شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

دروغ های بـــــــــزرگ جهت دل خوشی مردم شهرم !!!

 

بر اساس پیگیری های شبانه روزی مسئولین شهر و شهرستان پروژه های زیر در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و مردم ستمدیده نراق بعد از سالها  بیمهری دولتمردان طعم عدالت دولت نهم را خواهند چشید!!!!!!!!

1 – افتتاح پروژه کمربندی

2 – افتتاح پروژه سپتینگ فاضلاب دانشگاه آزاد اسلامی جهت رفع آلودگی آب شرب نراق

3 –  تاسیس دانشگاه پیام نور جهت خلاصی خلق الله از شهریه های نجومی دانشگاه آزاد اسلامی

4 -  افتتاح یک سالن ورزشی چند منظوره به مساحت 2000 متر مربع از اعتبارات سفر ریاست جمهوری جهت ورزش بانوان .

5- ارتقاء درمانگاه خالی از امکانات شهر به بیمارستان با ظرفیت 20 تخت و امکانات  کامل اورژانس

6 – افتتاح  داروخانه  شبانه روزی

7 – واگذاری 40 واحد مسکونی اجاره به شرط تملیک به اقشار کم درآمدتوسط مسکن و شهر سازی

8 – واگذاری 20 واحد مسکونی از طریق بنیاد مسکن

9 – افتتاح شهرک صنعتی نراق به مساحت 50 هکتار و استقرار چند واحد صنعتی در آن  جهت رفع مشکل بیکاری جوانان .

10- افتتاح سالن آمفی تاتر کتابخانه عمومی امیر المومنین .

11- افتتاح جاده دو بانده نراق دلیجان

12 – افتتاح ادارات  و نمایندگی های فعال  برق، گاز، آب و فاضلاب،راهنمایی و رانندگی ،اوقاف و امورخیریه ، تربیت بدنی و از همه مهمتربخشداری .

13 – افتتاح قطب دامداری در زمینی به مساحت 20 هکتار

 به راستی تحقق خواسته های فوق حق  طبیعی مردم نراق نیست؟

 شما فکر می کنید چند سال دیگر این حداقل نیاز مردم نراق  تحقق پیدا خواهد کرد؟

 

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 16 فروردین 1387 ساعت 02:48 ق.ظ

من در خیلی جاها دلیجانی ها را به خاطر تلاش ُ پشتکار و حمایتی که از همدیگر بخصوص مسئولینشان می کنند ستوده ام و باور دارم که در این دنیا هر کس باید زرنگ کار خودش باشد . همین که دلیجانی ها در کنار شهر ما قطب صنعتی ایجاد کردن و موجب شده اند که فرزندان ما به جای صد ها کیلومتر ۱۵ کیلومتر از زادگاهشان فاصله بگیرند جای شکر و تشکر دارد .))))

بابا دمت گرم نمردیم و یک کلمه حرف حساب شنیدیم

سلام دوست عزیز .
اگه قول بدی نمیری و زنده بمونی و بچه خوبی هم باشی باز هم خواهی شنید .
خودت یه اسم مستعار انتخاب می کنید یا من برات انتخاب کنم ؟

ققنوس دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 11:25 ق.ظ

خسته نباشی اخوی
یه سوال از شما و خوانندگان وبلاگ دارم که قبل از آنکه اونو بگم توضیح کوچولویی بدم بد نیست یهو فکر بد نکنید . خدا وکیلی من که بچه نراقم ، نراقو دوست دارم و قلبم برای شهرم می تپه ، به عشق وطنم از کارم تویه جای خوبی استعفا دادم و برگشتم نراق و همیشه هم سعی کردم در تمامی زمینه هایی که فعالیت دارم و آنهارا دنبال میکنم تعصب کور و باطل نداشته باشم وه به قول معروف دگم نباشم حالا سوال:
آیا براستی تمامی مشکلات شهر ما زیر سر دلیجانیهاست ؟ بی عرضگی و بی تفاوتی و روزمرگی برخی از مسئولین شهر در کجای این فرمول محاسبه می شود ؟بعضی مردان پرمدعای شهرمان که به مثابه طبل تو خالیند و دم از عشق به نراق میزنند ولی در عمل به منافع خود می اندیشند تا به نراق ،راچگونه متوان توجیه کرد؟ به خدا قسم امام حسین (ع) هم دنبال حق بود اما نه با فحاشی بلکه از راه درست آن تا جایی که جان خودش را در این راه تقدیم کرد ، اما یکسری از مردم شهرمون چشمها را بسته و تا تقی به توقی میشود به آنها دری وری میگویند . نکته آخر: روزی باید مرد و جاودان است خدایی که در این نزدیکیست و قیامتی که یوم تبلی السرائر است . شرمنده

ققنوس
سلام
انتظار من از شما خیلی بیشتر از این است . شما باید برای هر مطلب نقد بنویسی و اعتقاد دارم که اگر بخواهی خداوند این استعداد را به تو داده است و تو هم وظیفه داری در راه خدمت به مردم از آن استفاده کنی پس بیشتر از این با وبلاگ ارتباط برقرار کن تا از دیدگاه های ارزشمندت بهره ببریم . واما جواب سوال شما .
به نظر این حقیر عقب ماندگی ما نه تنها به دلیجانی ها ارتباطی ندارد بلکه هیچ کس در آن نقش نداشته است جزء خودمان .
من در خیلی جاها دلیجانی ها را به خاطر تلاش ُ پشتکار و حمایتی که از همدیگر بخصوص مسئولینشان می کنند ستوده ام و باور دارم که در این دنیا هر کس باید زرنگ کار خودش باشد . همین که دلیجانی ها در کنار شهر ما قطب صنعتی ایجاد کردن و موجب شده اند که فرزندان ما به جای صد ها کیلومتر ۱۵ کیلومتر از زادگاهشان فاصله بگیرند جای شکر و تشکر دارد .
اما مسئولین شهر چه کسانی هستن به جزء دوست - برادر و فامیل من و تو اشکال به نظر من ریشه ای است و از اینجا نشات میگیرد که ما نمی خواهیم عیب را در خودمان جستجو کنیم و همیشه به دنبال مقصر می گردیم تا از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم و دلیجانی ها بهانه خوبی هستن برای اینکه ما کم کاری ُ ندانم کاری ُو هزار مشکل دیگر را به آنها نسبت دهیم .

بهروز یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام مجدد .
نه دیگه آقای مرادی قرار نشد انرژی منفی بدی . به قول سعید : آخه با خوندن این مطلب رمقی برای آدم باقی نمیموند که بخواهد چیزی هم بنویسد .
حکایت منم شاید " سایه نشین دستغاله (داس) اش تیزه " شده باشه ولی یعنی هیچ راه کاری وجود نداره . من توی این لیست افرادی را دیده ام که از قدیم و قدما توی شورا بودن حالا چه از نوع جدید یا از همون نوع قدیمی اش . آیا این افراد بعد از این همه سال بازم کاری برای شهر نمی کنن ؟ اخه اینا مگه هیچ حسی نسبت به وطنشون و پیشرفت محل زندگی شون ندارن . واقعا که آدم حرصش می گیره . اصلا این افرادی که می آن به اینا رای می دن کجا می رن ؟ نکنه همه اینایی که رای می آرن از همون کارمندهای دانشگاه هستن و رای دانشجو جمع می کنن ؟؟؟؟


بهروز جان خدا نکند روزی برسد که من باعث ایجاد انرژی منفی باشم . اصولا به یاس اعتقاد ندارم و در بدترین شرایط اعتقاد دارم که می شود کار ی کرد به شرطی که مردم بخواهند همه تلاش این حقیر بیمقدار تحریک حس وطن پرستی مردم بخصوص جوانان است .
من خودم در این شرایط دارم کار می کنم و شاید نتیجه اقداماتی که انجام می دهم چندین سال دیگر بروز کند ولی باید قبول کرد که تنها خواستن موجب انجام کار نمی شود بلکه باید فرد علم ُ تجربه و تلاش لازم را داشته باشد . مشکل همین سه موضوع است که کار مثبتی صورت نمی گیرد . یعنی می خواهند کاری بکنند ولی علمش را ندارند ُتجربه ندارند و تلاش هم نمی کنند تا آنها را به دست بیاورند .

مرد بزرگ شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 09:03 ب.ظ

بهروز خوب نوشته برید با هاشون مصاحبه کنید تا بگن چه شق القمری کردن و آسمان ریسمان ببافن .
از یکیشون شنیدن که می گفت جوانهای نراق لیاقت کار کردن را ندارن از پس تاسیس یک شرکت تعاونی مسکن بر نیامدن و با این مطلب هر کجا که نشسته خودش را تبرئه کرده که کسی ازش نپرسه تو خودت چه گلی به سر نراق زدی !!!!!

مرد بزرگ
نثر روان و خوبی داری سعی کن برای مطالب آینده موضوع پیشنهاد بدی تا در خصوص آن بنویسیم . از اینکه نسبت به نظرات واکنش نشان دادی هم یک کار جدید است همه فکر می کنند که باید در خصوص مطلب من نقد بنویسند این در حالی است که فضای وبلاگ برای تبادل اندیشه کاربران طراحی شده است .
منتظر کامنت بعدی شما هستم

بهروز شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام .
دقت کردین که تعداد پروژه ها چه عددی شده ؟ ....
۱۳
یعنی واقعا نحسی گرفتن ؟؟؟ یا نه باید این همه جوون همت بیشتری کنن . چرا توی شورای شهر جوون کمتر می بینیم ؟ البته من از روی اینترنت خوندم اسامی افراد شورا را .
من پیشنهاد می دم از تک تک افراد شورا دعوت کنین و باهاش مصاحبه کنین و از اقداماتی که انجام داده اند سوال کنین . این حق مسلم جوونای این شهره .
هفته ای یک مصاحبه هم که انجام بشه تا چند ماه دیگه مشخص می شه که کی کار کرده و کی نکرده .
البته پیشنهاد می کنم در مصاحبه از کلی گویی مصاحبه شوندگان جلوگیری شود مثلا طرف بر نگرده بگه ما تو شورا این کار را کردیم . از شون سوال بشه اولا شما شخصا ( خود شما به عنوان عضو شورا ) چه رایزنی ها و اقداماتی انجام داده ای و چند تاشون به نتیجه رسیده و اونایی که به نتیجه نرسیده مانع چی بوده ؟؟
شاید بعضی موارد یه نفر کارشو انجام داده باشه ولی دیگران اهمال کاری کرده اند . با این کار هم کارشکنان مشخص می شوند ( در صورت صادق بودن اعضاء ) هم درصد پیشرفت پروژه ها مشخص می شه . ( شما می گین مشخصه ) ولی مستدل از زبان خودشون بهتره . چه اشکالی داره کسی که عرضه این کار را نداره جاش را به شخص بعدی بده .
نتایج مصاحبه را هم در سایت قرار دهید . حداقل کاری که می شه انجام داد اینه که اون شخص بی عرضه ( ولی شاید با نفوذ و جمع کننده رای ) در دوره بعدی بالا نیاد .
منظورم ترور شخصیتی و این حرفا نیست . کسی که کاری نکرده نباید دوباره بیاد وارد گود بشه . اگه می تونست همون دفعه قبل این کارا می کرد .

بهروز جان از اعلام نظرت متشکرم مجبورم برای انتقال دیدگاهم در این خصوص دانسانی را نقل کنم تا شاید مطلب را برسانم .
روزی مدیری که چند سال بود یک مجموعه ای را مدیریت می کرد به زیر دستان خود اعلام کرد که از عملکرد من انتقاد کنید . پرسنل به اشکال مختلف از زیر بار این کار شانه خالی می کردن و رئیس هم پافشاری می کرد تا اینکه یکی از پرسنل خودش را جمع و جور کرد و گفت آخه شما در این مدت کاری نکردی که ما در خصوص خوب و بد بودنش انتقاد کنیم . حال این شده داستان کار ما اصلا کاری صورت نگرفته که آدم رغبت کنه بره در خصوص آن مصاحبه انجام بده .
بهروز جان من مشکل را در شورا نمی بینم بلکه این در نوع فرهنگ ما است که افراد را به مسئولیت می رسانیم و بعد به حال خود رها می کنیم و مطالبات خود را پیگیری نمی کنیم . بعد هم بعد از پایان دوره طرف با کمال پر رویی میگه می خواستم این کار و آن کار را بکنم ولی نگذاشتن وبا این مطلب مردم را راضی می کند .
همه هدف من از این نوع نوشتن آگاه شدن اقشار مختلف جامعه از حقوق خودشان است وقتی ما به حقی آشنا شویم آنرا مطالبه می کنیم .
با تشکر

مرد بزرگ پنج‌شنبه 25 مرداد 1386 ساعت 10:29 ب.ظ

آقای مرادی راسته میگن جاده کمر بندی داره تعطیل میشه ؟
راسته میگن درمانگاه شبانه روزی داره تعطیل میشه ؟
راسته میگن تو پروژه فاضلاب دانشگاه اختلاس کردن و پیمانکار کار را تعطیل کرده .
راسته میگن دلیجانی ها برای بیست سال آینده خود شهرک صنعتی مصوب کردن و آبش را هم از آب شرب منقطه چالنخجیر تامین می کنن .
راسته میگن فرماندار در کار جذب اعتبارات میراث فرهنگی شهر نراق با نفوذ عباسی کار شکنی میکنه .
راسته میگن شما از عضویت هیات امناء زبیده خاتون استعفا دادی و میدان را برای تاخت و تاز دلیجانی ها خالی کردی ؟‌
راسته میگن فرماندار شدیدا پیگیره که آسفالت امامزاده از جاده سینقان اجرا بشه و مسیر اجرای برق رسانی را هم عوض کرده که از نراق عبور نکند .
راسته میگن شورا خودش اختیار نداره و بود و نبودش فرقی نمیکنه ؟
راسته میگن سقف اجرا شده سالن تربیت بندی را به خاطر ندادن پول پیمانکار جمع کردن و رفتن .
راسته میگن دانشگاه پول عوارض شهرداری را با نفوذ در شورا حاپولی کرده ؟
و .......

سلام مرد بزرگ
اینها را که خودم برات گفتم یه چیزی بپرس که از کس دیگه شنیده باشی .
ولی در خصوص هیات امناء زبیده خاتون باید بگم که استعفا در کار نبوده بلکه بنده را برای گرفتن مواضع به نفع نراق و کشیدن حساب و کتاب درامد و هزینه امامزاده از اوقاف برکنار کردن چون نمی خواستن کسی سر از کارشون در بیاره ولی کور خوندن شاهنامه آخرش خوشه .

سعید سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 11:07 ب.ظ

آخه با خوندن این مطلب رمقی برای آدم باقی نمیموند که بخواهد چیزی هم بنویسد . کاری به دیگران ندارم ولی شورای شهر نراق به قول خود نراقیها مثل ماست ماسیده نشسته تماشا می کند تا حق نراق پایمال شود . اگر نمی توانند کاری کنند حداقل کناره گیری کنند تا افراد با انگیزه و نترس پا پیش بگذارند . شنیدم شورا با یک چشم غره فرماندار جا خالی کردن و بعضیهاشون هم که سر مسائل نراق معامله می کنن
تا دو روز بیشتر ریاست کنن . آقای مرادی چندتا پیام گذاشتم که به قول خودت چون اخلاق اطلاع رسانی را رعایت نکرده بودم آنها را بالا نبردی ولی جان مادرت این یکی را ببر بالا .

سعید جان حالا شدی یه بچه خوب بازم سعی کن در نوشته هایت مراعات مسائل اخلاقی را بکنی .در ضمن فرماندارو رفیقش عباسی و باجناقش فدایی به گفته خودشون محکوم به حمایت از نراق هستندو چشم غره نمیرن !!!

خودم سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 01:52 ب.ظ

به قول یکی از بچه ها ماغ به گل مسئولینی که خیانت می کنند نه خدمت و تا وقتی ما جزء شهرستان دلیجانیم این مسئله ادامه دارد

به استناد روایات حق گرفتنی است نه دادنی اگر بخواهیم بنشینیم تا بیایند و حق ما را بدهند آن موقع حکومت عدل حضرت مهدی است نه این دوران. پس باید خواست و برای گرفتن آن تلاش کرد فرقی هم نمی کند ما زیر مجموعه کجا باشیم مطمئن باش اراک هم حق دلیجان را می خورد و مرکز هم حق اراک را .

سعید دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 10:58 ب.ظ

دم مسئولین گرم با این عملکردشون .

سعید جان دم شما هم گرم . این شد کامنت حداقل یکی دو خط نظرت را می نوشتی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد