شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

شورای دوم خواب بودُ شورای سوم نیامده خودش را به خواب زد

عملکرد برخی مسئولین شهرستان دلیجان در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی این شائبه  را ایجاد می نماید که به راستی آنها در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری گام بر می دارند  ؟

برای مثال  در ایام تعطیلات نوروزی  بروشوری را به چاپ رساندند که  طاوس ساخته شده به وسیله ریسه شلنگی را در دو جای آن به عنوان جاذبه گردشگری شهرستان یاد کردند و دریغ از اینکه نامی از منطقه زیبای جاسب ، آثار تاریخی متعدد شهر نراق و دیگر روستا های اطراف برده باشند. در این به اصطلاح بروشور معرفی جاذبه های گردشگری  در بخش  معرفی عالمان منطقه نامی از فاضلین نراقی برده نشده است !!!

در مراسم همایش روز جهانی بافت های تاریخی در تاریخ 29/1/86 خیلی کم رنگ ظاهر شدند .

و اخیرا هم اطلاع حاصل کردیم اعتبار  آسفالت امامزاده بی بی زبیده خاتون را از مسیری غیر از مسیر عبوری از شهر نراق مصوب کرده اند تا زائران شهر نراق را نبینند .  

با توجه به مطالب فوق آیا به نظر شما با این نوع عملکرد  بین ساکنان دو شهر نراق و دلیجان  در سال 86 اتحاد و انسجامی برقرار خواهد شد ؟ !!

خدایا ریشه باعث و بانی تفرقه بین مردم را بکن حتی اگر خود ما باشیم .
نظرات 2 + ارسال نظر
حمید هاشمی پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 11:06 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید
این مسئولین شهر دلیجان هم دیگر واقعا شورش را در آورده اند و مانند اعراب حوزه خلیج فارس دائما میخواهند برای خودشان تاریخ بسازند - در همین رابطه چندی است که تابلو آبگرم محلات را به آبگرم دلیجان تغییر نام داده و تابلو حوزه استحفاظی شهرستان محلات را هم شبانه حدود ۱۰۰ متر جلو آورده اند واقعا معنی و مفهوم این حرکات چیست؟!!!

من به این کار اینها بخصوص کتاب آقای صفری هلو کاست دلیجان نام نهاده ام شما چه نظری دارید ؟

علی زرنگه سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 11:36 ب.ظ

آقای مرادی دلت خوشه بعضی ها به اسم و رسم نراق آلرژی دارند تقصیر خودشون هم نیست بهشون ارث رسیده
شما هم سعی کن خیلی حساس نباشی وگرنه به اسم د.... آلرژی پیدا می کنی . از خدا پنهان نیست از شما هم پنهان نباشه من خودم هم به اسم دل.... آلرژی دارم .
شورای سوم را هم از خواب بیدار می کنیم حتی اگر شده به قیمت حذف انها تمام بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد