شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

چه کس یا کسانی را مقصر می دانید ؟

چند وقت پیش مطلبی را نوشته بودم و آن مطلب حکایت از این داشت که عزیران مسئول در فرمانداری شهرستان دلیجان  به گونه ای  مسئولیت ها را با کمک نماینده مجلس بین خودشون  تقسیم کرده اند که اگر کسی زبان راجی (  کانال 2 )  نداند سر از مذاکرات و گفتگو هایشان در  نخواهد آورد .

واقعیت این است که در این سالها دری به تخته خورد و عباسی  شد نماینده مجلس و اون هم که خود را در رسیدن به این موفقیت  مدیون صمدی و دانشگاه پیام نور می دانست  رفیق گرمابه و گلستان  خود را که رئیس دانشگاه بود و سالها در حسرت پست و مقام دولتی آن هم از نوع نمایندگی مجلسش مانده بودراکردفرماندار (به قول خودش حاکم شهرستان) و باجناق جانش را  هم به سفارش عیال محترم کرد دست راست فرماندار ( معاون ) تاهم خیالش از بابت داشتن یه پایگاه قوی در فرمانداری برای انتخابات دور دوم  راحت باشه و هم اینکه فکر رقابت در دور دوم به سر صمدی نزنه و ..... این قصه سر دراز دارد و از حوصله این مطلب خارج است .  

اما نکته ای که اتفاق افتاده و بهانه به دست ما داد تا این مطلب را بنویسیم  این  است که برای اولین بار در طول انتخابات شهروندان نراقی جهت تشکیل هیات اجرایی دعوت نشدند و این هیات با ترکیبی یک دست مطابق میل حضرات راجی زبان تشکیل شد و انگار نه انگار که شهر نراق هم در این شهرستان وجود دارد .

((قابل توجه کاربرانی که از ترکیب و وظایف هیات اجرایی انتخابات اطلاعی ندارد اینکه در هر انتخاباتی 30 نفر از معتمدین شهرستان دعوت و در جلسه ایی از بین خود 8 نفر را به عنوان اعضاء هیات اجرایی انتخاب می کنند که این افراد وظیفه دارند  صلاحیت کاندید ها ، اعضاء شعبه اخذرای ، جابجایی صندوق و محل های اخذ رای و ..... را تعیین  نمایند ))   

اینکه همسایگان راجی زبان ما  نراقی ها راداخل آدم حساب نکردند ودر  ترکیب هیات اجرایی به بازی نگرفتن بماند، بیش از این هم از آنهاانتظار نمی رفت و شاید اگر ما هم به جای آنها بودیم همین کار را می کردیم ولی اینکه در نراق چه اتفاقی افتاده که دیگران جرات و جسارت چنین توهین فاحشی را به خود می دهند جای سوال و تامل  دارد .

شما در این خصوص چه نظری دارید ؟ 

چه کس یا کسانی را مقصر می دانید ؟

نظرات 20 + ارسال نظر
ح.ک سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 12:33 ب.ظ

با سلام.از توضیحات شما تشکر میکنم .امیدوارم همه ما علیرغم اختلاف نظر حرمتها را حفظ کنیم من به خاطر رعایت این اصل به شما تبریک میگویم. ضمنا منتظر هستم تا شما به جمع بندی در خصوص انتخابات برسید وما استفاده کنیم موفق باشید.

ح. ک
اختلاف نظر لازمه جوامع انسانی است وگرنه به قول سیسیرون ( فیلسوف دهه ۱۰۰ قبل از میلاد ) ما با اجتماع حیوانی فرقی نداریم . این میل به رشد و توسعه است که انسان را وادار به فکر و اندیشه می کند.
و اندیشیدن کار بسیار سختی است که متاسفانه آنرا به ما یاد نداده اند .
ما در قد و قامت بزرگ میشویم ولی در اندیشه کوچک باقی می مانیم و متاسفانه با نگاه به هیکل خود فکر می کنیم که خیلی می فهمیم .
متشکرم از اینکه بهانه ای به دستم دادی تا این مطلب را بنویسم .
بازهم سر بزن .

ح.ک سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 10:11 ق.ظ

باسلام واحترام.از شما دو سوال دارم در صورت امکانپاسخ دهید.
۱-نظر شما درمورد ویژگی های فرد صالح برای مجلس چیست
۲-ایا مصداق انرا در بین کاندیداهای موجودمیتوانید معرفی کنید
۳-تا انجا که من هادیزاده را میشناسم گر چه ممکن است تفکرات او را نپسندم فرد شفافی است ممکن است منظور خود را از زیراب زدن یک جریان توضیح دهید.تا انجا که من میدانم او اهل منطق گفتگو و مباحثه است وخیلی شفاف .زیراب زدن کار او و مرام مردان سیاست و دیانت نیست امیدوارم
مر روشن کنید موفق باشید

ح.ک
سلام و سپاس از توجه حضرتعالی
اما جواب خواسته شما
۱ - به نظر این حقیر بهترین و مستند ترین مطالب در خصوص ویژگی نمایندگان مجلس در فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری وجود دارد .
۲ - کاندید ها باید یک سری ویژگی های فردی و یک سری برنامه داشته باشند . هنوز نمی توان برنامه ها و مواضع را به صورت روشن دریافت لذا رسیدن به نماینده اصلح در این مقطع کار دشواری است .
۳ - فکر کنم جواب سوال سوم شما با دلایل رد صلاحیت ایشان در ۴ سال گذشته یکی باشد .
و اما ۴ بنده به شخصه به آقای هادی زاده به خاطر صراحت لهجه و بیان عقاید ودیدگاه ارادت خاص دارم و خیلی بیشتر از برخی آدم ها که ماسک اصول گرایی زده اند و در پشت این ظاهر مردم فریب کار خویش می کنند وی را تایید می کنم . نمی توان در رفتار ایشان نفاق را دید و این خود خیلی ارزش دارد .
موفق باشید .

ح.ک یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 08:25 ب.ظ

با سلام .امروز توفیق پیدا کردم وبلاگ شما را ببینم به شما و مردم متدین نراق تبریک میگویم. به اختلافات مطرح شده بین دلیجان و نراق کاری ندارم برای اینکه مربوط به امروز و دیروز نیست .ریشه دیرینه دارد.امروز وظیفه شما در استانه انتخابات اگر بشود نامش را انتخابات گذاشت.معرفی کاندیدای اصلح است تا مشکلات شما و دلیجان را هم حل کند.البته اصلح محلاتی. دلیجانی.نراقی نمیشناسد باید تعصب را کنار گذاشت در دوره های قبل داشتیم نمایندگانی مانند روحانی وهادیزاده که علیرغم اختلافات دیدگاهی همه حوزه انتخابیه از نظر سیاسی و عمرانی برای انها یکسان بوده ولی شما باز هم انها رانمیپذیرفتید نا شکری کردید لطفا تعصب را کنار بگذارید در این زمان منطق را حاکم کنید موفق باشید

ضمن تشکر از ابراز لطفی که داشتید .
باید بگم ما با روحانی مشکلی نداشتیم اما مشکل ما با هادی زاده این بود که جو گیر شده بود و می خواست زیراب یه جریانی را بزنه که ما نراقیها برامون خیلی مهم بود .
اما با این بخش از نظرات شما که باید گشت اصلح را پیدا کرد موافقم .
.

ج ق شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 09:04 ق.ظ

با سلام من دائما کارم با اینترنت است ولی تا حالا سایتی و یا ویلاگی را ندیدم که در مورد نراق و محلات بد بنویسند اگر دارید ادرسش را به ما بدید

دوست عزیز منظور شما را نهمیدم واضح تر بیان بفرمائید .

مجید از محلات دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

وسط این همه شهر فارس زبان راجی این وسط کجا پیدا شده خدا می دونه

ققنوس چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام سردار
خواستم ببینم این فاطمه کمره ای که مهدی ایزدی در وبلاگ خود از آن نامبرده چه شخصی است . واقعا از نراقییها برای انتخابات دعوت نشده
قضیه داره جالب میشه
به نظرم از الان باید برای فرهنگ سازی تجمیع آراء برای یک کاندیدا اقدام کرد تا حتی المقدور آرای نراق خورد نشود حتی با یک پلاکارد البته بقیه هم راهکار بدهند .

ققنوس
از نراقیها دعوت نشده .
از فاطمه کمره ای هم اطلاعی ندارم .
ولی در خصوص تجمیع آراء باید بگم با ترکیبی که فعلا شکل گرفته تجمیع بعید به نظر میرسه چون آقای فروغی داره همون نقشی را بازی میکنه که شیخ علی ۴ سال پیش اجرا کرد و ما را به روز سیاه نشوند .

م.م چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 12:05 ب.ظ

حاجی فکی نمیکنی این رضا یه دلیجانی دو آتیشه است ؟

نه بر خلاف ipش که دلیجان را نشون میده یه دوست قدیمی نراقیه .

علی اصغر محمد امینی چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 08:47 ق.ظ

جناب آقای مرادی
با عرض سلام
از اینکه لطف کرده و در وبلاگم نظر دادید از شما تشکر میکنم. دیشب مقاله سیاسی-اجتماعی جدیدی تحت عنوان اعتیاد یا اعتراض را در وبلاگم قراردادم.امیدوارم ضمن ارسال اظهارنظرتان به وبلاگم درصورتیکه آنرا مفید فایده دانستید بگونه ای جوانان نراق را از متن آن آگاه کنید.من فکر میکنم اگر این مقاله بتواند از اعتیاد حتی یک نفر جلوگیری کند میتواند ره توشه ما در آخرت باشد. ان شاالله

موفق باشید-علی اصغرمحمدامینی
وبلاگ:as-amini.blogfa.com

علیک سلام
بنده هم از اینکه وبلاگ را قابل دانستید و پیام گذاشتید نهایت تشکر را دارم .
توصیه می کنم کاربران محترم حتما مقاله شما را مطالعه فرمایند .
به امید روزی که جامعه عاری از اعتیاد داشته باشیم .

رضا چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 07:54 ق.ظ

باز جای شکر دارد از اینکه کمتر از نیمی از مطالب مرا بالا بردی حق با شماست طرح یکسری از مسائل باعث سو استفاده فرصت طلبان میشود اما نکته مهم قضیه اینجاست که شما و مجموعه مرتبطتان قبول کنید که دارای مشکلات فراوانی هستید پس بهتر است اولویتها را تعویض نموده و در کنار پرداختن به مسایل انتخاباتی و ایجاد فتنه به بررسی داخل نراق پرداخته و البته نیم نگاهی نیز به وظایف ذاتی ارگان خود بیاندازید تا حتی الامکان دعای خیر پشت سر شما و رئییس بهتر از جانت باشد راستی از محرم چه خبر فکر کنم هنوز به شرداری نرسیده ؟؟؟؟؟!!!!!!!!
نکته آخر فکر میکنی در نراق و دلیجان چه کسانی مشکل دارند ؟ مسولین جز مردم نیستند ؟ آنها از کره اورانوس آمده اند ؟
کمی فکر کنید . هر انتقادی تخریب نیست گاهی از سر دلسوزی است .ناجوانمردانه نیست از سر خیر خواهی است مهم آن است که شما از قله های کذایی افتخاری که برای خود و مجموعه ات ساختی پایین بیایی.

بنده خدا
چرا ایمیل ندادی تا جواب مناسب را دریافت کنی .
قبول داری که دنبال جواب نیستی؟
اگه این وبلاگ نبود چطوری می خواستی اینهمه توهین را از دلت خارج کنی ؟
مطلب شما را هم با اسم مستعار نراقی از بوینس آیرس خوندم و خیلی برام جالب بود . باور کن .
چرا فکر می کنی دعای خیر مردم پشت سر ما نیست ؟
محرم وچراغ عزاداری امام حسین را مردم ۱۴۰۰ سال در طول تاریخ روشن نگاه داشتند نه شهرداریها .
آمادگی دارم در حضور همین مردمی که شما سنگ آنها را به سینه می زنی هر کجا که شما خواستی در دفاع از عملکرد مجموعه خود و به قول شما رئیس بهتر از جانم مناظره کنم .
مردش هستی .
در ضمن یک باردیگر یادآوری می کنم که وبلاگ به مجموعه مورد نظر شما ارتباطی ندارد .

مقیم تهران چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام. خسته نباشید .
الان بحث در رابطه با نراق دلیجان یه چیز بی فایدس بعدشم تو قرن ۲۱ -مثلا- همه با جنگ و لشکر کشی هم مخالفیم .. پس نمیشه مثل قدیم با خون و خونریزی به حقمون برسیم .
خودِ نراقی ها آتو دست دلیجانیا میدن (شُل میزنن) اونها هم استفاده می کنن. ( همه هم میدونیم آباد بودن نسبی دلیجان هم به خاطر نراق و دانشگاهشو ایناس)
اگه از اول ۴ تا نفر مثل شما پیدا می شد و حق نراقی ها را از دلیجانی ها می گرفت الان وضع نراق خیلی بهتر از اینا بود.
الان (دور از جونتون) اکثر نراقیها مثل این ضزب المثل رفتار میکنن که : گربه دستش به گوشت نمیرسید می گفت بو میده....

شما به بنده لطف دارید ولی فکر نکنم با ۴ نفر بشه کاری کرد به امید روزی که ۴۰۰۰ نراقی خواستار حق قانونی و شهروندی داشته باشیم .

حمید از محلات سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 09:15 ب.ظ

آقای مرادی سلام
ضمن عرض خسته نباشید به شما میخواستم بدونم آیا تاکنون فیلمی از مرکز دیدنی و منظر طبیعی زیبای های نراق تهیه شده و اگر چنین فیلم یا کلیپی وجود دارد لطفا راهنمایی کنید که از کجا باید آنرا خریداری کنیم. ممنون از لطف شما

حمید جان علیک سلام .
هنوز فیلمی یا کلیپی با موضوع مورد نظر شما تهیه نشده ولی عکس تا دلت بخواهد داریم .
دستور بفرمائید با کمال میل تقدیم می کنم .

قلندر سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.delijan20.blogfa.com

سلام اگه تو دلیجان بودی می فهمیدی که صمدی و عباسی زیاد با هم خوب نیستن اینو جدی می گم در مورد عباسی هم حرفاتو قبول دارم و فکر نمی کنم شایسته باشه واسه مجلس آقای مرادی خصوصی به من پی ام بدین تا یه چیزای دیگه رو هم بهتون بگم.یا حق

دلیجان ۲۰
سلام وتشکر فراوان از اینکه مرتب به وبلاگ سر می زنید .
اتفاقا من تو دلیجانم وبر اوضاع سیاسی شهرستان کاملا آگاه و آشنا هستم .
از قدیم گفتم فلان زرد برادر ...........
خیلی برای ما نراقیها مهم نیست که اینها با هم خوب هستن یا بد چیزی که مهمه این است که به قول دوستمون شهروند اینها آپارتاید درست کردن و فکر میکنن دارن با این کارهاشون پدر نراقیها را در می آرن این در حالی است که دود این آتیشی که بر پا کردن اول خودشون را کور میکنه بعد ما را میگی نه یه مدت دیگه صبر کن .
اگه گسی الفبای سیاست را هم بلد باشه این را می دونه که امروز باید عباسی و صمدی در ظاهر با هم بد باشن تا شائبه جانبداری از یک کاندید خاص در اذهان عمومی ایجاد نگردد.
من خیلی حرف تو دلم دارم که خدا وکیلی به خاطر مصالح نظام اونها را نمی تونم بگم . ولی این رسم مردانگی نیست . ما نراقیها عباسی را کردیم نماینده مجلس و بیشترین ضربه را هم ما خوردیم . اگه ۲۵۰ تا رای نراق در دور گذشته به سلیمی داده بودن سلیمی در دور اول مرحله گذشته نماینده مجلس میشد و انتخابات به دور دوم هم کشیده نمی شد .
اما در خصوص پی ام خصوصی هر مطلبی که از طریق وبلاگ ارسال کنید مستقیم به دست خودم می رسه و کس دیگری از آن مطلع نخواهد شد مگر اینکه خودم تایید کنم و بره بالا پس نگران نباش .
متشکرم .

یک نراقی سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 03:51 ب.ظ

جناب آقای مرادی خواهش میکنم که کمتر دیگر به این مسایل اختلاف انگیز بین نراق و دلیجان بپردازید. اگر هم می خواهید با دلیجان به رقابت بپردازید خواهشمندم که به صورت نامحسوس مثل خود دلیجانی ها این کار را انجام دهید و این را هم بدانید که اگر هر مطلبی را به عوام بگویید نه تنها مشکل حل نمی گردد بلکه مشکل تشدید نیز خواهد شد.

دوست عزیز از نراقی بودن خودت مطمئن هستی ؟
به نظر شما مخاطب ما که به روز ترین افراد هستند عوام هستند ؟
بیشتر فکر کن و ما را هم دست کم نگیر حداقل ۱۵ واحد جامعه شناسی پاس گردیم ؟

شهروند سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 12:48 ب.ظ

ببخشید که یه کمی دیر اومدم
ما از دارقوزآباد اکانت می گیریم . اینه که تا یه کم برف می آد ارتباطمون با همه جا قطع می شه .
این که فرمودید نراقیها به بازی گرفته نشده اند اشتباه است .
فرماندارفکر کرده اند دارند بازی میکنند بنابراین از نراق کسی را دعوت نکردند وگرنه کار مملکت که شوخی نیست که بلانسبت شما هر خری هر گهی خواست بخوره و هیچکی هیچی نگه .
من از آقای استاندار می خواهم که به این آپارتاید خاتمه بده
همچنین از نراقیها می خوام که در این دوره چشماشونا باز کنن و رای بدن
و به فرض اینکه استاندار از کار اینا سر در نیاره و هیچ اقدامی نکنه بالاخره خدایی هم هست که نیمه سوخته را نشونشون بده یا . . .
من که خیلی امیدوارم
البته اینم بگم که خدا با صابران است .

شب آقای صمدی و عباسی هم دراز است . اما بالاخره صبح می شه و همه می بینند کـــــــــــه ... آ ر ه . . . لب پشت بام پهنه .

فقط متشکرم و بس .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 12:23 ب.ظ

دادش
من بهت میگم کی مقصره .
نه نه سکینه . حسین نون بده . مصیب. علی زرنگه . علی سلیمان . اوستا با با خان . از همه مهمتر آقا هدا .
وخیلی ها ی دیگه از این دست .
چرا خودم هم نمیدونم .

بنده خدا گیر ندادی حالا هم که دادی به یک مشت پیر مرد و پیر زن ولی در کل خوب بود میشه ریشه های از طنز تلخ را در آن جست .
دفعه دیگه که خواستی مطلب بفرستی حتما یه اسم مستعار بنویس تا مجبور به انتخاب اسم برات از بین اسامی ذکر شده خودت نشیم .
موفق باشی .

یه دوست سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 09:05 ق.ظ

به نظر من شورا باید حق مردم را بگیرد مردم که نمی توانند خودشان به صورت انفرادی عمل کنند . مردم به شورا رای دادند تا اینکه آنها به نمایندگی از طرف مردم این مسائل را پیگیری نمایند . من از اعضاء محترم شورای اسلامی شهرمان تقاضا دارم که نگذارند حق و حقوق مردم نراق پایمال شود . الان یک سال است که شورا فعالیت دارد ولی به مردم هیچ گزارشی نداده است . من فکر نکنم آنها با اینترنت سر و کار داشته باشند ولی خوب است که این مطالب به گوش آنها برسد تا بلکه اقدامی بکنند .
متشکرم
یه دوست

یه دوست
گوش اگر گوش من و................
مطلب را رسوندم یا بیشتر توضیح بدم .

کریم سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 08:53 ق.ظ

فقط کافیه که من این ص.... را ببینم
هر چی از دهنم در بیاد نثارش میکنم
لیاقتشون همینه

کریم جان
چه فایده ؟‌

رضا سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 08:41 ق.ظ

خیلی بی مقدمه بگم بجای شعله ور کردن آتش در دل مردم و تخریب روابط دلیجان و نراق و ایجاد جو بدبینی شما ......................................................................................................................................................................................................نمودونم تاب انتقاد را داری یا مطلب را حذف میکنی اما هرکجاش چرت و پرت بود بگو . مردم که برای شما و آن --------- مهم نیستند لااقل خدا برایتان مهم باشد
ممممتتتتتتتتاااااا سسسسسففففففففمممممممم

رضا سلام
تاب انتقاد را دارم ولی تاب تخریب و ناجوانمردی را ندارم .
اگه با مجموعه من مشکل داری توی وبلاگ که امکان سوء استفاده از آن است این را نباید مطرح کنی و انتظار هم نداشته باش من کل مطلب شما را بالا ببرم . اگر ایمیل بدهی برایت جواب مناسب را ارسال خواهم کرد .
فقط میتونم بگم که متاسف باش ولی نگذار این تاسف کورت کنه . چون خودت ضرر می کنی .
و در پایان نگران روابط مردم نراق و دلیجان هم نباش . تجربه ثابت کرده که مردم با هم مشکلی نداشته و نخواهند داشت .

حمید از محلات دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 11:26 ب.ظ

خدمت آقامحمود
و دوست گرامی آقای رفیق از دلیجان سلام عرض میکنم
از آنجاییکه درمورد جناب آقای عباسی نظراتی ارسال کردم که واکنش شما را به دنبال داشت لازم دیدم توضیحاتی را ارائه کنم.
1-خبر مربوط به مراقب افتخاری بودن آقای عباسی توسط یکی از دانشجویان پیام نور دلیجان آقای محمد . م بدستم رسید که مدعی بود آقای عباسی را با دوچشمش هنگام برگزاری امتحانات دیده است.
2-خبر مربوط به نامه نگاری آقای عباسی با دانشگاه نراق و توصیه برای دادن تخفبف به برخی داتشجویان را یکی از دانشجویان خورهه ای دانشگاه نراق برایم گفت که از دوستان نراقی مخصوصا آقا محمود خواهش میکنم در مورد درستی یا نادرستی آن اطلاع رسانی کنند.
3-در مورد دادن آبگرمکن به مساجد روستاها و دادن کفش فوتبال و وعده پشتیبانی تیم فوتبال به محله فقیرنشین محلات در صورت نمایندگی مجدد اگر تردید دارید بفرمایید تا با اتومبیل شخصی خودم خدمتتان بیایم و با هم برای دیدن واقعیت به محل های ذکرشده برویم.
4-اگراحتمالا خطایی درخبر قبلی اثبات شد من مسولیت آنرا به عهده می گیرم و از آقای عباسی و دوستان دلیجانیشان عذرخواهی می کنم .

سعید دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 05:18 ب.ظ

حاجی هیچ کس جز خودت مقصر نیست
باور کن.
چون تو اگه بخواهی میتونی کاری بکنی و لی دیگران اگه بخواهند هم نمی تونن .
کار هر بز نیست ....
البته شما که ماشالله شیر هستی .
ولی خاک بر سر شو.......
حاجی ابو موسی اشعری ها در تاریخ تمومی ندارن این را باور نداری ؟
جان مادرت این مطلب را ببر بالا ببین هیچی فحش ندادم بچه خوبی بودم .
اگه بالا نبری کار دستت میدم . دیگه بی سعید میشی
من پای اینترنت نشستم تا ببری بالا .

سعید شاید تو درست بگی ولی باور کن که یه دست صدا نداره .
تو خودت مقصر نیستی ؟
فقط بلدی کامنت بگذاری و به قول خودت با فحش دادن دلت را خالی کنی .
تا بحال چقدر برای احقاق حقوق قانونی نراق بها پرداختی؟‌
شاید بگی که ما به جایی حساب نمیشیم ولی به اندازه یک رای که تاثیر گذار هستی بگرد ببین مصلحت نظام و کشور و شهر چه اقتضا میکنه برای آن تلاش کن در مقطع حساسی به سر می بریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد