شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

خداجون بیخیال ما شو !!!

خدایا تو بنده خوب خیلی داری ولی من به جز تو خدایی ندارم .

خدایا اگه می بینی دست خالی به خانه ات اومدم به خاطر اینکه زشته وقتی کسی به میهمانی کریمی میره با خودش غدا ببره

خدایا به حضرت آدم آموختی که پنج نور مقدس را واسطه قبولی توبه خودش کنه، اگه من هم اونها را واسطه کنم توبه من را هم قبول میکنی ؟

خدایا تو را به حق سوگلی امام حسین (ع) (حضرت رقیه )بیا از سر تقصیرات ما بگذر .

خدایا تو را به حق حضرت ابوالفضل که خیلی به درگاهت آبرو داره ما را امشب نا امید نکن .

خداجون  معلوم نیست تا شب بیست و سوم ماه رمضان دیگه زنده باشم به حق هر کی که برات عزیزه و به درگاهت آبرو داره بیخیال ما شو!!!!                                               

نظرات 3 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 12:46 ب.ظ

محمود جان پس چرا دیگه صدات در نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟/
ما منتظر حرفای باحالت هستیم
بایییییییییییییییی

غریبه
امشب برات یه مطلب توپ توپ دارم
همه اش که نمیشه حرف زد باید کار هم کرد
در سهای کارشناسی ارشد بد جوری وقتم را پر کرده ولی به چشم سعی می کنم با همه مشغله کاری و تحصیلی که دارم وبلاگ را به روز نگاه دارم .
شما هم ما را دعا کن .

گلپسر جمعه 13 مهر 1386 ساعت 09:26 ب.ظ

بابا تو دیگه کی هستی!!!!!!!!!
یه آقا.........
یه پسر خوبه خوبببببببببببببببب
یه نراقی با حال و با شخصیت
واقعا دارم بهت حسرت میخورم
آخه تا حالا کجا بودی جیییییییییییییییییییییییگر
تو خیلی باحالی

نمونه یه انسان کامل
.
.
.
.
ولی من چی یه نفر که فقط بلده چتخان کنه!!!!!!!!!!!!!۱

من را یاد این شعر انداختی که میگه بابا تو دیگه کی هستی --- دست شیطون را بستی .
ما که خیلی وقته در خدمتیم تو بگو تا حالا کجا بودی قلوه؟
اگه انسان کامل مثل ما است که باید به حال انسانها تاسف خورد .
از شوخی خدا کنه که اینطور باشیم که شما گفتی.
با تشکر

سعید جمعه 13 مهر 1386 ساعت 10:08 ق.ظ

حاجی بچه مثبت شدی . البته بودی بیشتر شدی

خدا ماه رمضان را برای همین قرار داده که بنده هاش به کسی دیگه جز او پناه نیارن . خدا کنه اینطور باشه که تو میگی ولی من از دل خودم خبر دارم سیاه تر از این حرف ها است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد