شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

رفتار نیکویی که باید از آن درس آموخت

 

 

چند وقتی است قصد دارم در خصوص یکی از  رفتار های بسیار جالب دلیجانی ها مطلب بنویسم و دیگران را هم  بخصوص همشهریان نراقی را تشویق کنم از آنها درس بگیرند . آن عمل پسندیده تقدیر از افراد ، مدیران یا مجموعه های موفق در سطح شهر دلیجان با نصب پارچه نوشته در میادین شهر می باشد . دلیجانی ها اگر فرزندانشان  موفقیت تحصیلی کسب کنند ، در ورزش مقام استانی یا کشوری به دست آورند ، در صنعت موفق و نمونه شوند، و ....  در اولین اقدام با نصب پارچه نوشته هایی در میادین اصلی این موفقیت را به فرد یا مجموعه موفق تبریک می گویند و به همشهریان خود برای ادامه راه  از این طریق با هزینه ای ناچیز انرژی مثبت می دهند . بنده چون به لحاظ انجام ورزش کشتی از نزدیک با برخی از پیشکسوتان  این ورزش در شهر دلیجان آشنا بودم و اردات خاصی به آنها  داشته و دارم از نزدیک شاهد بودم این عزیزان چگونه ورزشکاران خود را تشویق و حمایت می کردند و با اینگونه اعمال خود  از آنها چهره های موفق کشوری پرورش می دادند ولی متاسفانه بر عکس ما نراقیها نه تنها موفقیت های همشهریان خود را برجسته نمی کنیم  ، بلکه به روش های مختلف  سعی  داریم آنها  را با تنگ نظری زیر سوال برده  و به موضوع ایراد هم وارد کنیم .  متاسفانه تابحال ندیده ام در شهر نراق پارچه نوشته ای مبنی بر تقدیر و تشکر از فرد یا مجموعه ای  به هر دلیل نصب کردد !!!‌  

این روز ها در سطح شهر دلیجان پلاکارد هایی نصب شده مبنی بر تبریک به مناسبت واحد نمونه کشوری شدن شرکت صدف سپید دلیجان . هر گروه و یا  هر فردی به طریقی و با نوشتن جمله ای این دستاورد را تبریک گفته است . این موضوع بهانه ای شد تا هم این مطلب را بنویسم و هم  اینکه  به سهم  خود این موفقیت را به مدیران شرکت فوق و تمامی کارکنان و کارگران این واحد صنعتی تبریک عرض  نمایم .

امیدوارم این رفتار خوب و پسندیده دلیجانی  ها به ما نراقیها و تمامی شهروندان دیگر هم سرایت کند و برای تمامی کسانی که مروج این رفتار پسندیده در شهر دلیجان  بوده و هستند آرزوی سربلندی و موفقیت دارم .

نظرات 1 + ارسال نظر
شهروند پنج‌شنبه 27 تیر 1387 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام
هیس
یواش لطفا
همشهری ها اگه بفهمند یکی نمونه شده یا مقام آورده یا ...
چنان براش آرزو می کنند که در همان دقایق اولیه به زمین گرم می خوره .
من یکی که پشت دستمو داغ کردم .
برای بابام هم کار مفتی نمی کنم .
اگه نمونه هم شدم یا امتیازی هم کسب کردم ٬ به زن و بچه ام هم خبر نمیدم ٬ چه برسه به بقیه .
چرا ؟
چون چشمم بیشتر از اونی که فکرشا بکنی ترسیده !!!!!
آدم دل به تنور ببنده ولی دل به اینها نبنده .
تا زمانی که وجودت براشون نون داشته باشه ٬ قربون صدقت میرن . وای بحالت اگه نتونی خدمتی که بهشون کردی ادامه بدی .
ببین چه کارت می کنند بی انصافا .
البته همه اینجور نیستند . هر هزار تا یکی هم خوب از کار در می آد . مثلا خود شما یکی از اون هزارتایی که خوبی .
چه میشه کرد ؟
آ آ آ آ آه
به امید فردای بهتر

شهروند عزیز فردا را ما می سازیم شک نکن همچنان که حالا را دیگران برای ما ساختند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد