شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

حق ندارید هیچ کس جز خودتان را ملامت کنید !!!

معمولا افراد یا گروه ها برای اینکه بتوانند رای مردم را جذب کنند قبل از انتخابات برنامه ها ، طرح ها و اقدامات خود را از طرق مختلف به اطلاع مردم می رسانند و بعد از اینکه مردم به برنامه ها رای دادند در طول مدت مسئولیت آنها خواستار جامه عمل پوشاندن به آنها خواهند شد . متاسفانه در شهر ما بعضی ها چنان خیالشان از بابت رای مردم راحت بود که حتی به خود اجازه ندادند عکسی برای تبلیغات چاپ کنند تا چه برسد به ارائه طرح و برنامه، حالا هم  خود را پاسخگوی هیچکس یا گروهی نمی دانند . به قول معرف به جای بدهکار مردم اکنون  طلبکار آنها  شده و اعتقاد دارند که توده مردم درک صحیحی از واقعیت های پیرامون خود ندارند .

جای این سوال مطرح است که وقتی این مردم به پای صندوق رای می رفتند و شما را به عنوان نماینده خود انتخاب می کردند مردمی فهیم ، دانا و کار درست بودند ولی حالا که مطالبات خود را پیگیری می کنند باید انگ نفهمی به مردم زد و آنها را برای حفظ آبروی کذایی از مسئولین پنهان کرد!

همانطور که می دانید توصیه اکید حضرت علی(ع) به فرمانداران و استانداران زمان خود حضور بی واسطه در بین مردم بود و همیشه به این موضوع تاکید داشتند که موانع این تماس مستقیم را بردارید و در بین توده مردم ظاهر شوید حالا افرادی در شهر ما به این نتیجه رسیده اند که مسئولین نباید مستقیم با مردم در تماس باشند و نه تنها خود زمینه این حضور را فراهم نمی کنند بلکه اگر به طریقی مقدمات این کار توسط افرادی دیگر فراهم گردد به خود اجازه می دهند با زدن برچسب تند رو و احساساتی و ... شخصیت دیگران را زیر سوال ببرند . در حال حاضر بیش از این به صلاح نمی بینم موضوع پیش آمده را باز نمایم ولی چنانچه این تخریب ها ادامه داشته باشد این حق را به خود خواهم داد که از این طریق دیدگاه برخی اعضاء منفعل شورا را صراحتا به نقد کشیده تا افکار عمومی در جریان واقعیت ها ی جاری شهر قرار بگیرند و قضاوت درست بودن یا نبودن آنرا را به مردم خواهم سپرد .

اما در این بخش روی سخنم با جوانان شهر است اگر وضع به همین منوال بگذردو شورای شهر را از حالت انفعال خارج نکنید و  مطالبات خود را مطرح و پیگیر تحقق آن بخصوص در بخش اشتغال ، مسکن و امور رفاهی نباشید در آینده حق ندارید هیچ کس جز خودتان را ملامت کنید !!!

قانونا شورا باید جلسات خود را علنی برگزار کند تا مردم در جریان امور و پیگیری ها قرار بگیرند و این حق مردم است که بدانند رای آنها به افراد درست بوده است یا خیر و اگر شما نخواهید و مطالبه این حق را نکنید کسی به شما نخواهد گفت که تشریف بیاورید بینید که ما چه گلی به سرتان می زنیم .

نظرات 15 + ارسال نظر
حسین صادقی شنبه 28 مهر 1386 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام
من می خواهم برای شما عزیزان یک لطیفه تعریف کنم :
یک روز تیم فوتبال شهری با تیم فوتبال برزیل مسابقه داشت.
قبل از بازی مربی دو نفر از بازیکنان تیم خودرا به نام های علی و احمد مامور کرد تا مراقب رونالدو باشند و مواظب باشند گل نزند. در حین بازی یک نفر از بازیکنان تیم این شهر به نام عبداله ( که زیاد بازی بلد نبود) اشتباها توپ را به بازیکن برزیل پاس داد و او نیز گل زد. مربی داد زد عبداله چیکار میکنی و عبداله گفت چشم چشم جبران می کنم . نیمه عوض شد و عبداله بدون اینکه متوجه شود دروازه ها عوض شده اند به محض اینکه توپ به دستش رسید توپ را وارد دروازه خودشان کرد.
در این لحظه مربی از بیرون زمین داد زد علیییی احمددددد رونالدو را ولش کنید . عبداله را بچسبید تا دوباره خرابکاری نکرده........!!!!!!!!
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !!!!!!
حسین صادقی

نراق چیزی که زیاد داره عبد الله است علی و احمد کم میاریم .

[ بدون نام ] جمعه 27 مهر 1386 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام آقای مرادی
من یه عرضی خدمتتون داشتم
یه سوال داشتم
امروز مسجد هر چی گشتم پیداتون نکردم
اگه میشه تلفن همراتونا واسم میل کنید
یا ثابت
narcismate@gmail.com

سلام
در ساعات اداری با تلفن ۳۲۳۰ تماس بگیرید وصل می کنند .

شهروند پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 10:55 ق.ظ

دوست عزیز سلام
به نظر من تصمیمات شورای شهر بیشتر انفعالی شده است .
یعنی اینکه بنشینیم و دستمان را زیر چانه بزنیم و نگاه کنیم ببینیم چه اتفاقی می افته . بعد از اینکه اتفاق افتاد حالا بنشینیم دور هم و بگیم چه کار کنیم ؟ کار که از کار گذشت دیگه همفکری فایده نداره .
البته بعضی کارها غیر قابل پیش بینی هستند و از قبل نمیشه کاری کرد .
بیشتر امور را باید و می توان از قبل برنامه ریزی کرد .
اینجاست که شاعر شیرین سخن می گه :
علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد
وگر نه ما کجا و لنگه گیوه
بنابراین صحبت از کارهای سنگین آن هم در مقابل افرادی که دیگه حال (انرژی) کار کردن ندارند صحیح نیست .
هرچند نمی خواهم از ایشان طرفداری گنم ولی معتقدم این عزیزان نیز زمانی کار خودشان را کرده اند . حالا هم از اینکه علاقمند هستند برای شهر کار کنند ممنونیم . ولی حدیثی از معصوم داریم به این مضمون که :
اگر کسی بداند که شخص یا اشخاصی لایق تر از او برای انجام کاری وجود دارند و با این وجود قبول مسئولیت کرده است خیانتکار است .
بنابراین :
۱- قضاوت باید به خودشان واگذارشود .
۲-آیا ما افرادی را داریم که در دوره بعد جایگزین کنیم ؟
۳-اصلا حال شما چطوره رودم ؟ (دال مکسور است)

چرا دوره بعد ؟
فکر می کنی آگه آقایون فردا برای تصمیم گیری های مهم خود پشت میز شورا حاضر نشوند چهار چرغ پیشرفت نراق پنچر میشه .
مطمئن باش که وضع از این بدتر نمیشه .

یار سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 01:19 ب.ظ

جناب آقای مرادی خیلی زحمت برای نراق میکشی و کسی قدرتان را ندارد بر خود لازم میدانم از زحمات شما مخصوصا جهت ترمیم بافت شهر تشکر ویژه بنمایم خدا به شما قوت مضاعف بدهد .یه تذکر نیز میدهم مبنی بر اینکه جوی آب سیمانی جنب مسجد امام حسن خیلی لیز است و هرکس از آنجا با موتور رد شده چنان بر زمین خورده که کف جوی را با آرنج خود لمس کرده است لطفا این مشکل را حل نمایید.

متشکرم
کاری جزء وظیفه سازمانی انجام نداده ایم .
در خصوص جوی آب هم انشاء الله مشکل رفع خواهد شد
راستش را بگو چند بار به زمین خوردی ؟
و تو دلت چی گفتی !!
با تشکر

ققنوس سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 10:03 ق.ظ

خسته نباشید
چند روزی است به دلیل مسائل و مشکلات کاری از اخبار نراق تا حدودی بی خبرم به همین دلیل با این مطلب خیلی حال نکردم ولی در کل با جوابیه ای که به آقای ملهدوش دادی موافقم راستی ملهدوش یعنی چه؟ حدس میزنم که اصطلاح نراقی باشد
تقدیم به همه نراقیهای با صفا که دل در گرو وطن دارند
هنوز زنده ایم و زنده بودنمان خاریست
به تنگ چشمی نامردم زوال پرست

ققنوس غیبت شما از حد مجاز بیشتر شده است چنانچه فکری بکن وگرنه ..... !!
معنی ملهدوش را نمی دانم و تابحال این اصطاح را نشنیده بودم فکر کنم اشتباه تایپی باشد .
نگفتی از کدام مطلب حال نکردی بیشتر توضیح بده .

ملندون دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 02:19 ب.ظ

آقای مرادی
چرا در بین مردم حاضر نمی شوی و این مطالب را به جمع نمی گویی تا مردم تکلیف خود را بدانند . درست است که اینترنت رسانه خوبی است ولی اگر مطالب شما چاپ شود و در اختیار مردم قرار گیرد فکر کنم بهتر باشد یا اینکه در جلسات این مواضع را مطرح کنید تا مسئولین بیایند و پاسخگو باشند .
دوست و هم محله ای شما
ملندون

سلام
چه اسم مستعار خوبی انتخاب کردی مرا یاد بازیهای دوران کودکی انداخت . ـ قابل توجه کاربران محترم ملندون اسم محله ای است از محله های پائین شهر نراق -
بچه که بودیم اجازه نمی دادیم بچه های محله بالا وارد محله پائین شوند یا شهید حسن جوادی بخیر چه دعوا هایی که با بچه های محله بالا می کردیم .
اما در خصوص مطلبی که نوشتید درست است مخاطب رسانه اینترنت کم و اکثر آنها جوانان هستند . مطالب من هم در واقع برای همین نسل تنظیم می گردد چون اعتقاد دارم هر تغییر و تحولی به دست جوانان یک سرزمین صورت می گیرد . شاید کار کردن برای جوانان زمان زیادی ببرد ولی بعد از یک دهه نتیجه خواهد دارد . مردم عادی را باید از طریق دیگر در جریان امور قرار داد که برای آن هم برنامه دارم اگر خدا بخواهد در حال تهیه مقدمات دریافت مجوز نشریه با گستره استانی هستم که خواسته شما با این کار تحقق خواهد پذیرفت .

ملهدوش دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 08:46 ق.ظ

مطلب جالبی بود سعی کن بیشتر آنرا بازش کنی
انانی که برای شهر کار نمیکنند باید رسوا شوند در هر پست و مقامی که هستند فرقی نمیکند
مشکل شهر ما تصمیم گیری های تک نفره است البته به نظر من
و در این تصمیمها نظرات مردم یعنی کشک
سربلند باشی

متشکرم
اگه وضع بهتر نشود و احساس کنیم که آقایون سواره اند ومردم پیاده حداقل کاری که خواهیم کرد این است که آقایون را هم پیاده خواهیم کرد تا در صف مردم عادی قرار بگیرند .

گل یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام
راستی از جاده بی بی زبیده خبر دارین یا نه؟
آخرش آسفالت میشه یا نه؟

علیکم السلام
فعلا قراره جاده از سه راهی به طرف امامزاده آسفالت بشه و خیرین نراقی هزینه به طرف نراق را تقبل نمایند .
هر کیلومتر بیش از ۴۰ میلیون تومان هزینه دارد و اعتبار امسال ۳۰ میلیون تومان می باشد یعنی با این اعتبار نزدیک به ۸۰۰ متر جاده آسفات خواهد شد .

همیار یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

با عرض سلام . یادمان نرفته که همیشه هر گروهی که میخواهد به مقامی برسد خود را خادم مردم حساب میکند ولی بعد از دست یافتن به آن مقام به کلی فراموش میکنند که چه کفته اند و چه میکنند. به جای اینکه خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند تازه توقع دارن مردم به آنان خدمت کنند (قضیه برعکس شده )اگر در این اثنا صدایی هم از کسی در بیاید با برچسب اهانت! شورش!و تندروی !او را خاموش میکنند چرا که به اسب شاه گفته اند یابو. به حضرات بر خورده و حتی در مقابل همان مردمی که به نمایندگی از طرف آنان در آن مقام گماشته شده می ایستد و آب به آسیاب ... آیا شنیدی که میگویند دیکته ننوشته غلط ندارد ؟ وای به حال شورای ما که کار نکرده آنان پر از غلط است چه رسد به زمانی که کاری انجام دهند که از اشتباه واویلا میشود.باز به حمدالله چند اتفاق در نراق افتاد که اعضای شورا در میان مردم حاضر شوند و به بعضی از سئوالات مردم پاسخ دهند و به اصطلاح مسکن دیگری تجویز کنند. من فقط این را میدانم که آبی از شورایمان گرم نمیشود باز خدا پدر آقای شفیعی (یکی از اعضای شورا)را بیامرزد که گاهی اوقات تصمیمات شورا را به گونه ای به اطلاع مردم میرساند و گر نه نمی فهمیدیم که در شورایمان چه میگذرد

همیار سلام
از اینکه قدم بر چشمان ما نهادی و به وبلاگ سری زدی نهایت تشکر را دارم البته شاید قبلا هم سر زده باشی ولی اینبار ارتباط شما دو طرفه شده است و به این می گویند یک ارتباط کامل . برای رسیدن به یک نقطه و هدف مشترک نیاز به برقراری ارتباط از این نوع است .
سرجمع مطلب خوبی و باقلم روانی نوشته ای تنها به عنوان یک برادر کوچک از شما تقاضا دارم چنانچه نسبت به جریانی موضع و یا نقدی داری سعی کن منطق شما بر احساسات قالب باشد تا خواننده به صورت عمیق به نوشته شما فکر کند نه اینکه برای یک بار مطالعه و بعد آن را رها نماید .شاید این را قبول داشته باشی که سخن بزرگان جدای نظم و ترتیب و ادبیات قوی دارای مفهوم بلند است که با یک بار خواندن نمی توان آنرا درک کرد . خدا را شاکرم از اینکه شما قلم به دست گرفته اید و مطمئن باش که مرا در ادامه راه تنها این چیزها تقویت می کند .
در پایان به عنوان یک دوست استدعا دارم که ما باید شورا را تنها نگذاریم آنها هم به نوعی از خودمان هستند باید به آنها نزدیک شویم و با نقد منصفانه بخواهیم که کاری بکنند نه اینکه نا امید شوند . بنده اعتقاد راسخ دارم که اگر ارتباط مردم با شورا و متقابلا شورا با مردم از نوع سالم آن برقرار گردد همین بچه ها می توانند کارهای بزرگی انجام دهند البته به شرطی که دست از غرور بیجا و کوچک دیدن دیگران بردارند .
آینده در دستان من و تو است این را هرگز فراموش نکن
منتظر کامنت های بعدی شما خواهم بود

گل شنبه 21 مهر 1386 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام
محمود جان میشه گفت یه جورای حق با تو هست
ای ول که اینقدر دلت برای نراق میتپه
خوشم اومد
منتظر کامنتهای بیشتری ازت هستم
برای ماها که نراق نیستیم این وبلاگ میتونه یه پایگاه خبری باشه
باور کن وقتی از این فاصله دور میرم تو وبلاگت احساس میکنم تو نراقم
پس با حرفای قشنگت کمک کن تا امثال من حداقل مدت کمی که میان پای اینترنت احساس خوبی را داشته باشن که وقتی نراقن دار
مخلص شما
یه نراقی دور افتاده از وطن

سلام وعیدت مبارک
خدا را شکر می کنم که نراقیها هر چه از نراق دور تر هستند موفق ترند و مایه افتخار نراق با این که شما را نمی شناسم ولی مطمئن هستم چهره موفق برای نراق هستید و به نظر من همین کافیه ولی اگر بشود تمام نراقیها نسبت به زادگاه خود یا پدرانشان احساس مسئولیت بیشتری بنمایند و مثل شما دقایقی با اینترنت به فضای نراق وارد شوند روز به روز وضع نراق بهتر شده و سامان خواهد گرفت . من ایمیل های زیادی از نراقی های مقیم کانادا ُ انگلیس ُ امریکا و دیگر کشورها دارم که آنها هم با این فاصله دور دل در گروه آبادانی زادگاه خود بسته اند و بعضا با تشویق های خود ما را در انجام کارهایمان مصمم تر می نمایند .
آینده ای سراسر افتخار و رونق در انتظار نراق است و بحمد الله بوی خوش آن به مشام می رسد من اطمینان قلبی دارم با همه مشکلاتی که سر راه وجود دارد ولی دستی نا مرئی مسائل نراق را پیگیری و نهایتا به نتیجه می رساند نمی دانم این دست چیست نگاه اهل بیت به محبان آنها در طول قرنهای متمادی است ُ یا دعا خیر امامزاده ها و یا ارواح مقدس و مطهر فاضلین و یا ارواح بیش از ۷۲ تن شهید جنگ تحمیلی . هر چه که هست کارهای نراق به صورت ویژه پیگیری و به نتیجه می رسد البته به راحتی تحقق پیدا نمی کند ما هم باید قدم برداریم .
منتظر کامنت های بعدی شما هستم

سعید جمعه 20 مهر 1386 ساعت 08:06 ب.ظ

حاجی راستش را بخواهی تو نراق یه سری جوان هستند که براشون فرقی نمیکنه چه اتفاقی داره می افتد چون یا خمارن یا نعشه .
یه دسته دیگه هم هستن که مثل بچه مثبت ها دارن درسشون را می خونن و وارد شدن به فعالیت های اجتماعی را مزاحم درس خواندن خود می دانند .
یه دسته دیگه هم هستند که خدا ساختشون برای پرچم زدن و جمع کردن و بر پا کردن مراسم مذهبی .
سرت را درد نیارم همه یه جورایی سر کارن و عجیب مشغول به تنها چیزی که فر نکرده و نمی کنند آینده شهرشون است و بزرگ تر ها هم دارن به ریش نداشته اونها می خندند و می گویند این رسم زمانه است ما را هم بزرگترهایمان سر کار گذاشتند و کار خودشون را کردن . تا بوده همین بوده کاریش نمیشه کرد .
حاجی دید ی چه بچه خوبی شدم و دیگه فحش نمیدم
ولی نمی تونم جلوی خودم را بگیرم
دارم تو دلم به زمین و زمون بد و بیراه میگم و به اینکه چرا ما باید اینقدر احمق باشیم که آدمایی را بفرستیم شورا که یه جو جرات ندارن

سعید جان
مطلب خوب و جالبی نوشتی
دسته چهارمی هم وجود دارن البته اگه ما را هنوز جزو جوان ها بدانی
که فقط حرف میزنیم و دلمون را به نوشتن خوش کردیم .

نراقی مقیم تهران جمعه 20 مهر 1386 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام
به نظر من دلیل اینکه تصمیمات شوراها پشت درهای بسته و محدود به عقل آقایون انجام میشه اینه که عقل آقایون اینا دور از جون شما ناقصه . چون اگه عقلشون درست کار می کرد خودشونو وارد این مسائل (که هیچی هم ازش سر در نمیارن) نمیکردن و میدون را به کار بلدها ( به قول شما افراد خبره) می دادند یا لا اقل از این افراد کمک فکری و کارشناسی می گرفتند که این کارهم نمی کنند و پشت درهای بسته مثلا به امور رسیدگی می کنند.
ولی خودمونیم آ ... تو نراق یا فرد متخصص نداریم یا اگه داشته باشیم اجازه این کاره شدن رو بهش نمیدن .
مثلا طرف رفته خودشو داغون کرده مدرک گرفته و به هر شکلی شده کارو زندگی شو جور کرده تا تو نراق موندگار بشه ( خیلی ها تا مدرک میگیرن از نراق جیم میشن) حالا که مونده و میخواد برای زادگاهش کاری بکنه خودشو کاندید میکنه همه هم میدونن که این جوون از این پیرو پاتالها بیشتر سرش میشه (بالاخره جوون امروزیه) ولی به خاطر جوون بودنش یا رای نمیاره یا یه کارش می کنند که از انتخابات انصراف بده رو همین حساب آقایون اینا میان رو کار و جریان درهای بسته و اینا ......
یه چیز دیگه : مجتمع تفریحی و... که قرار بود جلو غار بزنن چی شده؟ شورایی ها اگه مردن ۴ تا سرمایه دار نراقی رو بیارن سرمایه گذاری کنن دیگه . نذارن دست جای دیگه ای بیفته.
تا به زودی

بازم خدا پدر اون کسی را بیامزه که شرط ورود به شورا ها را داشتن مدرک دیپلم قرار داد وگرنه حالا وضع خیلی بدتر از این بود .
دانا شدن مردم تو نراق به ضرر بعضی ها تمام میشه و به همین دلیل نه تنها برای روشن شدن افکار و اندیشه های مردم بخصوص نسل جوان کاری نمی کنند بلکه به جهالت آنها دامن زده تا امورات خودشان به راحتی بگذرد . تمامی مشکلات ما به لحاظ خراب بودن زیر ساخت های فرهنگی است دانشمندان علوم اجتماعی اعتقاد دارند عصر رونق اروپا (رونسانس) با شروع اندیشه های جدید شکل گرفت و توانست صنعت و اقتصاد را هم تحت تاثیر خود قرار دهد یعنی بیس تحولات اجتماعی آماده شدن زیر ساخت های فرهنگی است . خدا کند روزی را شاهد باشیم که مردم برای انتخاب یک شخص تعهد و تخصص را یکجا در نظر بگیرند .
نه ....... !!!

بهروز پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 01:21 ب.ظ

این همون دویدنیه که توی کامنتهای قبلی گفتم . اگه اونا تندتر بدوند جلوترن . پس باید ازشون جلو زد . برای اینکه در انتخابات بعدی با این خیال راحت و بی چک و چونه رای نیارن باید از همین حالا دویدن را شروع کرد .
به نقد بکشیدشون اگه دفاعی داشته باشن بیان و بنویسن . بیان و دفاع کنن . باید جایی برای ابراز عقاید وجود داشته باشه که به مرور زمان نیز کم رنگ نشه . متاسفانه بعضی مطالب خوبی که شما می نویسید بعد از چند پست از دیگه از ابتدای وبلاگ برداشته و و پایین می روند . پیشنهاد من اینه که اگه امکان داره نسخه ای از اونها را روی سایت نراق قرار بدین خیلی بهتره .
ولی این امکان داره که سایت نراق سایت دولتی و متعلق به شهرداری باشه و نشه توش نظرات شخصی را نوشت . اگه این طور است بفرمایید من یک فروم راه اندازی می کنم که شما و بقیه دوستانی که دلشون برای نراق می تپه بیان و تاپیک بزنن و همه بیان نظر بدن و مطالب از دیدگاههای مختلف بیان بشه .
تا انتخابات بعدی چهره های ناکارآمد و به عکس چهره هایی هم که برای شهر عزیزمون و جووناش زحمت می کشن مشخص بشن . اگر موافق هستید اعلام بفرمایید . آدرس سایتش هم آماده است و هیچ وابستگی دولتی و ... هم نداره .

بهروز جان
سلام - کاری میکنم که مطالب دیرتر پائین برن و بیشتر در معرض دید باشن ولی مرور زمان باعث کهنگی مطالب میشه و باید همان مفاهیم را در قالب و شکل جدید ارائه . سعی می کنم که این نقص بر طرف بشه . لازم میدانم به استحضار شما و تمامی کاربران محترم برسانم که سایت شهر نراق دولتی نیست و به هیچ ارگانی وابستگی ندارد و با هزینه شخصی اینجانب و تلاش شبانه روزی آقای صادقی طراحی و راه اندازی شده است ما خودمان صلاح نمی دانیم این سطح مطالب در سایت قرار گیرد . جالب است بدانید که ۳ سال پیش وقتی پیشنهاد این کار را دادیم نه تنها ما را کمک نکردندبلکه مدعی شده بودند که چرا فلان مطلب را نوشته یا ننوشته اید .
بگذریم ما بر حسب تکلیف برای به چالش کشیدن مسئولین تلاش خودمان را می کنیم و امید داریم جوانان ما را در این راه یاری خواهند کرد اصلا به نتیجه هم کاری نداریم دیگه قرار نیست کسی بخوابد یا خودش را به خواب بزند .

گل پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 12:32 ب.ظ

اخه قربونت برم من
این مملکت بی در و پیکر کجاش درسته که اینجاش درست باشه
حالا یه سفره ای پهن شده چهار نفر دارن حالشا میبرن
شما دیگه اینقدر گیر نده دیگه
خودت هم داری تو شهرداری حاشو میبری دیگه
اخه کار از این حرفا هم گذشته
اگه این مملکت بخواد درست بشه باید از ریشه درش آورد و دوباره ساختش که با وجود علماء روحانی دیگه بعید به نظر میرسه درست بشه
موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زمانی که چهارتا آخوند بی سواد دارن تو این مملکت حکومت میکنن
زمانی که هر کسی بخواد یه ذره حرف منطقی بزنه خفش میکنن
وقتب اینهمه حوون بیکار تو مملکته
وقتی اینهمه فساد زیاد شده
وقتی انگیزه رخت بسته
این زور زدنا هیچ فایده نداره که نداره
اینا قسم میخورم
اگه نظرت غیر اینه بگو......
من منتظرم

اینکه من هم دارم تو شهرداری حالشو میبرم که در آن جای شکی نیست چون اعتقاد دارم خدمت به مردم بخصوص مردم شهری که لیاقتش را دارن واقعا حال کردن هم داره ولی عزیز من سعی کن چشم خودت را روی حقایق نبندی اگه منظورت از آخوند روحانیت است باید بدانی که اینچنین نیست البته در هر قشری افراد سودجو و فرصت طلب پیدا می شوند روزی به امام گفتند روحانیون دزد شده اند امام فرمود بگوئید دزد ها روحانی شده اند . ما بعضا نقدی هم به عملکرد آقایون داشته و داریم ولی به خود اجازه نمی دهیم در تضعیف این قشر قدمی برداریم چون به توصیه امام روحانیت پشتوانه نظام است بگذریم از تعداد بسیار محدودی که از فرصت به دست آمده جهت پر کردن جیب گشاد خود نهایت سوء استفاده را می نمایند .
منتظر جواب شما هستم

نراقی مقیم تهران پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 02:45 ق.ظ

سلام عید فطرت را پیشاپیش تبریک میگم. امیدوارم بتونم منظورمو برسونم.
کسانی که بدون تبلیغ و عکس و ... رای آوردند .مطمئنا از کسانی هستند که بیشتر جلو چشم مردم بودند (اینجاست که میگن عقل مردم به چشمشونه) یا مثلا طرف هر روز با یه نفر سلام علیک داشته بعد اون یه نفر کاندید میشه و طرف هم صرفا به خاطره سلام وعلیک میره بهش رای میده دیگه فکر اینو نمیکنه که بابا این که کاندید شده سواد و شعور و شخصیت اجتماعیش در چه حد و اندازس و اصلا تا حالا واسه نراق کاری کرده یا نه ! اینجوریاس که طرف با هیچ و پوچ رای میاره !
بگذریم : کلا کسانی که رای آوردند وقتی مطمئن شدند جاشون محکم شده دست به کاری نمیزنند .چرا؟ چون میترسن سوتی بدن و دیگه نتونن راحت سرجاشون بشین و یا برای دوره های بعد کاندید بشن .
چون اگه سوتی بدن احتمال زیاد زیرآبشونم زده میشه و پیش ملت ضایع میشه و از چشم (عقل) مردم می افتد.
اونایی هم که نمیخوان با مردم در تماس مستقیم باشن از سوتی دادن میترسن و کلا از خدمت با مردم عاجزند و نمی توانند درخواستهای مردم را اجرا کنند و تازه فهمیدند رو صندلی دنیایی نشستن یعنی چی !!!!
و اما جوونای نراق
جوونایی که خیلی از اونا با پدراشون نمیتونند راحت حرف بزنند (احترام یا ترس یا هرچی) و همین باعث میشه نتونن حرفای دیگشونم راحت بزنن و ساده از بغل مسائل مربوط به شهرشون رد میشن.
ولی امیدوارم که به قول شما مطالبات خود را مطرح و پیگیر آن باشند تا در آینده خودشونو ملامت نکنند.
معذرت زیادی حرف زدم
حق نگهدارتان

نراقی مقیم تهران سلام
عید شما هم مبارک و عبادات قبول حق
ما داریم در کشور و شهرمان تمرین دموکراسی میکنیم روزی یک نفر برای شهر تصمیم می گرفت اکنون ۵ نفر خیلی فرقی نکرده اون وقت اون یک نفر حداقل کارشناس بود ولی حالا هیچ کدام کارشناس نیستند .
ما هنوز درست مفهوم واقعی شورا را درک نکرده ایم فکر می کنیم شورا یعنی اینکه به جای یک نفر ۵ نفر تصمیم بگیرد درحالی که اصلا این نیست شورا باید برای رسیدن به یک تصمیم از کارشناسی افراد خبره ومتخصص استفاده کند متاسفانه تصمیمات شوراها پشت درب های بسته و محدود به عقل آقایو ن است والسلام.
جوان ها باید فرمایشات مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود کنند و برای رسیدن به مطالباتشان به صورت منطقی تلاش نمایند چون آینده برای آنها است هر کاری که امروز بشود یا نشود در آینده آنها تاثیر دارد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد