شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

آیا ما شیفتگان خدمتیم ؟

بهشتی به بهشت رفت و حرفهایی را برای اهل زمین به یادگار گذاشت از جمله حرفهای او همین جمله معروف ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت است . و یا در جایی دیگر گفته است بهشت را به بها دهند نه به بهانه . آیا مسئولی که کار می کند که مردم از او تعریف کنند شیفته خدمت است؟

آیابه نظر شما  کسی که بیشرمانه اعلام می کند من رای ۳۰ هزار نفر را ول نمی کنم رای ۲۰۰۰ نفر را بگیرم مصداق تشنه قدرت نیست؟

آیا چنین فردی مصداق واقعی یک خدمتگذار مردم است ؟

چه می شود که ما وقتی به قدرت می رسیم مردم را فراموش می کنیم؟

کاربران محترم در این خصوص اعلام نظر فرمائید .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد