شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

فاضلاب دانشگاه بر سر سفره های مردم

در آینده نزدیک         

فاضلاب دانشگاه بر سر سفره های مردم 

                                                         به همین راحتی

((هر چه کردم از چندش تیتر کم کنم نشد واقعیت تلخه می دونم چاره ای نیست منو ببخشید ))  

 

مدتی است دانشگاه آزاد اسلامی فاضلاب تمامی ساختمانهای خود را با فاصله نزدیک به ۳۰۰ متری چاه آب شرب نراق به زمین تزریق می کنه و آب تو دل هیچ مسئولی  هم تکون نخورده ونمی خوره  . دانشگاه هم که از هفت دولت آزاد است  و از اسمش هم  همین اثبات میشه برای همه چیز  پول داره  الا اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب .یکی نیست بگه با چه مجوزی پولای دانشگاه آزاد اسلامی نراق را می برید جاسب ساختمان بلا استفاده می سازید بعد التماس می کنید تور خدا یه نفر پیدا بشه بره اونجا ثبت نام کنه گندش در نیاد  .

مسئولین ذی ربط شهرستان هم نشسته اند تا آب گوارای نراق به برکت سهل انگاری دانشگاه آزاد تبدیل بشه به فاضلاب و نراقیها  آب خوردنشون را هم از دلیجان تهیه کنند و این تنها امتیاز را هم از ما بگیرن  و بگن دیدید خدا چه به سرتون آورد، تو آب خوردن هم به ما محتاج شدید .

یه چیز جالب دیگه اینکه وقتی آدم تو دانشگاه نراق می ره می بینه بچه نراقیها هم با ته لهجه کاشی صحبت می کنن ،شما فکر می کنید چرا؟

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
امید یکشنبه 7 مرداد 1386 ساعت 07:28 ب.ظ

در مورد پولای دانشگاه نراق که می ره در جاسب ساختمون می سازند می خوام بگم که دانشگاه جاسب هیچ احتیاجی به پولای دانشگاه نراق نداره جاسب در حال حاضر ۴۰۰ تا دانشجو داره اگر از هر کدام از اونا ترمی ۵۰۰ هزار تومن هم بگیره به راحتی می تونه دانشگاه رو اداره کنه

دانشگاه جاسب مثل بچه ای می مونه که تازه سیبیل پشت لبش سبز شده و ادعا می کنه که من دیگه به پدر و مادر احتیاج ندارم ولی امید جان حالا با این وضعیت دانشگاه نراق هم با این همه ادعا کم آورده جاسب که جای خود داره .

اردستانی جمعه 11 اسفند 1385 ساعت 11:04 ق.ظ http://hasanardestani.mihanblog.com/

سلام
در آینده نظر خواهم داد
با احترام

با سلام
از اینکه به وبلاگ من سر زدید نهایت تشکر را دارم منتظر اعلام نظر تان هستم .

عابدی چهارشنبه 9 اسفند 1385 ساعت 07:35 ب.ظ

من میدونم ولی نمی گم !!

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 اسفند 1385 ساعت 05:45 ب.ظ

البته شهر نراق که از اولشم کسی را نداشت این یک و دو شما یک مسئول چه می توانید برای این مردم مظلوم بکنید و سه حالا درسته رییس جمهور نتونست حکومت استبدادی جاسبی را به پایان برسانه ولی مسئولین شهر که حریف روسای دانشگاه باید بشوند در آخر هم شهرستان ما که مسئولی نداره ۴ تا مسئول نما هستند که از خداشونه این نراق زیر و رو بشه در ضمن اگه کاشیها حکومت دانشگاه را در دست دارند مشگل از خودمون بگردید ببینید چرا به قول یکی از استادها می گفت نمی دونم چه گناهی کردیم که خدا این روز را به سر ما آورده
ومن ا...التوفیق الی المسئولین (البته کاردرست وبا خدا)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد