شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

وبلاگ نویسی یا کپی پست

بعضی ها وبلاگ نویسی را برای کلاس گذاشتن پیش دیگران انتخاب می کنن  و برای اینکه وبلاگشون خالی از مطلب نباشه توی اینترنت مطلب پیدا کرده و به اسم خودشون می برن بالا و یا با  یک عمل کپی پست مثلا به خیال خودشون وبلاگ نویس می شن . شما خواننده محترم از کدام دسته هستید .آیا کسی هست تعریف دقیقی از وبلاگ نویسی ارائه بده ؟

به نظر من وبلاگ یعنی جایی که انسان تراوشات فکری  خودش را بنویسه و اونا را به تیغ نقد دیگران بسپاره تا درباره آنها کاربران   نظر بدهند و این عمل در طولانی مدت  باعث رشد افراد  بشه نه اینکه از روی یه کتاب شعری بنویسه و یا مطلبی را نقل کنه و اسمش را هم بگذاره وبلاگ .

خیلی خوبه اگه ما هر چه می نویسیم با هر ادبیاتی ۱۰۰٪ مال خودمون باشه و سرقت ادبی نداشته باشیم .   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد