شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

مسیحی ها از ما بهتر علی(ع) را شناختن

ضمن تبریک  ایام ولادت مولی الموحدین علی ابن ابیطالب(ع) قصد داشتم  امشب براتون در حد بضاعت اندکی که داشتم از آقا بگم  ولی به مطلب جالبی در مقدمه کتاب امام علی صدای عدالت انسانی نوشته جرج جرداق مسیحی از محقق وارسته جناب حجت الاسلام والامسلمین سید هادی خسرو شاهی برخوردم و دلم نیامد که این متن زیبا راکم و زیاد کنم و عین آن خدمت شما تقدیم می گردد امید واسع دارم همگی ما مورد الطاف آن امام همام قرار بگیریم .

به امام ، علی بن ابیطالب ، قهرمان بت شکن و عدالتخواه تاریخ که سراسر زندگی خود ، حق گفت و در راه حق کوشید، سر انجام در اجرای حق و عدل ، به شهادت رسید.

به امام علی و همه هوادران او که در طول چهارده قرن ، با الهام از مکتب وی ، در راه رهائی و آزادی توده های محروم ، پرچم مبارزات اجتماعی آشتی ناپذیری را بدوش کشیده اند.

به امام علی و همه پیروان مجاهد او که در پهنای تاریخ اسلام ، از هزار و چهارصد سال پیش ، تا به امروز ، در راه آزادی و استقلال و آسایش ملتها ، بپا خواسته و همچون پیشوای قهرمان خود به شهادت رسیده اند .

به امام علی ، پیشوای آزادگان، و به همه انسانهای حق گو و عدالتخواه و آزاد اندیش و انسان دوست در سراسر روی زمین که براستی و در عمل ، علی را راهبر و پیشوای بحق خود می دانند .

به جوانانی که می خواهند سرنوشت خود و همه سرزمینهای اسلامی را ، بدون وابستگی به قدرت های شرق و غرب ، خود تعیین نموده و عدالت اجتماعی و اقتصادی را در میان همه آحاد امت ، طبق دستور قران و فرمان اسلام ، اجرا کنند .  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یه بیکار یکشنبه 7 مرداد 1386 ساعت 01:18 ب.ظ

مجدداً اعلام می کنم کارت گرفته؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

تو خوشحالی یا ناراحت ؟

معمار رویاها شنبه 6 مرداد 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://dreamsarchitect.blogsky.com

سلام...
ما خودمونو هم خوب نشناختیم...
اینو باور داری؟؟؟

لازمه خدا شناسی خود شناسی است و بتبع لازمه علی شناسی خدا شناسی است .

حوال یعنی دوست شنبه 6 مرداد 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://haval.blogsky.com

سلام. روز تولد اما علی علیه السلام را خدمت شما تبریک عرض می کنم. مطلب مفیدی بود.

به شما سفارش می کنم کتاب جرج جرداق را مطالعه بفرمائید زبیا ترن تعبیرات را در مقام امام از نگاه یک غیر مسلمان بکار برده است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد