شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

تا رمق در بدن دارم می آیم

خدا توفیق داد و یک عاشورای دیگر زنده بودیم و دیدیم که چگونه شیعیان علی ابن ابیطالب در سوک فرزند زهرا بر سر و سینه می زدند و با ذکر حیدر ُ حیدر خود زمین را به لرزه در آورده بودند . در این بین چهره پیر عزاداران حسین ُ پدر شهید غلامرضا یوسفی دیدنی بود . با اینکه دیگر رمق راه رفتن ندارد ولی هنوز هم در وسط دسته کفن پوش صدای حیدر حیدر اوست که به جوانان شور می دهد . او همچنان علم به دست تجربه سالها عزاداری خود را بر مظلوم کربلا به نسل جوان منتقل می کند تا شعار های اصیل و ریشه دار که از سر صدق و اخلاص گفته شده است  در بین آهنگ ها و سبک های جدید مداحی  امروز گم نگردد . 

خدا او و  تمامی پیران را که برکت شهر هستند حفظ نماید .

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد .  

سقای حسین سید وسالار نیامد .    

علمدار نیامد ُ علمدار نیامد .

پدر شهید یوسفی

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 06:48 ب.ظ

ببخشید
مجبور شدم بخش نظرات مطلب محرم ۸۶ نراق را به این قسمت منطق کنم چون تصاویر باعث دیر بال اومدن وبلاگ می شد و برای کاربران ایجاد زحمت می کرد .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 06:38 ب.ظ

سه شنبه 2 بهمن ماه سال 1386 ساعت 4:45 PM
السلام علیکم یا اهل الوبلاگ:
اهل ملاتم من
روزگارم بد نیست
از سر تنهایی
زده ام وبلاگی
به قد یک گزرو
خرده رویی دارم
ولی نه اندازه بعضیها!!
پاتوق خوبی هست
اگر همراه شوی و کسان بگذارند.
http://gezeroo.blogfa.com
پاسخ:

به فضای مجازی خوش آمدی گزرو
منظورت ناکسان است دیگه ؟‌

سه شنبه 2 بهمن ماه سال 1386 ساعت 4:30 PM
کابوس خودی(محلاتی، نراقی، نیم وری و ...) ؛ ماه عسل غیرخودی(دیلیگونی) !!! - قسمت سوم
در قسمت بعد میخوام به بررسی علل نشستن سید حسن بر صندلی مجلس در 4 سال قبل بپردازم.اما کالبدشکافی این فاجعه ! نیاز به مقدمه ای داره که در این قسمت عرض می کنم:
من به استناد چند انتخابات گذشته (شامل ریاست جمهوری،مجلس و شورای شهر) واجدین شرایط رای دادن را در شهرستان محلات به 5 گروه تقسیم کردم:
1- جریان اصلاح طلبان میانه رو حدود 20 درصد واجدین شرایط (افرادی دارای گرایشات ملایم اصلاح طلبانه)
2- جریان مستقل حدود20 درصد واجدین شرایط (افراد غیرسیاسی یا دارای گرایشات قومی قبیله ای)
3- جریان اصلاح طلبان رادیکال حدود 15 درصد واجدین شرایط (افرادیکه فعلا قصد شرکت در انتخابات را ندارن ؛همون تحریمی ها )
4- جریان بی تفاوت ها حدود 25 درصد واجدین شرایط (افرادی که با همه چیز مخالفن، در هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنن و اگه دنیا را آب ببره اینا را خواب می بره)
5- کل جریان اصولگرایی: حدود 20 درصد واجدین شرایط (افرادی که از نظر فکری در چهار گروه اول نمی گنجن)
(حداکثر5 درصد تلورانس برای درصدهای فوق قابل اغماضه)

در قسمت بعد عللی رو کالبدشکافی خواهم کرد که باعث شد 4 سال پیش سید حسن عباسی روی صندلی گرین مجلس جلوس کنه ....


امیری
دوشنبه 1 بهمن ماه سال 1386 ساعت 3:12 PM
غیر از تفکرات پان دلیجانیستی متاسفانه نمایندگان دلیجانی یعنی نظری روحانی و مخصوصا عباسی خیلی هم نادر در مجلس ظاهر می شوند در حالی که شهید محلاتی نماینده امام بود آقای شهیدی الان معاون وزیر خارجه است و حاج کویت هم که دبیرکل کنفدراسیون معلولان آسیاست
هدهد
دوشنبه 1 بهمن ماه سال 1386 ساعت 11:08 AM
قلندر جان
من نه تنها هیچ مشکلی با دلیجانیا ندارم بلکه اصلا اعتقادی به بحث های قومی قبیلی ای ندارم .مخاطب من تفکر افراطی خاصیه که میخوام اونا نقد کنم. قبلا گفتم از همه میخوام حرفاما با تمام توان نقد کنن . هم شما دلیجونیا و هم گروهی از همشهریام که هر چی میکشیم از دست هموناس.
محمود خان ما ملانی ها بیشمالون که نداریم هیچ اتفاقا کتک خورای خوبی هستیم.

یه توصیم برای یه بچه ملاتی دارم. صراحت کلام و صداقت چیزیه که آدم اگه یه کم داشته باشه خوب چیزیه. خیلی خوشگل بیا بگو از کی حمایت میکنی . (البته اگه قسمت دوم سریالما همینجا بخونی خوب چیزایی نوشتم که بدردت میخوره)
هدهد
دوشنبه 1 بهمن ماه سال 1386 ساعت 08:18 AM

کابوس خودی(محلاتی، نراقی، نیم وری و ...) ؛ ماه عسل غیرخودی(دیلیگونی) !!! - قسمت دوم
در قسمت اول گفتم که چرا باید برای جلوگیری از روی کار آمدن مجدد تفکر پان دیلیگونیست متحد شویم و حالا ادامه ماجرا...
اگه اجازه بدید میخوام یه فیدبک به عقب بزنم. فروردین ماه 86 بود که با تعدادی از دوستان داشتیم علل وکیل شدن معجزه آسای سید حسنا ریشه یابی میکردیم . فهمیدیم خیلی هم معجزه آسا نبوده، ما خودمون (منظورم غیر دیلیگونی هاست)این بابا رو فرستادیم تو مجلس( چطوری؟ بعداً میگم). بعد فکر کردیم چه کنیم تا دوباره تراژدی 4 سال پیش تکرار نشده به این نتیجه رسیدیم که باید یه مدیرقوی و کاربلد و دارای مقبولیت مردمی رو وارد این مبارزه کنیم. رفتیمو عقلامونا رو هم گذاشتیم و نظر سنجی علمی هم کردیم ، اواخر اردیبهشت ماه فهمیدیم تنها کسی که در این مبارزه به راحتی میتونه پشت دیلیگونیا را به خاک بماله شهردار کارکشته محلات آقای یارمحمدیه. چرا؟ چون تنها کسی بود که هم طیف اصولگرایان،هم طیف مستقل ها و آدم های غیرسیاسی و هم اصلاح طلبان میانه رو میتونستن روش به اتفاق نظر برسن ،اگر چه ایشان از متنفذترین نیروهای جریان اصولگرایی در محلات هستند (بد نیست بدانید آقای یارمحمدی چند سال هم شهردار نیم ور بوده و در اونجا از مقبولیت زیادی برخورداره ) خلاصه با آقای شهردار هم صحبت کردیم و رضایتشونا گرفتیم. همه برنامه ها داشت به خوبی پیش میرفت و ما خودمونا پیشاپیش برنده انتخابات میدونستیم که ناگهان زمزمه های عده خاصی از دوستان جریان اصولگرای محلات و پافشاری آنها روی نام کاندیدای محترم دیگری بلند شد(چون به قول اونا آقای یارمحمدی حرف گوش کن نیست!!! )خلاصه کار به آنجا کشید که در اوایل تیرماه شهردار محلات -برای جلوگیری از تشتت آرا و منافع شهر- کلاً بی خیال نامزد شدن شد. در این بین برخی از عقلا و دلسوزان شهر و منطقه -از هر دو جناح- که مطمئن بودند نامزد مورد نظر اصولگرایان رادیکال همچون دوره قبل آمادگی دست و پنجه نرم کردن با رقبای دیلیگونی را نداره، برا اینکه در مبارزه انتخاباتی مجلس هشتم از پیش بازنده نباشن به سراغ گزینه دوم – اینبار ازمتنفذین جریان اصلاح طلب میانه رو و مستقل محلات - رفته و از وی خواستند تا از ریاست دانشگاه پیام نورمحلات استعفا داده و برای مبارزه انتخاباتی با نامزدهای دیلیگونی آماده شود.

پاسخ:

قابل توجه کاربران محترم .
هد هد یه دوست محلاتیه که وبلاگ ما را برای بیان نظراتش پیرامون انتخابات انتخاب کرده و از دوستان دلیجانی هم دعوت می کنیم چنانچه مطالبی را با ریشه های طنز دارند که بتواند نیاز های خوانندگان وبلاگ را تامین کند حتما ارسال نمایند تا این شبهه ایجاد نشه که بین نراقیها و محلاتیها توافقی صورت گرفته .
دلیجان ۲۰ هم قرار بود جواب بده که تاحالا نداده .
متشکرم .
یه بچه ملاتی
یکشنبه 30 دی ماه سال 1386 ساعت 9:20 PM
اولا سلام.
دوما من چون نفمیدم چتو شد که اینتو شد(دعوا رو میگم)،همه کشورهای دوست و برادر را به صلح و دوستی دعوت کرده و در مقابل روح خورزو خان بزرگ از شما می خواهم :
جون جدتون دست از چی چی یو نالیسم بازی برداریم و به یه آدم حسابی رای بدیم که حد اقل اگه نتونست چیزی رو (بخونید کوزه ایی )رو پر کنه ، لا اقل سبویی رو هم نشکنه(یعنی گند نزنه و آبروی نداشته مو نو تو مجلس نبره!!)
http://gezeroo.blogfa.com
هد هد
یکشنبه 30 دی ماه سال 1386 ساعت 2:06 PM
کابوس خودی(محلاتی، نراقی، نیم وری و ...) ؛ ماه عسل غیرخودی(دیلیگونی) !!! - قسمت اول
نویسنده و کارگردان:هدهد
بازیگران: همه محلاتی ها، نراقی ها، نیم وری ها و ... که واجد شرایط رای دادنن
دیگه نمی خوام سر خودما شیره بمالم ، دیگه نمی خوام مثل خیلی از دوستام ژست روشنفکری بگیرم و موقع فرستادن وکیل تو مجلس بگم : محلاتی - دلیجانی که نداره باید ببینیم کی شایسته تره به اون رای بدیم.(خدا وکیلی من به سیدحسن رای ندادم).اما این اولین دوره ای که من غیر دیلیگونی بودن را به عنوان اولین و مهمترین معیار انتخاب کاندیدای اصلح قرار دادم!!! چرا؟ عرض میکنم: چند ماه پیش که لیست وکلای مردم این منطقه از انقلاب مشروطه تا این دوره را می خوندم دیدم فقط سه تاشون دیلیگونی بودن(آقایان نظری،روحانی و عباسی) اما همین سه نفر پس از وکیل شدن طوری تفکرات پان دیلیگونیستی شون(تعصب افراطی نسبت به دلیجان) گل کرد که دمار از روزگار سایر شهرا در آوردن.(دوستای دیلیگونی خودشون بهتر میدونن چی می گم) این بود که دوزاریم اوفتاد که ای بابا اینا اهل هر مرام و مسلک وحزب و گروه و دسته ای باشن اصولاً یا غیر دیلیگونیا رو نمی بینن یا اگه ببینن خیلی ریز می بینن ... بگذریم.
... اونایی که با من مخالفن همینجا به خدا می سپرمشون ، اما اونا یکه با من موافقن باید یه نکته را در نظر داشته باشن، اگه میخوان غیر دیلیگونی بفرستن مجلس شرطش اینه که منطقی باشن ، خودشونا گول نزنن و به نامزد خاصی هم تعصب نداشته باشن. منم قول میدم بعد از پاس کردن کلی واحد معادلات دیفرانسیل و آمار احتمالات مهندسی و ... جوری تحلیل خودما - بر پایه ریاضیات و منطق ارائه کنم - که مو لای درزش نره (که اگه خواست بره شماها با نظراتون اجازه ندید).

قلندر
یکشنبه 30 دی ماه سال 1386 ساعت 2:03 PM
سلام هدهد جان در جواب مطالب محلاتی منشانه شما مطالبی را حتما در وبلاگ خودم می نویسم...از همین الانم که خط خودتو مشخص کردی!!!...علی یارت...
http://www.delijan20.blogfa.com
پاسخ:

هد هد جنگ دلیجانی محلاتی در گرفت . چی بشه وقتی ملاتی ها و دلیگونی ها دعوا کنن . دلیگونی ها میگن بیشمالیون . محلاتی ها چی میگن .
از شوخی گذشته تمامی این مطالب به افکار عمومی جهت انتخاب یه فرد اصلح کمک می کنن .
از دلیجان ۲۰ هم که پیگیر فعالیت های وبلاگ است نهایت تشکر را دارم و تابحال نشون داده که اهل منطق است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد