شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

اگه به من رای بدید قول میدم .....!!!

براتون به جای حرف حسابی دیگه شعر نخونم .

رفیق گرمابه وگلستان خودم را فرماندار نکنم .

دو کلام حرف حسابی یاد بگیرم که در نطق پیش از دستور مجلس اینهمه سوتی ندم .

باجناق های خودم را یک شبه مدیر و معاون فرماندار نکنم .

حس ناسیونالیستی خود را در دفاع از علامه .... به این تابلویی در مقابل شخصیت های محلاتی و نراقی بروز ندهم .

در سفر دوم ریاست جمهوری به استان تنها به فکر دلیجان نباشم و کمی هم به محلات ، نیمور و نراق فکر بکنم .  

در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و محلات دانشگاه علم نکنم .

یه کم درس بخونم که اگه قرار شد یه جا تو یه مجلسی تو جایگاه یک نماینده مجلس شورای اسلامی  دو کلام حرف بزنم آسمان ریسمان نبافم .

قول میدم به همان خدایی که همین نزدیکی ها است اگه به من رای بدید نماینده خوبی براتون باشم .

فقط یک بار دیگه به من رای بدید تا ثابت کنم که مردم و پای حرفهام ایستادم . 

گذشته گذشته به آینده ای که قراره براتون بسازم فکر کنید.

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
بنده خدا پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 12:21 ب.ظ

ای بابا داش محمود
هیچی نشده کم آوردی؟!!!۱۱
پس چی شد
ما مطلب جدید میخوام
منتظرم
درساتم خو بخونیا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 02:17 ب.ظ

محمود کم کار شدیا
میبینم چند روزه که وبلاگت فعال نیست

کار، دانشگاه و بعضا سردرد های سینوزیت رمقی برایم باقی نمی گذارد .
خودم هم از اینکه نتوانستم چند روزی است برای خوانندگان مطلب تهیه کنم ناراحتم در اولین فرصت اقدام خواهم کرد .

شهروند یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام
ببخشید از این در وارد می شم (بصورت ناشناس)

اگه ممکنه یه کمی در مورد فرش دستبافت نراق مطلب بنویسید و اگه می شه جای اونو در نمایشگاه و فروشگاه فصلی (تعطیلات نوروزی) باز کنید .
فکر می کنم این مورد از قلم افتاده است .
*فقط جهت اطلاع آقای مرادی درج گردید*

حتما
شما در نمایشگاه تعطیلات نوروزی فرش ، گلیم ، جاجیم و قدک را خوهید دید مقدمات کار تا اندازه ای فراهم شده است .

شهروند شنبه 26 آبان 1386 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام
چهارما از اینکه به موقع به استقبال انتخابات رفتید متشکرم.
سوما این کیه که با اسم من (شهروند) پیام داده ؟ (اخه عزیز دل...)
دوما من ازش راضی نمی شم .
اولا باید قول بده که دیگه از این کارا نکنه .

و اما بعد :
*من حاضرم برای نراق بمیرم *
جمله فوق عبارتی است که اغلب شهروندان در هنگام غلبه احساسات خود بر زبان جاری می کنند.
اما ...
نکته اینجاست که پای عمل که می رسد مرگ که هیچ حتی راضی نیستند تب هم بکنند .!؟!؟
بنابراین خاطر حضرات همشهریان را به این نکته معطوف می دارم که چرا جایی که می شود با همفکری و مشاوره و کمیسیون و گردهمایی( از مجامع ۲ تا ۲۰۰۰ نفره ) به نتایج خوبی دست یافت ما دست روی دست میگذاریم و به هم نگاه می کنیم تا منجی از راه برسد ؟
موقع انتخابات که میشود برخی به بهانه های واهی اصلا پای صندوق حاضر نمی شوند که چی که مثلا اعلام کنند از نظام راضی نیستند . آخه پدر من با این کار لگد به سرنوشت خودتون می زنید .
بعضی هم چشمشونا می بندند و گوش هاشونا باز می کنند که ببینند بقیه اسم کدام نامزد را با ترشح بزاق بیشتری تلفظ میکنند تا به او رای بدهند .
یه سری هم می گردند ببینند کدام نامزد از سادات است و با ذکر (قربون جدش برم) چشم خود را می بندند و آره ...
*البته احترام سادات واجب است.*
الان موقع مناسبیه که وقت بگذاریم و بدور از احساسات کاندیداها را بشناسیم رای احتمالی آنان را برآورد و ریسک تغییر کاندیداها و انصراف احتمالی و حتی ائتلاف آنها را بررسی کنیم .
اینجاست که آیه شریفه( وامرهم شوری بینهم ) معنی می یابد .
لذا از تمامی عزیزانی که سرشان به تنشان می ارزد و قلبشان برای این آب و خاک می تپد استدعا دارم خالصانه پا در میدان عمل بگذارند و کمک کنند . هر کس در حد توان خودش کمک کند . من هم قول می دهم سطل سریش بدست برای کاندیدای اصلح پوستر بچسبونم .
البته این بدان معنی نیست که من قدرت انتخاب ندارم . هرگز !
بلکه بدان معنی است که صحنه را خالی نمی کنم .
شما هم که قدرت و توان مالی دارید به نوبه خود و آنکه ندارد به طریقی دیگر .
جدا عرض میکنم طعم شیرین آن را خواهیم چشید زیرا خداوند در قرآن کریم می فرماید : یدالله مع الجماعه
اگر نتوانیم پیروز شویم لا اقل رقیب برنده نیز از زاویه ای متفاوت با اکنون به ما خواهد نگریست.
پس :
اتحدوا ... اتحدوا ... اتحدوا

چی شده شهروند با نام مستعارت مطلب می نویسن ؟
شاید طرف توجیه نبوده و واقعا در جایگاه شهروند نظر خودش را اعلام کرده ولی از کاربران محترم استدعا دارم با نام مستعار دیگران مطلب ارسال ننمایند و چنانچه این اتفاق افتاد حتما کاربر اصلی موضوع را مطرح نماید .
اما شما به نکات خوبی اشاره نمودید که بعضی ها چشمشون را می بندند به بزاق دهان دیگران نگاه می کنند . به خاطر جد طرف رای می دهند و ..... ولیجریان واقعی همان سوراخ کردن کشتی و غرق شدن همه افراد است اگر نماینده ای که سواد و توان اجرایی و درایت نداشته باشد دودش تو چشم همه خواهد رفت . همه ایرانیها نه فقط ما .
مجلس به عنوان یکی از مهمترین ارکان نظام دیگر ارکان را نیز مورد نظارت خود قرار می دهد وقتی نماینده با کمترین وعده آدم دولت یا قوه قضائیه می شود نباید انتظار داشت که پیشرفتی در کشور حاصل گردد .

یه دوست شنبه 26 آبان 1386 ساعت 10:52 ق.ظ

من یکمی بگم:
آقای دکتر جاسبی ما خاک زیر پایت هستیم شما مالیات نده یه مجوز دانشگاه به ما بده ما درستش می کنیم.....
آقای احمدی نژاد مردم ما در بدبختی به سر می برند ورزشگاه نداریم ،میدان میوه وتره بار نداریم ،خونه نداریم خلاصه هیچی نداریم یکم اعتبار بده منن قربون شما می شوم....
معاونت محترم اوقاف ایران آقای.... نمی دونمی این ملا هادی چه کارها که نکرده صدتا کتاب داره رییس حوزه قم ونجف بوده هزاران شاگرد داره باید یه کنگره براش بگیریم نه غلام!!!!!!!................
آیت ا.... بوشهری دلت بر می آید به شهر ملا هادی دلیجانی حوزه علمیه ندی اصلا دور از انصاف بچه های دلیجان همه جز علما وفقها بودند......
آقای حداد تو نمی خواهی یه سر بیایی دلیجان شهر علما وفقها ملا احمد( نراقی) دلیجانی و ملا محمد مهدی (نراقی) دلیجانی و....
آقای عماد خان افروغ این شهر دلیجان قدمتی به اندازه تاریخ داره بیا ونیکی کن ودر دلیجان اندازه به میراث دستوری بده به پولی به ما بدن مقبره ملا هادی را درستش کنیم دیگه ....

منم خیلی واردم می دونم و دیدم چطور حرف می زنه ولی خدا می فرمایید
وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا
و بگو : حق آمد و باطل نابود شد ; بى تردید باطل نابود شدنى است .
انشا ا...

خوبه !!دیگه چی ؟
کاری نکن ما را سربنیست کنن.

سعید جمعه 25 آبان 1386 ساعت 10:02 ق.ظ

حاجی قدیمی ها گفتن توبه گرگ مرگه این با با یه روزی آمد نراق و گفت اگه به من رای بدید کاری می کنم که اختلافات این دو شهر از بین برود ما هم باور کردیم و گفتیم قدیمی های ما اشتباه می کردن شاید این .... واقعا توبه کرده باشه . راستش را بخواهی جوانی کردیم و بهش رای دادیم بعد که به کرسی نشست دیدیم که ای بابا چه غلطی کردیم که حالا باید چهار سال تحمل کنیم . در این مدت چهار سال من که خیلی به خودم فحش دادم .بماند .
در این مدت اختلافات نراق و دلیجان را به بالاترین سطح از خودش رسوند و گفت من که دیگه روی رای نراقیها حساب باز نمی کنم ولی کور خونده اگه گذاشتیم این دوره نماینده مجلس بشه نراقی نیستیم .
اگه شده سینه به سینه بر علیه ش تبلیغ کنیم این کار را خواهیم کرد و من از حالا مثل شما پاچه هام را بالا زدم هر زمان که امر بفرمائید در خدمتم .

سعید جان
از اینکه کامنت های قبلی تو را بالا نبردم پوزش می طلبم .
خوب مطلب می نویسی ولی باور کن که بعضی از کلمات به کار رفته در آنها در شان فضای وبلاگ و خوانندگان نیست .
به قول خودت چهار سال پیش به حرف بزرگترها گوش ندادی و جوانی کردید از کجا معلوم که دیگران اشتباه چهار سال پیش شما را تکرار نکنند ؟
متاسفانه ما در نراق کسی که بتواند تحلیل درستی از جریانات پیرامون راارائه دهد نداریم. بعضا چند تا آدمی که تا سر دماغ خود را بیشتر نمی توانند ببینند کنترل افکار عمومی شهر را در دست دارند و این موجب می گردد که به جایی نرسیم .
در آینده نزدیک برای رفع این مشکل برنامه داریم از شما و تمامی جوانان و دلسوزان انتظار می رود در این کار ما را یاری رسانید .

بهروز پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.naragh.net

آقای مرادی دور از انصافه که بگیم فقط این آقا این گونه صحبت کرده و این کارا را انجام داده . درصد بسیار زیادی از دیگر مسئولین هم حرفشون و عملشون یکی نبوده . گاهی اوقات اینقدر مقامشون هم بالا بوده که کسی اگه بعدها ازشون خرده می خواست بگیره 1000 نا انگ بهش می زدن . توی این مورد که حرف و عمل کس دیگه هم که جای ایشون بیاد یکی باشه نظر مخالفم دارم . منظورم اینه که سر و ته یه کرباسن . فقط دروغاشون را شاید همه متوجه نشن یا زیرگلیم کردنشون را آشکارا کسی نبینه . فقط کاش هر کس دیگه می آد علاوه بر همه خصیصه های یکسان دولتمردان و مسئولین یه جو غیرت و انسانیت و تعهد هم اضافه تر از بقیه داشته باشه .

بهروز جان سلام
خیلی خوشحال شدم لینک سایت شما را دیدم .
به همه کاربران وبلاگ توصیه می کنم به آن سر بزنند .
در خصوص مطلب هم باید بگم که ما چون خیلی به این بابا علاقه و ارادت داریم به پاس زحماتی که در طول این مدت برای شهر نراق کشیده قصد داریم به این روش براش تبلیغ کنیم حالا نتیجه چه خواهد شد شما حدس بزنید .

شهروند پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 04:21 ب.ظ

اخه عزیز دل من
داش محمود
تو این دور و زمونه کی به فکر مردمه که این عباسی هم فکر مردم باشه
امثال عباسی همین که چندتا موافقت اصولی واسه خودشون و فامیلاشون جور کنن دیگه میگن فلان لغ بقیه مردم
من هیچ وقت نماینده های قبلیا فراموش نمیکنم
همه اول کارشون دم از مردم میزنن ولی بعد از یه مدت فقط دم از جیبشون میزنن
این یه واقعیته
تو رو خدا این مطلبا بیار تا بقیه هم نظر بدن
از همه اینا گذشته.............
خودتا عشق است چیگر که تا حالا حداقلش پای حرفات مثل یه مرد وایسادی
ازت خوشم میاد
برخلاف روزهای اولی که خیلی بهت انتقاد داشتم
مخلص شما

ما مخلص تمام مردم نراق و تمامی کسانی که به نراق علاقه دارن هستیم شما که جای خود دارد .
کاری می کنیم که برای دیدن هر خشت نراق پول بدن و آرزو داشته باشن که ۱۰۰ متر زمین تو نراق داشتن میگی نه ببین البته اگه بگذارن حسودا .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 01:30 ب.ظ

به نظر من این آقای عباسی شورشا در آورده
همش شعار میده
جالب اینجاست که دلیجانیها هم دل خوشی ازش ندارن
امیدوارمک مردم ما تو دوره های بعدی انتخابهای بهتری داشته باشند تا اینطوری دوباره با مشکل مواجه نشن
راستشا بخواهید خودمون مقصرم وگرنه خدا واسه بندش بد نمیخواد

خوب گفتی خودشون هم ازش دل خوشی ندارن . شنیدم تمامی کسانی که یه روزی زیر علمش سینه می زدن حالا بهش پشت کردن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد