شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

مراسم کلنگ زنی حوزه علمیه

جمعه ۲۸/۲/۸۶ در شهر نراق حوزه علمیه کلنگ زنی خواهد شد تصور کنید در آینده چه پارادکسی بین دانشگاه آزاد و حوزه علمیه به وجود خواهد آمد . فکر کنم آینده نراق سرشار از سوژه است و بشود تصاویر جالبی از این پارادکس تهیه کرد . شما چه فکر می کنید تعامل برقرار خواهد شد یا تقابل . هر چی که باشد مهم این است که نراق شهری است مذهبی و حوزه علمیه خاطره تدریس فاضلین نراقی و حوزه فعال آنها را تداعی می کند .

نظرات 1 + ارسال نظر
ققنوس شنبه 29 اردیبهشت 1386 ساعت 01:31 ب.ظ

مبارک است ان شا اله
زیر سایه باریتعالی و صاحب الزمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد