شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

یه خبر داغ داغ برای نراقیها

برای درک بیشتر این خبر مجبورم یک پیش خبر برایتان ذکر کنم تا درک خبر اصلی آسانتر گردد .

مشکل نام خلیج فارس حل شد از این به بعد با تصویب سازمان ملل  قرار شد چون  سر نام خلیج فارس و عربی دعوا و اختلاف بود به آن ((خلیـــــــج)) تنها بگویند تا این مشکل حل گردد .

 تعجب نکنید با خواندن متن زیر متوجه قضیه خواهید شد .

امروزمورخ 4/2/86 در صفحه 20 روزنامه ایران خبری را تیر زده بودند به شرح ذیل .

پایان اختلاف بر سر نامگذاری یک غار شگفت انگیز

در لید این خبر آمده است : اراک _ خبرگزاری ((ایران)): به منظور رفع اختلاف اهالی دلیجان و نراق درباره یک غار پر جاذبه نام این غار تغییر یافت .

فتح  آبادی مدیر کل امور اجتماعی استان مرکزی در این باره گفت : در حالی که مردم دلیجان به این غار چالنخجیر دلیجان می گفتند اهالی نراق اصرار داشتند این غار به غار چاله نخجیر نراق نامگذاری شود از این رو با پیشنهاد وزارت کشور و مصوبه دولت محترم نام این غار شگفت انگیز به نخجیر تغییر یافت .

 

اولا با اطلاعاتی که ما از مصوبه هیات دولت داریم چنین خبری صحت ندارد و در این مصوبه ضمن نامگذاری غار به اسم چالنخجیر آنرا در منطقه نراق دلیجان شناسایی کرده است و خواسته مردم نراق هم همین موضوع بود که غار در اراضی ثبتی و حقوق ارتفاعی شهر نراق وجود دارد که ذکر این مصوبه به این شکل نه تنها مشکلی را  حل نمی کند بلکه به اختلافات موجود دامن زده و سرمایه گذاری  در این منطقه را با مشکل  مواجه خواهد کرد .

 

ثانیا ، راه حل کردن یک مسئله  پاک کردن صورت مسئله نیست هر فرزندی را یا با نام پدر می شناسند یا نام مادر مگر می شود کسی بی پدر و مادر دارای هویت باشد.

 

ثالثا ، بهتر نیست نام تمامی  استانها ، شهر ستان ها ، شهر ها و روستا ها را   برای رفع اختلافات مرزی و موارد مشابه حذف کنیم تا خیال همه راحت بشود ومثلا شهر ها را  با کد و عدد  بشناسیم .

 

رابعا ،غار چالنخجیر در اراضی شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان قرار دارد و هر آدرسی  به غیر از این برای معرفی غار وجاهت قانونی ندارد .

نظرات 1 + ارسال نظر
بیخیال چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 10:42 ب.ظ http://می سازم

کور خوندن غار مال نراقه و بس باید بترسن از خشم نراقیها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد