شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

مردانی از سرزمین پارس

دستیابی به فن آوری هسته ای و جدیدا تولید سوخت صنعتی  آرزویی بودکه توسط جوانان برومند ایران زمین تحقق پیدا کرد .این جوانان  متوسط سنی بین26 تا 30  دارند واین  یعنی ماحصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کمی به این جریان فــــکر کنید .

ایران را خواهیم ساخت با توکل برخدا و  به برکت خون شهیدانمان و کاری خواهیم کرد که در 20 سال آینده ایران کانون علم جهانی باشد و ثابت خواهیم کرد که مردان  حدیث نبوی (اگر علم در ستاره ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد) ما  هستیم .

شما چه نظری دارید ؟

 این روزها سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی است برای شادی روحش که با قلم و هنر خود به نظام خدمت کرد صلواتی مرحمت فرمائید .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
طوطی جمعه 24 فروردین 1386 ساعت 11:48 ب.ظ

حقگو باش وبا صراحت حق را بگو.(حضرتعلی (ع))
اولین شرط توفیق شهامت است و بی باکی.(ناپلئون)

ققنوس سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 07:37 ق.ظ

او را باش که همیشه تو را ست. (دکتر سنگری) الهی! در بسته نیست، ما دست و پا بسته ایم. (آیت الله حسن زاده آملی) موسیقی وحشتناکی است اگر هر کس ساز خویش را بنوازد!!! (دکتر سنگری) "جاذبه" محصول تواضع است. سیبی متواضع، ما را به جاذبه رساند. (دکتر سنگری) مهم نیست برکه ی کوچکی باشی یا دریائی بزرگ، زلال که باشی آسمان در توست! الهی! آن که را عشق نیست، ارزش چیست؟ (آیت الله حسن زاده آملی) خیلی دیر است اگر در قیامت بفهمیم برای چه آفریده شده ایم. (دکتر سنگری) در مسابقه ی زندگی، گل زدن هنر نیست. گل شدن هنر است. (دکتر سنگری) هنر، انجام کارهای بزرگ است و گناه، ساده ترین کاری که می توان کرد. پس گناه، ترجمان بی هنری است. (دکتر سنگری) علم اندوختن برای فروختن، هستی خویش بیهوده سوختن است. (دکتر سنگری) خشندگی را از گل بیاموز، زیرا حتی ته کفشی که لگدمالش می‌کند را هم خوش بو می‌کند. برخی جسم را تنها چوب لباسی ای می بینند که یک عمر باید لباس های رنگارنگ به آن آویزان کرد. (دکتر سنگری)

ققنوس سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 07:35 ق.ظ

ممنون که در این روزگار روزمرگی به یاد شهید آوینی هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد