شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

کتک خوردن به خاطر کار کردن چه حالی میده !!!!

همایش روز جهانی بافت تاریخی امسال عید یک ساعت تعطیلی نداشتم و مجبور شدم پسر شش ساله ام  را دو روز با خود به سر کار ببرم تا بهانه مسافرت رفتن  نگیره. واقعا عید سال 86 خیلی متفاوت از سالهای دیگه بود و خیلی سخت گذشت ولی لذت خدمت به مردم بخصوص گردشگران شهر خستگی را از تن ما بیرون می کرد و هر روز با انگیزه بیشتر سر کار میرفتیم ولی نکته جالب اینجا است که برخی مسئولین شهرستان چون اجازه خدمت کردن به مردم را از آنها کسب نکرده بودیم  نوع خدمت ما به مذاقشان خوش نیامده و  سعی کردند شیرینی این عملکرد را در کام ما تلخ کنند ولی غافل از اینکه اگه کار برای رضای خدا باشه  کتک خوردنش هم حال میده.

شما چه فکر می کنید اینطور نیست ؟   

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق یکشنبه 6 خرداد 1386 ساعت 03:35 ب.ظ

راجع به قضیه کتک خوردن بیشتر توضیح بده
پدرش را در می آورم کسی چپ بهت نگاه کنه !
باور کن
راست می گم

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد