شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

به نظر شما این جای تاسف نداره؟!!

  

 کاربری  با اسم مستعار مرد بزرگ از من خواسته تا در خصوص اشکال دو ماهه در اینترنت شهر نراق مطلب بنویسم  تا بلکه یه پدر بیامرزی این مطلب را بخونه و دلش به حال نراقیها بسوزه و این مشکل را رفع کنه .

راست میگه الان حدود دو ماه است اینترنت شهر نراق خرابه و بجز کافی نت ها که از طریق ارتباط بیسیم کار می کنند امکان برقراری ارتباط از منزل میسر نیست . من خودم حداقل 10 با ر در این مدت دو ماه با مسئولین شهر و شهرستان تماس گرفتم ولی کسی جوابگو نبود و تنها با گفتن این مطلب که کارت شبکه  مخابرات نراق خراب است سر  ما را شیره مالیدن .

نکته جالب اینجا است که اگر مثلا یک هفته سبوس دامداران  شهر به تاخیر بیفتد  تا استاندار را برای پیگیری کارشون خبر نکنن دست بردار نیستن ولی متاسفانه جوانان شهر نراق آنقدر با اینترنت غریبه اند  یا برایشان اهمیت ندارد که اگر 10 ماه دیگر هم  وضع به همین منوال بگذرد صدای هیچکدامشون در نمی آد به نظر شما این جای تاسف نداره ؟!!

نظرات 6 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 08:02 ب.ظ

خندیدم
این همشمری چقدر پرت بوده که قربون صدقه ِغ -ک رفته.
می خواهم عرض کنم برو دوست عزیز تاریخ زندگی این فرد را مطالعه کن بعد اظهار نظر کن.
نراق را می سازیم حتی اگر خائنینی در شهر با شد با عشق و با احساس.
امیدوارم افرادی که نظر می دهند از روی منطق باشد.
راستی جناب مرادی درست حفظ آثار باستانی مهمه ولی باستانی باشه من دیدم یه دیوار حصار که داخلش همه خرابه را داشتید درست می کردید به نظر شما حفظ آثاری مثل منازل فروغی ، رئوفی، نراقی،امینیان، صفایی ، قاسمی و اردهالی و دیگر آثار عمومی مثل آب انبارها و.... مهم تر نیست تا ساختن دیوار یک حصار که هیچ چیز از آن نمانده است.

از اینکه نظر خودت را به شکل سول مطرح کردی نهایت تشکر را دارم
اما جواب
نراق از جمله شهر هایی است که دارای بافت تاریخی می باشد و همین خرابه ها ُ کوچه های باریک و منازل تو در تو از ویژگی های بافت تاریخی نراق است و مواردی که شما به آن اشاره نمودید بنا های تاریخی می باشد که در جای خود باید به آن توجه شود ولی باید باور کنید تمامی اعتباری که به ما میدهند جهت حفظ بافت تاریخی است نه بنا های تاریخی مثلا بنای تاریخی امامزاده یحیی و سلیمان که از قدیمی ترین آثار تاریخی شهر نراق هستند تا بحال ریالی اعتبار برای مرمت آنها تخصیص داده نشده است ولی بافت تاریخی که همین بدنه سازی و کف را شامل میشود بیش از ۱۰۰ میلیون اعتبار دارد که ما قسمتی از این اعتبارات را خرج آب انبار ُ بازار ُ قنات و امامزاده ها کرده ایم
تمامی فعالتیهایی که در شهر صورت میگیرد زیر نظر کارشناسی است که از بزرگترین اساتید میراث فرهنگی است و در حال حاضر مشاور بازسازی ارگ بم می باشد و تحصیلات دکترا از ایتالیا دارد . چنانچه اطلاعات بیشتر و تخصصی تری تیاز داشته باشید حضورا تقدیم می نمایم

طوطی یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 02:54 ب.ظ

اقای مرادی. سلام. سعی کن روانتر به برخی مسایل مثل قضیه نراق و دلیجان نگاه کنی.

طوطی
این چندمین باری است که به شما توصیه کرده ام از کلی گویی پرهیز کنید من منظور شما را نمیفهم شاید هم مشکل از من باشد اگر امکان دارد نظرات خود را روشن تر بیان کن و بیشتر برای برقراری ارتباط وقت بگذار
منتظر کامنت بعدی شما هستم .

یه دوست یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 07:04 ق.ظ

سلام آقای مرادی
خدا خیر به شما و همه کسانی که برای پیشرفت نراق کار می کنند بده امیدوارم در کار هایتان همیشه پیروز و سربلند باشید.

حالا بماند جمعه 2 شهریور 1386 ساعت 07:50 ق.ظ

شما که اینقدر دم از نراق و نراقی بودن میزنید
چرا و به چه دلیل خودتان ساکن دلیجان شده اید
چرا با اینکه کارتان نراق بود دلیجان ساکن شدید
ببین آقای مرادی مردم خر نیستن
امسال شما فقط ضر میزنید
تو عمل که میشه کم میارید
معرفت بعضی نراقیها را برم که با اینکه کارشون نراقه یا حتی کسانی مثل غلامعباس کمالی که کارش قم هست ولی هنوز نراق را ترک نکردن
امثال اینها زیادن
لطفا اینقدر چاپلوسی نکنید
حالا اگه یه نفر بود که شاغل دلیجان بود یا مشکل مالی یا خاصی داشت میشد یه طورایی اغماض کرد ولی شما دیگه چرا
پس لطف کنید دیگه ادعای بیخود نکنید

دوست عزیز
خوب بود قبل از اینکه نسبت به این موضوع قضاوت نادرست داشته باشید علت این کار را سوال می کردید تا در مقام پاسخگویی بر می آمدم و اگر جواب من قانع کننده نبود دست به نوشتن این مطالب رکیک می زدی .
ادبیات شما در شان همان کسانی است که سنگشان را به سینه می زنی .
ادعای جزء ساختن نراق به دست نراقیها ندارم و به کوری چشم کسانی که نمی توانند پیشرفت نراق را ببینند در حال تحقق آن هستیم و خدا را به خاطر این توفیق بسیار شکر می کنم .
خدا به تو چه توفیقی داده است ؟؟!!

بنده خدا پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 02:19 ب.ظ

نه تا شما مسئولین این شهر هستید همینه تازه ممکنه دانشگاهم جمع کنند تعجبی نیست

بنده خدا خیلی کم و مبهم مطلب می نویسی لطفا بیشتر توضیح بده چرا دانشگاه ؟

بهروز چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 08:34 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید . معذرت می خوام که که کامنت غیر مرتبط می زنم ولی ضروری است . در صورت امکان ایمیل خود را وارد یا به من یک ایمیل ارسال نمایید تا ایمیل شما را داشته باشم . موردی است که ترجیح می دهم در وبلاگ فعلا اعلام نکنم .

بهروز جان برایت ایمیل فرستادم ولی هر مطلبی را هم که بخواهی می توانی از طریق وبلاگ به راحتی ارسال نمایی هیچکس جزء خودم به مطالب وبلاگ دسترسی ندارد و اگر نظرات را تایید کند دیگران می توانند آنرا بیبنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد