت این مردم را احساس می کرد .این بابا در تاریخ شهر نراق کاری کرده کارستان و با این کارش همیشه در ذهن تاریخی مردم این سرزمین زنده است. من می خواهم بگم اگه ما چند تا شکری هاشم داشتیم الان اینهمه بدبختی نمی کشیدیم .به قول قدیمی ها به هر دستی خوابیده  روحش شاد که نگذاشت خفت یه عمر ستم به گرده ما بار بشه و امروز اگه نراقیها  در خصوص  منطقه چالنخجیر حرفی دارن  به پشتوانه تلاش مرادن گمنامی به نام شکرالله محمد هاشم است .

در ضمن شنیدم یه بابایی تو شورای شهرداری  در پی تیتر  مطلب شورای دوم خواب بود شورای سوم نیامده خودش رابه خواب زد  گفته ما از خواب بیدار شدیم و حالا بین چه کار بکنیم . باید بگم که برای بیدار شدن شما از خواب بنده یه آش و1000 صلوات نذر کردم. خدا را شکر که به حاجتم رسیدم ولی افسوس و صد افسوس !!!!!!!!!!

یه خبر خوب دیگه اینکه آقای شفیعی  عضو محترم شورا برای شهر نراق یک برگ برنده دیگه به ارمغان آورد و آن  انتخاب ایشان به سمت سخنگویی شورای استان است که ازاین طریق به ایشان تبریک گفته برایشان آرزوی موفقیت دارم .     

نظرات 6 + ارسال نظر
غلامرضا رحمانی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 03:24 ب.ظ

با آرزوی توفیق روزافزون برای شما جناب آقای مرادی
اینجانب غلامرضا رحمانی ، نوه ی مرحوم شکرالله یوسفی از ابراز لطف جنابعالی سپاسگزارم.

سلام جناب رحمانی عزیز
بنده هم متقابلا برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی دارم
ممنون که به وبلاگ شهر من نراق سر زدید .

غریب آشنا چهارشنبه 27 تیر 1386 ساعت 10:37 ق.ظ

اقای مرادی خسته نباشی

و شما هم .درماه مبارک رجب این حقیر را از دعای خیر خود محروم ننمائید.

ققنوس سه‌شنبه 26 تیر 1386 ساعت 01:14 ب.ظ

سرور عزیزم جناب آقای مرادی
خسته نباشید
با نظر شما موافقم ُ الان نراقمان نیاز مبرم و ضروری به امثال شکری هاشم ها دارد ولی به شرط آنکه چاشنی دیپلماسی نیز با ان همراه باشد

ققنوس عزیز شکری هاشم مصداق دیپلماسی چوب و چماق است .کار از دیپلماسی گذشته در همان حادثه معروف فردی بوده به اسم آمحمد ظاهرا از خانواده ایزدی ها بوده روز حادثه قران دست گرفته و گفته من با اینها نان و نمک خوردم به حرف من گوش می کنن بنده خدا می خواسته به قول خودمان با دیپلماسی کار را تمام کنه که طرف مقابل با دیپلماسی بیشمالیون پاسخ می دهند و بقیه داستان .

[ بدون نام ] دوشنبه 25 تیر 1386 ساعت 04:26 ب.ظ

کارت گرفته!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

چه جورم!

یوسفی یکشنبه 24 تیر 1386 ساعت 08:25 ب.ظ

آقای مرادی سبزی آشی که نذر کردی با ما .کجا قراره بپزی شورا هم دعوت هست یا نه سعی کن با خانواده دعوتشان بکنی چون خانم ها به آش علاقه بیشتری دارن . با تشکر موفق باشی

یوسفی جان فکر کنم زبیده خاتون (س) برای این کار بهتر باشه چون اونجا هم به خاطر عدم پیگیری های به موقع آنها کم کم داره از نراق جدا میشه و تا این اتفاق نیفتاده باید بریم زودتر آش را بپزیم وگرنه برای این کار هم با ید از مسئولین شهرستان کسب تکلیف کنیم . در خصوص دعوت هم پیشنهاد خوبی است ولی در خصوص تهیه سبزی شرمنده ام چون سبزی این آش مخصوصه و این کار تو نیست .
سر شوخی را خودت باز کردی !
منتظر کامنت های بعدی شما هستم

بنده خدا یکشنبه 24 تیر 1386 ساعت 08:17 ب.ظ

شکری هاشم مگه چه کرده که ما خبر نداریم ؟‌

بنده خدا برو از بابات یا بزرگترت بپرس بهت میگه همه چیز را که نمیشه نوشت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد