شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

برای شنیدن صدای منقدین خود یک وبلاگ درست کنید !!!

 این مقدمه را بخوانید  تا بعد  

در جریان بازدید رهبر  معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب که روز یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه  سال ۸۷صورت گرفت،  یکی از غرفه‌دارن به رهبر انقلاب گفته است: "می‌شود یک چیزی بگویم؟" و در پاسخ لبخند رهبری ادامه داده است: "کمک کنید مسئولان ظرفیت پذیرش انتقاد را پیدا کنند. وقتی به تاریخ نگاه می‌کنیم، هر حکومتی که تحمل پذیرش انتقاد را نداشته، محکوم به شکست بوده است."

رهبری هم پاسخ داده اند: "حق با شماست. برای ما دعا کنید خدا توفیق بدهد هم طاقت انتقاد پیدا کنیم، هم انتقادها را درست بفهمیم. این چیزها یک مقداری هم به دعای شما وابسته است. " 

  در کنار بیشمار امتیاز فضای مجای یکی از امتیازات  آن این است که انسان  می توانداز طریق آن صدای  منتقدان  خود را بدون هیچگونه محدودیتی بشنود .شما در فضای مجازی این امکان را ایجاد می کنید که دیگران با نوع نگاه و اندیشه های شما  آشنا شوند و برایتان  خوب یا بدُ  مثبت یا منفی پیام بگذارند .  

بعضی مواقع این پیام ها از طرف دوستان است و بعضی مواقع هم افرادی که به نوعی با اندیشه هاو عملکرد شما مشکل دارند این فرصت برایشان فراهم می شود که به دور از هر گونه محدودیتی  هر چه  دلشان می خواهد برایتان بنویسند و هیچ هزینه ای هم بابت انتقاد هایشان نپردازند . 

 حقیر از بهمن ماه  سال ۸۵  با ایجاد این وبلاگ این امکان را برای تمامی مخاطبان خود فراهم کرده ام .  

در این  مطلب روی سخنم با  مسئولین است . اگر جرات دارید که حتما دارید برای شنیدن صدا های مخالف خود یک وبلاگ درست کنید . حتی اگر یک مطلب هم در وبلاگ خود منتشر نمی کنیداین اجازه را بدهید که دیگران بدون اینکه نام  و نشانی از خود بر جای بگذارند حرف دلشان رابه شما بزنند .  

کمترین نتیجه این اقدام این خواهد بود که شما  دچار مرض خود شیفتگی حاصل از تملق و چاپلوسی نزدیکان خود نخواهید شد و خواهید دید که در فاصله یک متری شما افرادی هستند که به شدت با شما مشکل دارند ولی به دلایلی  فعلا مصلحت نمی بینند که صریحا انتقاد کنند چون از هزینه های زیاد انتقاد صریح که باید بپردازند وحشت دارند .  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
سعیده پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 04:36 ب.ظ http://daeijan.blogfa.com

هر روز شیطان لعنتی



خط های ذهن مرا اشغال می کند
هی با شماره های غلط
زنگ می زند،‏
آن وقت من اشتباه می کنم و
او با اشتباه های دلم حال می کند.


دیروز یک فرشته به من می گفت :
تو گوشی دل خود را بد گذاشتی
آن وقت ها که خدا به تو می زد زنگ
آخر چرا جواب ندادی
چرا بر نداشتی ؟!

...


یادش به خیر آن روزهای
مکالمه با خورشید
که دفترچه های ذهن کوچک مرا
سرشار خاطره های ناب می کرد...


امروز پاره است آن سیم ها که دلم را تا آسمان مخابره می کرد !


با من تماس بگیر ،
خدایا ...

حتی هزار بار ؛
وقتی که نیستم
لطفا پیام خودت را
روی پیام گیر دلم بگذار.









عرفان نظرآهاری

سلام
خداوند متعال مقدار بسیار ناچیزی از عشق خود به بنده اش را به پدر و مادر داد و اینهمه عشق مادران و پدران از همان مقدار ناچیز است .
با این وصف خداوند هر روز و هر لحظه و حتی کمتر از لحظه برای ما پیام می گذارد ولی ما از درک آن عاجز هستیم .

سعیده پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 04:35 ب.ظ http://daeijan.blogfa.com

شما نمی خواید آپ کنید؟؟؟؟؟
البته خب شما مطلب های مهم می گذارید... نه مثل ما که هر روز یه دلنوشته ای چیزی.....
اما خب چشم انتظاری سخته........!! :-$
بهرحال پیروزی و بهروزی شما آرزوی ماست.

سلام
این وبلاگ با هدف خاص طراحی و نوشته می شود . سعی دارم خوانندگان و مخاطبان آن به زبان ساده و به راحتی مجبور به فکر کردن شوند .
هدف اصلی این وبلاگ این است که درست یا غلط مطالبش آدم را به فکر وا دارد که طبق دستورات شرع مقدس بهترین عبادات است .
ولی به هر حال در یک ماه باید حداقل دو مطلب جدید داشته باشد .
سعی شده این موضوع رعایت گردد .
از این همه لطف شما شرمنده ام .

سعیده پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://daeijan.blogfa.com

سلام
اینجا قیافه اش عوض شده اینطور نیست؟؟؟؟؟
درسته دیگه درسته مگه نه ؟؟؟؟؟؟
قالب نو مبارک.

سلام
گفتم در مطلب چیز جدیدی که نداریم حداقل در قالب کاری کرده باشیم.
به هر حال ممنون از دقت نظر شما

هادی عابدی دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 11:31 ب.ظ http://09352698034hadi.blogfa.com

سلام٬ممنونم.
از امشب دیگه میتونم نظراتم را به طور کامل بیان کنم!
تا امروز با موبایل با شما ارتباط برقرار میکردم اما الان دیگه لپ تاپم را به گوشی متصل کردم و دیگه مشکل محدودیت تایپ کردن ندارم!!!!!!!!!

خدا را شکر

هادى عابدى یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 04:46 ب.ظ http://09352698034hadi.blogfa.com

سلام،
خانم "ا.ک " پیشنهاد میکنم کتاب "نراق در آیینه ى تاریخ" را مطالعه کنید،نوشته ى محمد رضا خسروى نراقى.
من خودم چندین بار براى تحقیقات درسى از این کتاب استفاده کردم،امیدوارم شما هم بهره ى لازم را از این کتاب ببرید.

سلام
ممنون از راهنمایی شما

سعیده جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 02:27 ب.ظ http://daeijan.blogfa.com

پیشاپیش سالروز میلاد فرخنده ی فرزند کعبه، مبارز اسلام، امام خوبی ها، امیر مومنان، علی (علیه السلام) و نیز روز پدر را به شما و همه ی رهپویان و دوستداران آن حضرت تبریک و شادباش عرض می کنم.

سلام
متقابلا بنده هم ایام مبارک رجب را خدمت شما تبریک عرض می کنم . التماس دعا

سعیده جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://daeijan.blogfa.com

سلام
خب ما که هی میایم می گیم آفرین حرفتون درسته و اینا چی ؟!
البته اصلا فکر نکنید واسه اینه که شما می شناسیدممی خوام چاپلوسی کنم ؟!!
نه باور بفرمایید هرچی فشار آوردم به مغزم که عیبی ایرادی چیزی بگیرم نتونستم!
حالا دیگه شما مجازید برید خودشیفته بشید! (-B ما رو هم دعا کنید.........

سلام
ممنون از ابراز لطف شما
واقعا جدی میگم خود شیفتگی متاسفانه بلای جان برخی مسئولین شده است .
با فاصله گرفتن از مردم و ساختن دربند های کذایی دچار چنین تحللی از خود می شوند .
برای ما هم دعا کنید .

مهدی ت سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 02:44 ب.ظ

داشتن یا نداشتن وبلاگ برای مسئولین زیاد اهمیت نداره
مهم این هست که مسئولین قدرت تحمل خودشون رو بالا ببرند و ظرفیت و جنبه شنیدن انتقاد رو داشته باشند
متاسفانه مسئولین اطراف خودشون رو پر میکنند از افرادی که فقط ازشون تعریف و تمجید کنند و اگر این بین کسی انتقاد داشته باشه به طرق مختلف سعی میکنند اون فرد رو در اداره -سازمان و یا گروه منزوی کنند تا فرد به ناچار خودش با پاهای خودش اون فضا رو ترک کنه
بعد هم قیافه حق به جانب میگیرند که بله--فلانی خودش از جمع جدا شده و از این حرف ها(برای بنده شخصا اتفاق افتاده)
در کل اگر مدیر یا مسئولی در هر جایگانی هست بتواند با خودش کنار بیاید و نظرات مخالف رو ولو اگر اشتباه هم باشد بپذیرد و اطرافیان خود را از کسانی انتخاب کند که هم جهت با خودش نباشند و ازش انتقاد کنند در بلند مدت به نفع مسئول و سازمان مطبوعش خواهد بود
این موضوع در مورد مسئولین شهر نراق هم صدق میکنه که متاسفانه ۸۰٪ اونها ظرفیت پذیرش انتقاد رو ندارند و فرد انتقاد کننده رو دشمن خود فرض می کنند

سلام مهدی
ممنون که نظر دادی .
انتقاد باید شفاف ُ صریح و روشن باشد .
کسی حق انتقاد کردن دارد که طرحی نو داشته باشد .
نمی شود انتقاد کرد و ارائه پیشنهاد نکرد .
انتقاد تنها مانند این است که کسی بنای ساخته شده ای را خراب کند و هیچ چیز جای آن نسازد .
مسئولین شهر نراق از کره مریخ نیامده اند از بافت خود مردم نراق هستند . یعنی اینکه هر کس دیگری هم که بود تضمینی وجود نداشت که انتقاد پذیر باشد .
این نگاه منفی شما خودش قابل نقد کردن است . جایی که مسئولینش ۸۰ درصد ظرفیت انتقاد کردن را ندارند نباید انسان عمر خودش را تلف کند باید به جایی دیگر فرار کرد نه مهاجرت .
با این حال ممنون که نظر دادی .
اگه خودت به حرف هات ایمان داشته باشی آینده خوبی در پیش روی داری .

ا.ک دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام. یه تحقیق تقریبا جامع میخوام درمورد نراق ولی مطالب سایت نراق تقریبا مطالب جزوه ست مطالب کاملتر رو کجا میتونم پیدا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون

سلام
منبع خاص معتبر دیگری وجود ندارد .

هادى عابدى پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://09352698034hadi.blogfa.com

سلام؛
نمیدونم با چه زبونى تشکر کنم،این موضوعى که شما به آن اشاره کردید،آرزوى من و خیلی هاى دیگه است؛
نظر شخصى من اینه که: انتقاد میتونه باعث پیشرفت ورشد وآبادانى و رهایى از خیلى مشکلات بشه،و اگرکسىانتقاد نمیکنه،دلیل نمیشه که از مسئولین یا... رضایت کارى داشته باشه،من خیلىها را میشناسم که پر از انتقاد هستند اما نه صداشون به جایى میرسه ونه کسى به انتقاداشون توجه میکنه،نمونش:دارا بودن مدرک عالى و نداشتن کار،حتى کارى مغایر با رشته ى تحصیلى!!!!
حالا ببینیم چند درصد به پیشنهاد شماعمل میکنند!!!
ممنون وسپاسگذارم.

سلام عمل هم نکنند مهم نیست .
یعنی خودشون ضرر می کنن بیشتر از مردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد